-SOFIJA-
Gledali smo neki crime film, to su izabrali Mina I Ivan, meni se I nije bas nesto svideo previse ubistva I svih tih sranja, vise sam se usresredila na sendvice I kokice koje mi je Viktor spremio, vidi se da se ni njemu nije bas svideo film. Ja sam vise tip za romanticne filmove, Mina je oduvek volela crime filmove, ali je sa mnom gledala romanticne, voli I horore, a ja to ne mogu ni za zivu glavu da gledam. Nit mogu posle da spavam, to nije za mene, rekla sam joj kad bude nasla decka nek gleda sa njim. Ivan i ona su uzivali u filmu, nervirli su se zajedno, zasto je ovaj ubijen, pa zasto ovaj ovo radi, pa ono ne treba da radi. Uslikala sam ih par puta, bas su bili slatki zajedno, Viktor me je pomno posmatrao.
-Sta?
-Nista, samo si bas slatka dok ono dvoje gledas tim pogledom.
-Kakvim pogledom?
-Ne znam, cudim.
Nasmejao se.
-Ali bas su slatki zajedno.
-Aha.
-Pa zar nisu?
-Mi smo sladji!
Izbuljila sam oci,"MI"
-Koji MI?
Prosaputala sam kako me ono dvoje ne bi culi.-Pa ja I ti. Ipak smo mi u braku.
-To nema nikakve veze.
-Kako nema? Ja mislim da je I tebi I meni jasno sta postoji medju nama.
-A sta to postoji medju nama?
-Ljubav, strast, posesivnost, zelja, varnice pljuste na sve strane.
-Molim?!
Malo sam podigla glas jer me je iznervirao. Koje varnice, o cemu on prica?!
-Princezo nemoj da se pravis kao da ne znas o cemu pricam.
Briblizio se mom uvu I udisao moj miris. Sklonila sam se od njega, je rsam pocela da osecam nesto jako cudno u stomaku.
-Idem do toaleta.
Rekla sam svima I otisla.
Ne znam sta ga je spopalo jako sam zbunjena. Prica jedno a radi drugo, prvo mi je rekao da se ne vezujem za njega, a sledeceg trenutka ima neke svoje trenutke slabosti ili ne znam ti ni ja sta vec. Zbunjuje me. Svidja mi se ali necu to da priznam, povredice me...
Mina je dosla za mnom sva crvena.
-Mina sta je bilo?
-Treba mi samo jedan trenutak da se priberem.
-Mina govori sta je bilo??
-Ivan....-Sta je tad kreten uradio?
-On....ne znam..gleda me cudno fin je prema meni, samo nalazi trenutak da me dotakne, jako me zbunjuje.
-Jao Mina, rekla sam ti da nije on za tebe. Veliki je igrac, tacno zna sta svaka devojka voli, te metode upotrebljava na tebi. Nemoj da padas na njega.
-Ali svidja mi see!
-Jao ludo moja.
Privukla sam je u zagrljaj, znam da joj je potreban isto kao I meni.
-Idemo?
Pitala sam je vadeci je iz mog zagrljaja.
-Mhm.
Krenule smo ka dnevnoj sobi I tamo zatekle Ivana I Viktora kako gledaju u telefon, cim su culi da dolazimo udaljili su se jedan od drugog.
-Zavrsile ste?
Viktor je pitao I Mina je klimnula glavom. Ja sam cutala.
-Ljudi 11 sati je, ja sam malo umoran. Idemo na spavanje.
-Lele Ivane od cega si se umorio?
-Od tebe, ajde Viktore, nego gde ja spavam?
-Imas tamo praznu sobu.
-A tvoji gde su?
-Veceras ostaju kod nekih prijatelja.
-Vazi, laku noc dame.
-Laku noc..
Obe smo rekle I krenule ka sobi. Alii..
-Sofija ti ides kod mene.
-Ne idem u svoju sobu.
-Tamo spava Mina.
-A soba tvojih roditelja?
-Tamo ce sad Ivan.
-Ja cu sa Minom.
-Ne, ti ces sa mnom.
Dok smo se mi raspravljali Mina je vec usla u sobu I ostavila nas same.
Taman da krenem ka svojoj sobu Viktor me uhvati za ruku.
Sofija ne budi tvrdoglava, spavaj kod mene u sobi, ja cu u dnevnoj ako hoces.
-Nema potrebe ja cu.
-Sofija nemoj da me ljutis!
-Dobro...
-Ajde idemo.
Usli smo u sobu I ja sam odmah legla u krevet.
-Jel ti je hladno, hoces cebe?
-Uredu sam.
-Treba ti nesto?
-Ne....
-Boli li te rebro?
-Ne..
Krenuo je da se skida ali sam naglo poskocila I jauknula od bola jer me je rebro zabolelo.
-Sta je bilo?
Viktor je poskocio kod mene sav zabrinut.
-Auu.
-SOFIJA STA JE BILO?? GDE TE BOLI??????
Poceo je polakoda gleda sta je bilo.
-Moje rebro.
-Sta je sa tvojim rebrom, idemo kod doktora?
-Ne....samo me je malo zabolelo
-Daj da vidim.
Krenuo je da misvlaci majcu ali sam ga zaustavila.
-Sta je bilo?
-Nema potrebe dobro sam.
-Daj da vidim!
-Kazem ti da sam ok.
-Sofija daj mi da vidim, ne ljuti me!
Pustila sam ga da mi samo malo povice majciu na goe kako mi ne bi otkrio grudi, polako je pipnuo mesto na kom imam modricu I ja sam ciknula.
-Boli??
-Malo....
Lagala sam, boli previse.
-Cekaj da uzmem kremu da ti namazem to.
-Mogu sama.
-Ne, ne mozes sama.
-Viktore u redu je mogu sama.
-Sofija!
Malo je podigao glas a ja sam spustila pogled I popustila, polako mi je mazao mesto na kom me boli, a ja sam se grcila koliko god da je bio nezan bolelo je.
-Gotovo.
-Hvala! Laku noc.
-Laku noc princezo.
YOU ARE READING
Ruski kralj
RomanceI DEO. Ona je njegova kraljica. Samo njoj nije mogao da odoli, za njega je njena rec bila svetinja. Ne daj boze da je neko povredi, on ce ubiti za nju, I da ne trepne. On je grub, hladan, jak za sve ali slab na nju. Rusi su to, samo ne dirajte ono s...