İki ay sonra
Karen içeri acele ile girerken sessiz olmaya çalıştı . Kapıyı ardından yavaşça kapatıp ayakta ki arkadaşının yanına ilerleyip soğuk ellerini kavradığında Elizabeth boş bakışlarını kıza dikmişti. "Yarın sabah buradan kurtuluyorsun . " Heyecanla söylediği sözlerin yanında buruklukta vardı . Arkadaşından ayrılacak olması onu istemsizce üzüyordu .
"Ya sen ?" Başını olumsuzca sallayıp . "Gelemem ben üzgünüm ." Sıcak avucunu gün geçtikçe solmuş tene yaslayıp kavradı . Bakışları arkadaşının karnına inerken kendini belli eden şişliğe bir müddet baktı . Tahminen en fazla üç aylık olan karnının bu kadar şiş durması normal olmasa da iki kadında susup kendilerini avutuyorlardı . "Gelirsem her şey daha karışık bir hal alır . Thanatos ' un nasıl tepki vereceğini kimse kestiremez seni riske atmak istemem ."
Elizabeth yalnızlığa alıştığı için çabucak kabul etmişti . Arkadaşının hala şiş olan karnına bakması onun da istemsizce bakmasına sebep olmuştu . İlk öğrendiği gün zihninde canlanırken dudaklarında soluk bir gülümseme oldu . İlk öğrendiğinde o kadar garip hissetmiş ve kabullenememişti . Ağlamamıştı ama içine doğru akıp kaybolan duyguları yaşamıştı .
Geçmiş zaman ⏱----------------
"Elizabeth !" Karen telaşla arkadaşını yanına yaklaşıp kolunu tutup yatağa oturttu. Gözlerini yere sabitlemiş bir şekilde hiç kımıldamadan duruyordu . Keşke bu şeyleri yaşamasaydı diye kendi içinden sürekli konuşuyordu . Göz altları morarmış dudakları da ten rengi de kendi canlılığını kaybetmişti . Yaşayan ölü gibi etrafta dolaşıyordu bu onu üzüyordu .
"Ben ... " Elizabeth konuşmaya başladığında bakışlarını ona doğru dikip her hareketini takip etmeye başlamıştı . "Ne diyeceğimi bilmiyorum . Her şeyi çok farklı düşünmüştüm ama olmadı . Evlenmeye zorlandım ve evlendim . Şu bir kaç ay boyunca zulüm gibi geçen zamanlarımda evlendiğim kişinin zorbalığına uğradım . " Bakışlarını yerden kaldırıp arkadaşının yüzüne dikti . Hafif çatılmış kaşları ona eşlik eden büzülmüş dudaklar ne yapıncağını bilmediğini destekliyordu. "Şimdi hamile olduğumu öğreniyorum . Aslında biliyordum ama kendime yedirememiştim . Bir cellattın bebeğini doğurmak en son düşüneceğim şeydi . "
Derin nefes alıp bıraktı . "En üzücü tarafı da ne kadar masumda olsa oda bana zarar vermekten çekinmiyor Karen ." dediğinde dudaklarını bir birine bastırıp kendini sakinleştiremeye çalıştı arkadaşının acısına ortak olamıyordu bu onu daha da üzüyordu .
Şimdiki zaman ⏱--------------------------
Düşünceler içinde boğuşan Elizabeth bakışlarını karnından çekip karşında ki kıza dikti . Küçük bir gülümseme gönderip ." Fazla dikkat çekmeyelim ." dediğinde genç kız başını sallayıp . "Ben yarın sabah yanına gelirim o zaman ." demiş yanından ayrılmıştı .
Tek başına kalan genç kız yatağa yaklaşıp oturdu . Eteğini yukarı doğru sıyırıp karnına sardığı korsenin kancalarını bir birine geçirip kapattığında nefes alışverişi biraz daha güçleşmişti . Thanatos anlaması için şu anlık en makul yöntem buydu .
Eteğini düzeltip oturduğu yerden kalkmış her zaman oturduğu şöminen başına geçmişti . Ateşin sıcaklığı yüzüne vururken iliklerine kadar üşüdüğünü yeni anlamıştı . Bu kalede kaç ay geçirdiğini saymamıştı bile . Sayacak kadar değerli değildi burada geçirdiği günler o yüzden daha fazla vaktini harcama dahi istemiyordu Elizabeth .
Şu son bir ayda Thanatos 'un değişmeye başladığını fark etmek onu değişik hislerin içine sokmuştu . Bu adam ne yapmaya çalışıyor diye soruyordu bazen kendine . Lanet kişiliğe sahip biriyi o . Bedeni sıcacık bir yerde olsa bile soğuktu . Artık korku hissetmiyor ya da her hangi bir duygu onu sarmalamıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP KALP (Tamamlandı)
Ficción históricaBir kehanet... Cellat kendi kanından olan bir bebeği kurban etmek istiyordu . Sırf bu yüzden küçük kadın uzaklara kaçmıştı karnında ki bebeği ile . Tek duası kocası onu bir daha bulmamasıydı. NOT :Hikaye de cinsellik ve küfür içerir. *Kitap kısa...