-SOFIJA-
Obukla sam se nekako I sela na krevet, celo telo mi se treslo, malo od zbunjenosto a I zbog onoga sto mi je onaj kreten uradio. Nisam bila spremna a on je..uffff.mrzim ga.
Odlucila sam malo provokativnije da se obucem, zelim da ga mucim.
Ovo sam izabrala:
Nasminkala sam se malo, cisto da ne izgledam kao zombi.
Kosu sam pustila.
Izasla sam iz sobe I uputila se ka kuhinji da bi popila casu vode, jer Mina dolazi tek za 10 minuta.
Stigla sam do kuhinje I taman da dohvatim casu Vitor me je prestige.
-Izvoli.
Pruzio mi je casu koju sam prihvatila.
-Hvala.
-Gde si ti krenula tako obucena?
-Rekla sam ti da idem sa Minom.
-Tako obucena?
-A sta mi fali?
-Pa fale ti delovi odece koji bi pokrivali tu golotinju.
-Slusaj, ne zelim da se raspravljam sa tobom sad treba Mina da stigne, ne zelim da nas zatekne dok se svadjamo.
-Ako bi se nasa svadja zavrsila kao I malopre u kupatilu onda ajde da se svadjamo.
Prevrnula sam ocima I okrenula mu ledja, krenula sam da sipam vodu u casi ali mi se priblizio I poceo da mi dise u vrat I da mi sapuce.
-Slusaj, drago mi je sto si sa mnom imala prvi orgazam, polaskan sam, nemoj to toliko da uzimas za ozbiljno. To je bio samo trenutak slabosti. Rekao sam ti ja se ne vezujem. I idi se presvuci, devojci koja se sutra udaje ne prilici da se tako oblaci.
-Okrenula sam se I pogledala pravo u njegove tamne I hladne oci.
-Slusaj sad ti mene. Nemoj sebi da bildujes ego malim stvarima, ako ga previse imas onda ce ti se srusiti na tu tvoju glavu. Ja niti hocu niti zelim da se vezem za tebe, ovo radim zbog mog oca, ako treba ponovicu ti to jos sto puta ako treba kako bi shvatio. Nemoj da mi pricas sta cu da radim I kako cu da se oblacim. I tacno si rekao devojci, imam 22 godine a udajem se sutra, barem razmisli kako je meni, I to se udajem za 6 godina starijeg muskarca od sebe kog pritom ne znam, govori mi sta da radim I stalno ima svoje neke trenutke slabosti koje bi mogao da kontrolise. A sad me izvini drugarica mi je dosla.
YOU ARE READING
Ruski kralj
RomanceI DEO. Ona je njegova kraljica. Samo njoj nije mogao da odoli, za njega je njena rec bila svetinja. Ne daj boze da je neko povredi, on ce ubiti za nju, I da ne trepne. On je grub, hladan, jak za sve ali slab na nju. Rusi su to, samo ne dirajte ono s...