[00]

630 45 2
                                    

Christopher Bang egy híres költő aki utálja a karácsonyt

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Christopher Bang egy híres költő aki utálja a karácsonyt. Ez elég szokatlanul hangzik, de ha azt vesszük hogy két éve egyedül tölti az ünnepeket, akkor már mindjárt más. Chris amíg iskolás volt, sok barátja volt és sokan kedvelték, azonban mikor felfedezték, mindenki elpártolt tőle, a szülei pedig kitagadták mivel nem tetszett nekik hogy Chris “hülye versek firkálgatásával„ akara tölteni az idejét. Munkája miatt Ausztráliába kellett költöznie, ez azonban nem zavarta hisz eredetileg is ott született. November vége felé egyre jobban kezdte idegesíteni hogy mindenhol a karácsonyra készülődő boldog embereket látott. Haragudott rájuk, de a szíve mélyén ő is ünnepelt volna, de nem volt kivel.

Felix Lee általában az egész decembert Ausztráliában töltötte. Hiányoztak neki a barátai Koreából, főként Hyunjin de decemberben annyi fellépése volt hogy nem maradhatott semmiképp sem Koreában. Felix ugyanis nemzetközileg elismert jégkorcsolya táncos, és nagyon is szereti csinálni, hiszen kisgyerekkora óta korcsolyázik. A karácsonyi ajándékozást úgy oldotta meg, hogy az összes ajándékot már novemberben megvette és odaadta Hyunjinnak azzal a mondattal hogy majd karácsonykor adja oda a többieknek. Nem volt biztos benne hogy ez olyan jó ötlet, hiszen Hyunjin nem valami megbízható ezen a téren, de reménykedett benne hogy nem fogja megnézni az ajándékokat.

A mai nap folyamán Felix gyakorolt egy keveset a zárt teremben, majd indult volna haza, amikor feltűnt neki hogy még sose járt erre este és nem tudja a hazautat a szülei házához. Mivel Lix nem a gyávaságáról volt híres, odament egy, az utca másik oldalán lévő tetőtől talpig feketében lévő fiúhoz, hogy útmutatást kérjen.

𝐒𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 | Chanlix | ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora