Bölüm 18

2.6K 132 24
                                    

Oda da tek başına kaldığın da yediği lafları hazmedememen sinirini yaşıyordu Thanatos . Masayı üzerinde ki eşyalarla birlikte duvara doğru fırlatmıştı . Kabaran kaslarında ki güç bir devi devire bilecek kadar fazlaydı . Bedenine yetmeyen havanın daha fazlasını solumak için burun deliklerini büyütüp derin derin nefes almaya başladı .

İçinde ki öfke onu yerken daha çok sinirleniyordu . Nasıl sakinleşmesi gerektiğini bilmiyordu . Tek bildiği kendinin yanılmayacağıydı .  "Ben yanılmam !" diye bağırdığın da kapıda ki askerler onun bağrışı ile oldukları yerde hazır ola geçmişlerdi . "Siktiğimin ırkını kökünden yok edeceğim eğer bana itiyat etmezlerse yok edeceğim her birini !" 

Sürekli tekrar ettiği kelimler onu yatıştırmıyordu . Odada volta atarken aklına Elizabeth düşmüştü birden . Onu yanın da istiyordu . Ona dokunmak kokusunu solumak istiyordu . O zaman sakinleşecekti . Sert adımlarla kapıya doğru yönelip açtığın da askerler daha ne kadar dikelebilirse o kadar dikelmişti . Yanlarından  geçen dev adama arkasından  bakıp yutkundular . Kendileri de iri olsalar bile Thanatos kadar değillerdi . Onları korkutan görünüşünden çok gücüydü . 

Merdivenleri döve döve çıkıp dün gece ki odaya gelmişti . Kapıyı açıp içeri girdiğin de gözleri Elizabeth 'i aradı ama ortada görünmüyordu . Yatağa doğru baktığında orada da yoktu . Tekrar kabarmaya başlayan siniri gözlerinin önünün kararmasına sebep oluyordu .Şöminenin önünde ki beden fark etmişti . Minderin üzerine aynı kedi gibi kıvrılmış ellerini yanağın altın koymuş uyuyordu . Arkasında ki kapıyı gürültü ile kapatınca , genç kız yattığı yerde sıçrayıp etrafa bakındı. Kapının önünde ki bedeni görünce yattığı yerden kalkıp dizleri üzerine oturup  pencereye doğru baktı . Güneş batacağının göstergesi olan kırmızılığını gökyüzüne yaymıştı . Bu odanın içine hafif bir şekilde giriyor olsa da kendini belli ediyordu . 

Önüne gelen adamın ilk önce ayaklarına bakmış sonrada bakışlarını yavaş yavaş kaldırıp yüzüne dikmişti . Thanatos yüzüne bakan kıza doğru eğilip bir dizini yere koydu . Diğerini katlayıp dizinin üzerine kolunu yerleştirdi .  Sönmeye başlayan ateşi harlamak için odunlara doğru uzandı içinden bir tane çıkartıp . Aç olan ateşe doğru attı . Elizabeth önünde duran adamın ne yaptığını dikkatlice izliyordu . İçinde oluşan korkuya engel olamıyordu . Devin yanın da kalan bir cüceydi çünkü kendisi . 

Genç adam harlanmaya başlayan ateşten gözlerini çekip kıza doğru baktı . "Bu ateşi görüyor musun ?" Başı ile şöminen içini işaret etti . Kız bakışlarını istemsizce o yöne kaydırmıştı . "Bu ateş  içine ne atsan sarıp küle çeviriyor ." "Aynı senin gibi ." duymayacağını zannettiği kelimler dudaklarından kaçmıştı Elizabeth 'in adamın dönüp yüzüne bakana kadar da duyduğunu zannetmiyordu .  Thanatos gülümseyip . "Evet benim gibi ."dedi  "Ateşi nasıl söndürürsün Elizabeth ?" 

"Boğarak . " Diye karşılık verdi deminkine nazaran daha yüksek sesle . "Küçük bir şeyse evet, ama büyükse ? "  Genç kız bu soruyu yanıtsız bıraktı . Genç adam dudaklarını yalayıp birbirine bastırdı. Ellerini göleğin düğmelerine götürüp tek tek açmaya başladığında Yutkunmasına engel olamadı . Boğazını ıslatmak istemişti yoksa boğulacakmış gibi hissediyordu . 

Bütün düğmeleri açıp omuzlarından aşağıya doğru sıyırdı gömleği . Bakışlarını kızın gözlerine doğru kaldırıp baktı . "Büyük bir ateşi söndürmek çok zordur Elizabeth . Onu boğmazsın çünkü gücün yetmez . O ise istediği her şeyi alır . İçine .  "  Başını biraz daha öne doğru uzatıp . " Benimde şuan  içine girmek istediğim biri var . Eğe bu ateşi söndürmezse , dindirmezse aklının alamayacağı şeyler yapabilir . " Elizabeth adamla arasına biraz mesafe koyup . "Ne istiyorsun ?" diye sordu . Biliyordu ne istediğini ama anlamamak için diretiyordu . "Ne istediğim gözlerimden bile okuna bilir !" dediğinde genç kız ondan biraz daha uzaklaştı . " Seni ne yapıncağını kestiremiyorken . Gözlerinde ki duygudan ne istediğini mi anlayacağım !" 

