PART 10

5.2K 137 0
                                    

-SOFIJA-

Probudila sam se u sred noci, pocelo je rebro da me boli. Kad sam pogledala pored sebe tu je bio Viktor, spavao je. Tako da sam se polako izvukla iz kreveta ali se I on odmah provudio.

-Gde si posla? Nesto te boli? Sta je bilo?

Pricao je pospanim, hrapavim glasom, trljajuci oci.

-Sve je u redu, malo me je rebro zabolelo, spavaj.

-Gde si posla?

-Po casu vode.

-Vrati se u krevet, sad cu ja da ti donesem.

Ustao je I vratio me je u krevet.

Tek kad se vratio sa casom vode primetila sam da je u sivim trenerkama I bez majce. Prekrila sam oci, da ne I gledala u njegove misicave ruke I izrazene trbusnjake.

-Sta je bilo?

-Pa ti si bez majce..

-Da, tako spavam.

-Pa obuci je.

-Ne mogu, nije mi udobno da spavam u majci. Drzi popij vodu.

Dao mi je casu sa vodom a ja sam polako popila par gutljaja, gledajuci svuda samo ne u njega.

-Nemoj da se stidis, ajde lecicu u krevet I ajde da spavamo, 11 sati je.

-Ja sam bas dugo spavala, ne mogu vise.

-Ajde umorna si.

-Ali ne mogu vise da spavam, odmorila sam se.

-Oces da gledamo neki film onda.

-Tebi se ne spava?

-Ne, ni ja ne mogu da spavam.

Uzeo je laptop I priblizio se blize meni.

-Koji zanr oces?

-Sve mi je jedno, samo da nisu horor.

-Plasis se?

-Ne volim ih.

-Znaci plasis se?

Nasmejao se, I rupice na obrazima su mu se izrazile.

-Mozda.

-Dobro, necemo horor. Ajde oces komediju?

-Sve jedno samo ne horor!

-Uredu.

Nasao nam je neki smesan film, bile su neke scene gde nisam mogla da izdrzim a da se ne nasmejem, Viktor me je opominjao da pazim da nas ostali ne cuju. Ja sam zaspala na sam kraj filma.

..

Probudila sam se, Viktor nije bio u sobi tako da je sigurno otisao na posao. I izasla iz sobe, Mina me je cekala sa kafom.

-Jutro!

-Jutro, kako si spavala?

-Dobro.

-Ajde ispljuni!

-Sta?

-Pa na primer, spavala si zajedno sa Viktorom u krevetu, negde oko 12 sati sam cula neke zvukove iz vase sobe. Sta se desilo?

-Jaoo Mina. Nisam mogla da spavam I probudila sam se, onda se I Viktor probudio I predlozio da gledamo film jer nisam mogla da zaspim, gledali smo neku komediju I ja sam se smejala kao razvaljena. To si cula.

-Aaaaaa, pa dobro.

-Mina ne mastaj!

-Dobro, dobro.

Ruski kraljWo Geschichten leben. Entdecke jetzt