[16]

276 32 1
                                    

Felixnek elég sokáig tartott, mire nagy nehezen hazavitte Chant

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Felixnek elég sokáig tartott, mire nagy nehezen hazavitte Chant. Főleg azért mert ő is nagyon fázott, és közben félt is, nehogy az idősebbnek valami komoly baja legyen. Több mint egy órát ült ott a hidegben, miközben hullott rá a hó is. Amikor Felix megérkezett a házukhoz, bentről elég nagy zaj hallatszott, Felix pedig kis hiján elejtette a szőkét, mikor eszébe jutott hogy ma jönnek a barátai Koreából.

- Ezt jól elfelejtettem. - motyogta, majd kinyitotta az ajtót, és gyorsan felvitte Chant a szobájába, és feltekerte a hőmérsékletet, hogy melegebb legyen, sőt, még be is takargatta, és levette a cipőjét, hogy minél kényelmesebb legyen neki. Ezután lement a lépcsőn hogy köszönjön a barátainak, de ők megelőzték, ugyanis már trappoltak felfelé a lépcsőn, majd Jisung szinte ráugrott a vörös hajúra.

- Sziiiijja Lixie! Hiányoztam? - kérdezte mosolyogva, de mikor meglátta a barátja arcát, lehervadt a mosolya.

- Mi történt? - kérdezte aggódva.

- Hosszú....pár nappal ezelőtt találkoztam egy fiúval aki nagyon szimpatikus volt, és elmentem vele korcsolyázni is, sőt, eljött a mai versenyre is, csak közben Minho rájött hogy ő Christopher Bang, és elüldözte. Most hoztam haza, kint volt a hidegben egy órán keresztül, és most aggódok, nehogy valami baja legyen - hadarta el a történteket.

Az öt fiú csak pislogott Felixre, majd Seungmin odament, és megveregette a vállát.
- Ez jellemző, hogy megint mibe keverted magad.
- De várj. - szólalt meg Hyunjin hirtelen. - A költő Christopher Bang-ról beszélünk?
- Igen róla. Nincs több Christopher Bang. - mondta Changbin unottan.
- Jól van na. Megnézhetem? - tudakolta csillogó szemekkel Hyunjin.
- Hát...ha annyira szeretnéd.... - vonta meg a vállát, majd sóhajtva benyitott a szobába.

Felix lehajolt és megsimította a karját, ebből rájött, hogy már nincs annyira szétfagyva.
- Wow. - hajolt egészen közel az arcához Hyunjin.
- Most úgy nézel rá, mintha valami múzeumi látványosság lenne. - szólt rá összeráncolt szemöldökkel Jeongin a párjára.
- Mert az! - mondta izgatottan Hyu, Jeongin viszont csak homlokon csapta magát.

- Na és akkor mi hol fogunk aludni? - érdeklődött Seungmin miközben kinézett az ablakon.
- Úgy emlékeztem, azt mondtad hogy el vagy foglalva és nem érsz rá meglátogatni engem. - vigyorgott rá Felix, Seungmin azonban csak sértődötten felhúzta az orrát.
- Végül mégis lett rád időm. Lemondtam a fontos eseményeket. - felelt ugyanazzal a gúnyos hangnemmel.
- Na és mi volt annyira fontos, hogy le kellett mondanod? - szállt be a hülyéskedésbe Jeongin
- Hotel del Luna. - felelte, amire a társaság majdnem felnevetett.

- Szóval? Hol leszünk? - tette fel a kérdést újra Changbin.
- A vendégszobába. - felelte, de újra Chan vagyis most már Chris felé. - De mi lesz vele?
- Jössz te is. Nem gondolod hogy itt fogsz ülni, miközben mi elcuccoltunk ide Koreából idáig azért hogy téged lássunk! - méltatlankodott Hyunjin.
- Oké. - sóhajtott, bár nem tudta teljesen felszabadulva érezni magát, hisz mindig a göndör hajúra gondolt, és árulásnak érezte, hogy nincs ott Chris mellett.



Nah, most meg a Gyűrűk urát nézem, bár abból inkább nem fogok meríteni 😂😂😂😂💛

𝐒𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 | Chanlix | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora