[12]

275 40 3
                                    

- Nagyon ügyes voltál! - ölelte meg szorosan Chris a fiatalabbat

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


- Nagyon ügyes voltál! - ölelte meg szorosan Chris a fiatalabbat.
- Hát....nem én nyertem. - jelentette ki egy kicsit csalódottan.
- Nem baj. Így is te voltál a legjobb. - mosolygott rá. Felix ettől rögtön zavarba jött, de olyan boldog lett ettől a néhány szótól, hogy a szíve ki akart szakadni a mellkasából, annyira hangosan dübörgött.
- Ezért meg fogom verni Lenát! Még hogy az a ribanc jobb mint én! - dühöngött Minju folyamatosan, elrontva Chan és Felix szép pillanatát.
- Naaa, erre semmi szükség. Szerintem nagyon jók voltatok. A legjobbak. És nagyobb tapsot is kaptatok mint ők. - mondta, mire Minju megforgatta a szemét.

- Igen, de nem mi lettünk az első helyezet!! Börtönbe kerülök ha megverem Lenát és elvesztem tőle a díjat? - morfondírozott a lány tovább.
- Nem egyedül nyert. Kevin is ott volt. - figyelmeztette Felix.
- Nem baj. Kevint szeretem. Kevin nagyon kedves, nem úgy mint az a házisárkány! - motyogta, és tovább angyalt hogy hogyan nyírja ki Kevin partnerét, Kang Lena-t
Chris értetlenül nézte a lányt, de Felix csak mosolyogva megrázta a fejét.
- Hagyd. Minju ilyen. Aranyosnak tűnik, de közben lehet hogy a halálodat tervezi. Gyere, menjünk oda a szüleimhez. - monda és már indult is, de Chris nem tartotta jó ötletnek. Mi van ha valaki felismeri?

- Figyelj csak....nekem még van egy kis dolg-
- Jaj ne kezdd már megint! A szüleim jó fejek. Meg egy csomót beszéltem nekik rólad. Egyedül Minho neheztel rád, de ő senkit nem kedvel meg azonnal. Gyere már. - nézett rá a szőkére kiskutya szemekkel.
- Oké legyen. - sóhajtott és elindult a szülők felé, majd amint odaértek, udvariasan bemutatkozott és megpróbált nem feszengeni Minho gyanakvó pillantsaitól.

- Minho ne néz már így rá! - szólt rá végül az idősebb Lee a fiára, mikor megelégelte a fiú barátságtalan tekintetét.
- Aha. Ráérsz egy percre? - kérdezte Chris-től, aki kissé félve ugyan, de bólintott, erre Minho megfogta a csuklóját és maga után ráncigálva kiment vele a folyosóra.

- Ki vagy te? - kérdezte meg újra.
- Már mondtam! Bang Chan a nevem! - monda Chris és egyre jobban félt hogy ki fog derülni a valódi énje.
- Nem hiszem el! Gyanús vagy! - mondta összehúzott szemöldökkel, majd a következő pillanatban egyszerűen lehúzta a maszkot az idősebb arcáról, aki erre teljesen bepánikolt és tudta hogy innen nincs visszaút, Minho tudni fogja hogy ki ő.

És nem tévedett. Még pár másodpercig nézett rá, amikor egyszerre teljesen ledöbbent.
- Várjunk csak....de hiszen te....te....
- Igen, lebuktattál, Christopher Bang vagyok. - sziszegte, és azon tűnődött hogy hogy oldja meg ezt a problémát.
- De hát....mit akarsz az öcsémtől? - kérdezte Minho még mindig csodálkozva.
- Semmit. Csak egy normális barátot. - sóhajtotta lehajtott fejjel.
- És miért pont ő?
- Mert hosszú ideje ő az egyetlen aki normális emberként kezel! - csattant fel, és bár nem akart kiabálni Minhoval de hirtelen minden régi sérelme újra előjött.

𝐒𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 | Chanlix | ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora