"Elizabeth ." genç kız ismini duyar duymaz sesin geldiği tarafa dönmüştü . Patricia elinde gül saksı ile duruyordu . Ona gülümsedi . "Sanırım odanı biraz renklendirmek istiyorsun ?" Bedenini doğrulturken yaşlı kadının kendine doğru gelmesini izledi . Elinde ki toprak taneleri düşmesin diye birbirlerine kenetledi yanına doğru gelen kadını cevapladı . "Daha çok uğraş için ." diye söyledi .
Patricia 'a elinde ki saksıyı tahta masaya bırakıp genç kıza doğru döndü . Bakışları büyümüş karını işaret edip . "Yakın zamanda uğraşacağın bir şey olacak zaten . "demişti "Biliyorum ama , sanırım boş oturmayı sevmiyorum . Hem , onun doğumuna daha var ." dedi içten bir şekilde gülümseyerek . Yaşlı kadın onu başı ile onaylayıp masanın üzerinde ki beyaz bezi uzanıp aldı . Elizabeth 'in elini silmesi için ona doğru uzattığında genç kız gülümseyerek elinden almıştı .
Parmaklarını topraktan kurtarırken sessizleşmişti . "Thanatos 'a fevri bir şekilde yaklaşmadığın için teşekkürler Elizabeth ." Elinde ki bakışlarını yanında ki kadına çevirdi . "Teşekkür edeceğiniz bir durum değil bayan Patricia . Siz bir annesiniz çocuğunuzun üzülmemesini istememeniz sizin en doğal hakkınız ama bunu sizin için yapmadım . Bazı şeyleri değiştirmek için geçmişe bakmamak gerekir . " Gözlerini yaşlı kadından .çekerken devam etti genç kız . "Bu yüzden böyle davranıyorum . Eğer böyle davranmazsam ne sığınacağım bir yer nede bebeğimi koruyup koruyacağım bir yere sahip olurum. " "Böyle düşünme lütfen. Seni kabul edecek çok yer var Elizabeth . Çok güzel bir kalbe sahipsin kimsenin sahip olamayacağı kadar . " Genç kız gülümsedi. "Sizin söylediğiniz gibi bayan Patricia beni kabul edene bulunur fakat ." Elini karnına götürüp okşadı . "Onu kabul eden birini bulmak çok zor olur."
Elinde ki bezi masaya bırakıp yatağa doğru ilerledi . Ayakta kalmak onu zorluyordu o yüzden biraz uzanmak istedi . Yaşlı kadın burada olduğu için bu fikirden vazgeçip sırtını başlığa dayamış, bacaklarını uzatmakla yetinmişti . "Bu sürecin çok zorlu geçeceğini biliyorum . Elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum ." "Biliyorum . " nefesini usulca dışarı bıraktı . "Buraya gelmem için en büyük iknacım sizdiniz ama dediğim gibi böyle davranmam sadece bebeğim için. Thanatos 'u affetmedim . Bir sürede affetmeyi düşünmüyorum . " Kaşlarını hafif çatıp kadının yüzüne baktı . "Bir kadının yaşaması en ağır olan bir şey yaşadım ben . Kocam olmuş bir insan tarafından yapılan en kötü şeydi bayan Patricia . Kendinde olamaması bir başkası için geçerli bir neden olabilir ama benim için değil . Burada neyi konuşmak için geldiğinizi tahmin ediyorum o yüzden size bu konuşmayı yapıyorum . " Kararlı bakışlarını yaşlı kadının gözlerine sabitledi . "Sizin yapmak istediğiniz gibi ."
"Ben senin kötülüğünü istemem biliyorsun Elizabeth . " "Biliyorum ." " Ben sadece ölmeden önce sizin mutluluğunuz görmek istiyorum . " Elizabeth bakışlarını yumuşatıp . "Her anne gibi ." diye tamamladı onu . " Bazen bir şeyler için erkendir . Zamana ihtiyaç olur o yüzden sizden ricam bu konuda benim tarafıma biraz daha meyilli olun . "Yaşlı kadın başını sallayıp gülümsedi . "Oğlumun hak ettiği cezayı çekmesini bende istiyorum sadece bir şeyleri görmek için can atan tarafımı susturamıyorum . " Elizabeth yaşlı kadına içten bir gülümseme yollarken aklına gelen şeyle gülümsemesi yüzünde soldu . " Siz ne zaman söyleyeceksiniz ?"
Yaşlı kadın duyduğu şeyle hafif bir şekilde sarsıldı . Sesine yansıyan üzgünlükle . " Bilmiyorum güzel kızım ." dedi . Yaşlı bedeni uzun süre ayakta almayı kabul etmiyordu o yüzden yatağın köşesine çöktü . Genç kız kadına yardım etmek istemişti içinden gelen istekle . "Size yardım edebilirim . " Yaşlanmış gözlerin kendi gözlerine takıldığında içinde bir sızı hisseti . "Şimdilik kırgınlığımı kenara atabilirim ." dedi içinden gelen dürtüye engel olamayarak . Yaşlı kadın duyduğu şeyle içine sevinç dolmuştu . Genç kızın yumuşak ellerine doğru atılıp, tutup . " Gerçekten mi ?" diye sordu . Elizabeth gülümseyerek ."Gerçekten ." dediğinde yaşlı kadın genç kızın karnının elverdiğince bedenine kollarını dolamış onu bir anne şefkati ile sarmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP KALP (Tamamlandı)
Narrativa StoricaBir kehanet... Cellat kendi kanından olan bir bebeği kurban etmek istiyordu . Sırf bu yüzden küçük kadın uzaklara kaçmıştı karnında ki bebeği ile . Tek duası kocası onu bir daha bulmamasıydı. NOT :Hikaye de cinsellik ve küfür içerir. *Kitap kısa...