-SOFIJA-
Probudila sam se a pored mene je lezao Viktor. To me je malo zacudilo jer sam mislila da je ustao jos pre mene. Polako sam ustala iz kreveta jer me rebro idalje boli, cim sam ustala zavrtelo mi se pa sam se prifrzala za naslon od kreveta.
-Sofija sta je bilo?
Viktor me je pitao hrapavim glasom pridrzavaci me.
-Dobro sam malo mi se zavrtelo. Idi ti da spavas nisi morao da se budis.
-Ne pricaj gluposti Sofija, ajde pomocicu ti.
-Neka idem sama do kupatila.
-Ajde idemo zajedno.
Pridrzavao me je dok smo stigli do kupatila, kosu mi je pokupio I onda mi je lice pokvasio vodom, prijalo mi je.
-Hvala ti, mozes lo samo da mi das majcu I trenerke iz ormara?
-Naravno.
-Izvoli.
-Hvala ti. Mozes li da me cekas ispred da bi se obukla.
-Okrenucu se.
-Nema potrebe sad sam dobro.
-Sofija moze ponovo da ti se slosi, necu da se okrenem obecavam!
-Ok...
Brzo sam se presvukla, ali tek posle sam primetila da to nije moja majca, dao mi je svoju.
-Mhmm gotova sam...
Polako se okrenuo I nasmesio se kad me je video.
-Lepo ti stoji majca!
-Viktore rekla sam ti da mi da oju majcu a ne svoju.Sad cu da uzmem svoju pa cu da ti je vratim.
-Ne, namerno sam ti je dao, lepo izgledas u njoj.
-Idemo?....
Brzo sam krenula ka vratima ali me jestigao I pribio uza zid.
-Princezo sta ti je? Gde ti se zuri?
-Sigurno nas cekaju Mina I Ivan, I nemoj tako da me zoves
-Kako?
Pravi se lud.
-Pa tako, nemoj da se pravis blesav..
-Kazi mi kako bi ti htela da te zovem?
-Imenom.
-Ali meni je nekako lepse princezo, ide uz tebe. Jer ti si moja princeza!
-Viktore prekini
-Sta radim?
Priblizio se blize mojim usnama, njegov miris me je komirao, prelepo mirise. Njegova blizina me zbunjuje...on me zbunjuje
-Ne radi to...
-A sta ja to radim?
Sad je pribio I svoje telo uz mene...previse je blizu osecam njegovu tvrdu izbocinu..
-Viktore ne zbunjuj me....
-Kako te ja to zbunjujem?
Nasmesio mi se.
-Previse si mi blizu ne radi to.....a to nije dobro...
-Zasto?
-Zato jer me tvoja blizina zbunjuje, pricas jedno a radis drugo..
-Pojasni mi princezo, kako te ja to zbunjjujem?
-Pricas mi kako ne treba da se vezem za tebe, pricas kao da sam ti nekakva obaveza...a to me boli...ne zelim nikome da budem na teretu...Posle me zoves princezom I pricas nezno sa mnom, dodirujes me, previse si mi blizu, ljubis me.....I kako mislis da se posle ne vezujem..
-Sofija, volim te!
Samo sam ga pogledala.
-Zato to sve radim, jer te volim. Da, u pocetku sam ti rekao da se ne vezujes za mene ali nisam mogao da izdrzim. Toliko me palis I toliko mi se uvlacis pod kozu da nisi ni sama svesna. Samo od tvog pogleda I osmeha meni se digne. Zelim te Sofija, tako jako te zelim..Zelim da istrazim svaki deo tvog tela, zelim da pripadas samo meni, da budes MOJA. Zelim da sa tobom osnujem porodicu, da budes majka mojoj deci. Jer ti si andjeo, ti si najneznije bice koje sam ikada video u svom zivotu. Zelim da budem sa tobom do kraja zivota, da se ujutru budim pored tebe, da osetim tvoj miris, da osetim tebe.
Samo tako je stajao I sve mi to rekao, njegov dah pozude sam osetila na svojim usnama, nije me ni dodirnuo a videla sam da je hteo, to je I rekao. A ja, ja sam zbunjeno stajala I spustila pogled..on je savrsen a ja...
-Sofija pogledaj me!
Svoju ruku je stavio na moju bradu I lagano je podigao.
-Nemoj da se stidis, to su moja osecanja prema tebi I hteo sam da to znas. A ti ako ne osecas isto ili ako nisi spremna da priznas cekacu.
Klimnula sam glavom, a on je svoju ruku stavio na moj obraz I blago ga pomazio.
-Slatka si kad se zacrvenis.
Nasmesio se I otvorio mi je vrata da prva izadjem.
Pozurila sam kod Mine, trebamo da idemo danas u kupovinu, nemam kupaci nemam ni haljine.a glupo mi je da mi Viktor stalno daje novac.
-Jutro, kako ste spavali?
-Dobro Mina, ti?
-Ja odlicno, nego to nije tvoja majca?
-Mhmm...ne..ovaj..
-Nisam mogao da nadjsm njenu pa sam joj dao svoju.
Viktor je podjednostavio.
-A gde je Ivan?
-Ne znam, malopre je bio ovde.-Idem da vidim gde je.
-Ok.
Kad je Viktor nestao iz vidokruga Mina je skocila na mene.
-Iiiii?
-Sta?
-Pa sta se desilo, crvena si ko paprika. A njemu vidi se trnerke pucaju.
-Mina!
-Sta? Kazem sta sam videla.
-Nije bilo nista, mislim sem toga sto mi je izjavio ljubav.
-MOLIM?!?
-Cuti, ne deri se!
-Pricaj od a do s.
Ispricala sam joj ukratko I taman su naisli I Viktor I Ivan.
-Dobro jutro dame, idete u kupovinu danas?
-Pa trebale smo...da..
-Sofija kartica je u mojoj sobi, I zadrzi je, nemoj da je vracas.
-Viktore imam I ja svpj novac, ne moras da mi placas odecu.
-Sofija poslusaj me.
-Ok..
I tako msko Mina I ja posle u kupovinu, ona dvojica su ostala kuci. Sumnnivi su mi mnogo. Saznacu sta se desava kasnije. A sada da uzivam.
YOU ARE READING
Ruski kralj
RomanceI DEO. Ona je njegova kraljica. Samo njoj nije mogao da odoli, za njega je njena rec bila svetinja. Ne daj boze da je neko povredi, on ce ubiti za nju, I da ne trepne. On je grub, hladan, jak za sve ali slab na nju. Rusi su to, samo ne dirajte ono s...