Thanatos elini Elizabeth ' e doğru uzatıp elbiseni kavradı . Kendine doğru çekip dizlerinin dizlerine değmesini sağlamıştı . "Sen anlamlandıramıyorsa o zaman söyleyeyim ." Dudaklarını kulağına yaklaştırıp . "Beni sakinleştir Elizabeth eğer büyürsem beni boğmaya gücün yetmez ." dedi . 

Genç kız nasıl davranacağını bilmezken öylece kala kaldı . Bunu  anlayan adam kızın belinden kavrayıp kucağına doğru çekip bacaklarına oturturdu . " Dokun !" emreder gibi çıkan kelimelere karşılık vermek istememişti genç kız . Ona yakın olmak bile mide bulandırıcıyken dokunmak kusmasına sebep olabilirdi belki de . Dediklerine uymayınca kucağında ki kızın küçük elini tutup omuzuna koydu . "Dokun dedim!" Hala inatla elini olduğu yerde tutup kımıldatmadı bile. Gözlerini adamın gözlerine dikip . "İstemiyorum ." dediğinde . Sırtı yere sert bir şekilde çarpmıştı. Boğazında ki baskı ciğerlerine hava gitmeyecek kadar fazlaydı . Elleri arasında çırpınırken onun  duygudan yoksun bakışları cellat olduğunu fazlası ile gösteriyordu . 

 Şakaklarında damarlar bile basınçtan dolayı belirginleşmişti . Yüzünün her zerresini boyayan kırmızılık Thanatos ' un parmaklarının baskı uyguladığı yerlerin morarmaya yüz tutmuş cildini içinde boğuyordu . Elizabeth ciğerlerinde ki tükenen nefesin son demelerini yaşarken bedeni acının çırpınışlarını yaşıyor gibi kasılıp olduğu yerde birazda olsa havaya itiyordu . Gözleri kararmaya başlarken bırakılan boğazından içeri dolan hava göğsünü birden şişirip öksürmesine neden olmuştu . 

Olduğu yerde bedenini yan çevirip elini boğazına koyup ovalamaya başladı . Acısı dokundukça katlanıyor gibi hissediyordu  . Gözlerini ateşe doğru dikip içinde ki cesaretle olduğu yerde doğrulmuş tek kolu ile yerden destek alırken diğer eli hala boğazında tutuyordu  . Kenarda ucu ateşin içinde kalmış odun parçası gözüne  takıldığın da düşünmeden ona doğru uzanıp arkasını dönmüştü . Yanan odun parçasını Thanatos ' un üzerine attığında . Derin bir inleme duydu . Olduğu yerde ayaklarını iterek köşeye doğru kaçıp sırtını duvara yaslamıştı . 

Göğsünde oluşan yanığa bakıp bakışlarını karşısında ki kadına dikti . "Bir ateş parçasının beni yakabileceğini mi zannediyorsun ." sakince dile getirdiği sözlerin altında yatan kızgınlık kendini belli ederken karşısında kalan insanı korkutuyordu . Elizabeth duvara tutup ayaklandığın da genç adam yarım bir gülüş takınmıştı dudaklarına . Kıza doğru adım attığın da . Küçük elini öne doğru uzatıp . "S-sen d-düzgün düşünemiyorsun ." diye konuşmuştu boğazında ki acı kekelemesini sağlarken kendini savunmaya çalışıyordu . 

"Ben her zaman düzgün düşünürüm Elizabeth şuanda olduğu gibi ." tıslar gibi söylediği sözlerden sonra kıza doğru yürüyüp yaklarından tutup havaya kaldırdı . . "Ben bana karşı çıkanları ne yaparım biliyor musun ?" Kızın yüzünü kendi yüzüne yaklaştırıp burnunu burnuna dayadı . "Derisini canlı canlı yüzüp asitte batırırım  . " Dediğinde küçük dudakları istemsizce titremişti . Elleri güçlü kollardan destek almaya çalışırken bir yandan nefes almaya çalışıyordu . 

"Sana bunu yapmayacağım . Onun yerine götünün üstüne oturamayacak kadar senin canını yakacağım  !" Korku ile açılan küçük gözlere bakıp güldü . Yere doğru fırlattığı beden hızla kendini toparlayıp yatağın diğer ucuna geçmiş ondan uzak kalmaya çalışmıştı . Bunu ne kadar çocukça olduğunu biliyordu ama elinde olmadan yapıyordu . Ona yaklaşan adama yakalanmamak yatağın üzerine çıkıp diğer tarafa geçmeye çalışırken ayak bileğinden yakalanıp yata devrilmişti . 

Serbest olan ayağına adam eline vursa da bırakması için yeterli değildi . Beni adama doğru çekilirken inler gibi dudaklarında . "Lütfen !" kelimesi çıkmıştı ona ilk defa yalvarıyordu . Gözünde gördüğü ateş onu korkutuyordu çünkü . Onun ne kadar acımasız olacağını buradan anlıyordu. Yalvarmasına rağmen onu dinlemeyen adama karşı son gücünü kullanmak ister gibi ona doğru uzanan elini tutup gözlerine baktı . 

"Bir gün sen de yalvaracaksın Thanatos o gün bende seni dinlemeyeceğim !" diye boğazından çıkan hırıltılarla konuşmuştu. Adama ona karşılık sadece gülmüştü. Bu gülümseme ona cevaptı biliyordu . Gözünün kenarından süzülen göz yaşına bakmadan onu ters çevirmişti . Elbisenin yırtılma sesi kulaklarına dolarken alnını yatağa dayayıp . Parmaklarını çarşafın içine geçirir gibi sıkmıştı .  

KAYIP KALP (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin