[11]

282 38 2
                                    

Chris izgatottan nézett körül, miközben várta Felix és a partnerének a sorát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Chris izgatottan nézett körül, miközben várta Felix és a partnerének a sorát. Elhatározta hogy nem fog tapsolni csak a amikor ők következnek, de az előttük lévő három táncos pár is nagyon ügyes volt. Mikor Mark Lee és a partnere Nancy Mcdonie elmentek, Chris a 'backstage' felé nézett és meg is látta a szeplős fiút, úgyhogy rámosolygott és integetett is neki. Felix visszaintegetett majd gyorsan visszament.

A következő pillanatban a partnerével kézenfogva a pályára siklott, ezzel egyidőben pedig a műsorvezető bemondta hogy Lee Felix és partnere Kim Minju következnek.
Ha Chris eddig úgy gondolta hogy az előző produkciók nagyon jók voltak, akkor Felix és Minju előadására ki kellene találni egy új szót. Az ő fellépésük egyszerűen tökéletes volt, bár a szőke nem értett hozzá de úgy gondolta hogy simán megnyerhetik, hiszen nagyon jól csinálták, sőt hibátlanul, ráadásul a mozgásuk is művészi volt, mintha minden mozdulatukat előre megrajzolták volna.

Amint befejezték, Chris még csodálkozott is hogy hogy érhetett véget ilyen hamar. Amint lementek a pályáról, jött is a következő pár, de a göndör hajú már nem tudott odafigyelni teljes egészében, inkább azon angyalt hogy mennyit gyakorolhattak erre a fellépésre és milyen sokat küzdöttek hogy ennyire híresek legyenek, ugyanis biztos volt benne hogy Minju-ról is hallott már.

A nagy gondolkodás közepette azért próbált odafigyelni, bár senki ne csodálkozzon azon hogy a többi műsorszám közel sem nyűgözte le annyira mint a Minju-éké. Amikor az utolsó két versenyző is leszállt a pályáról kezdődhetett az eredményhírdetés, amikor is mind a húsz sportoló megállt a pályán, és kíváncsian várták az eredmény hírdetést.

- Az eredmény megszületett! - jelentette ki a műsorvezető aki a pálya szélén állt. - Nagyon szőrös volt a pontszám de végül két ponttal többet kapott és ezzel megnyerte a versenyt... - mondta majd a hatás kedvéért vár egy kicsit, miközben mindenki pattanásig feszül és nagyon nagyon izgul - Chan közben azt mondogatja magában hogy Felix és Minju, Felix és Minju - és...

- A nyertes pár Kang Lena és Kevin Moon! - kiáltott fel, mire mindenki felállt és tapsolni vagy kiabálni kezdett, egyedül a pár sorral odébb ülő Minho méltatlankodott hogy 'miért ezek nyertek, nem voltak jók egyáltalán!', közben Chris is kicsit csalódott volt hiszen nagyon reménykedett benne hogy Felixék nyernek.

Eközben a pályán Felix mosolyogva gratulált Kevinnek és Lenának, Minju azonban ideges volt és folyamatosan magyarázott, de senki nem figyelt rá.
- A második helyezet, csupán két ponttal lemaradva Kevinék mögött, nem más mint.....Lee Felix és Kim Minju! - kiáltott mire Felix boldogan csillogó szemekkel pillantott fel, Minju elégedett fejét vágott, a közönség pedig jobban megtapsolta őket mint a nyertes párt.



Elméletileg karácsonyra befejeztem volna, azonban túl későn kezdtem el, így valószínűleg 31-re fogom befejezni.

𝐒𝐭𝐚𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 | Chanlix | ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora