Ravi pov:
Keď začalo prituhovat a bolo -3 vrátili sme sa ku Lukasovi domov a zavolali na políciu ktorý povedali že na to hneď idu. Sedeli sme všetci na gauči a začínali sme sa celkom báť keďže ani Lukáš ani moja sestra tu neboli. Noah má objal. "Bude to dobre zlatko. Neboj sa." Pobozkal má na krk. Len som sa falošné usmial. "Mali by sme ju hľadať nechcem aby moja snúbenica umrzla na kocku ladu."
"Ty máš čo hovoriť. Nechcem aby otec môjho dieťaťa zamrzol. Dieťa musí mat otca." Bonnie sa rozplakala. "A čo tak riešiť niečo podstatne? Moja sestra a môj najlepsi kamarát sú v lese a mrznú. Skúste sa zamerať na to že sú to ľudské bytosti a už ich nikdy nemusíme vidieť!" Rozplakal som sa a Noah má objal okolo ramien. Je 2:22 a neviem či to zvládli. Ja už som zmierený že tam umreli. Nemali šancu toto prežiť. Zrazu sa rozrazili dvere. Stal tam nejaký nahý chlap s dievcatom na rukách. Veď to je Lukáš! Rozbehol som sa tam a zobral mu Alex z rúk. Mala na sebe všetko jeho oblečenie. Doslovne všetko. "Doneste mu niekto oblečenie!"Lukáš spadol na zem. Zavolali sme sanitku. Povedali že môžu prísť až o pól hodinu. Kvôli autonehode. Ako dobre že tu mame doktora. Dali sme Bonnie jeho veci a pomohol som jej ho obliecť. Prsty na nohach aj na rukách mal finálové. Celé uši nos a pery mál finálové. Na mihalnicach a oboči mal kúsky ladu. Ale najhoršie na tom boli pery. Boli primrznute ku sebe. Odniesol ho pred krb. Aby trosku rozmrzol. Alex na tom nebola tak zle ako on. Myslím si že ak by nebolo jeho ona už tu nie je. Otvoril oci a chcel niečo povedať no keď sa pokusil otvoriť ústa tak ho to zabolelo. "Nehovor nič. Je v poriadku bude v poriadku každú chvíľku príde po vás sanitka." Dovnútra vošiel Kai s vriacou vodou. "Bude to trochu bolieť Lukáš ale chceme aby si ešte niekedy niečo povedal." Lukáš Prikyvol. Kai zobral striekačku a nabral do nej vriacu vodu. A začal to pomaly striekať na jeho pery aby sa odlepili. Odlepili sa.
"Ďakujem." Povedal úplne šeptom. "Čo sa jej stalo." Lukáš sa nadychol aj keď bolo vidieť že ho to boli. "Povieš nám to zajtra. A Kai ty vydrzis do zajtra." Prišla sanitka. Naložili ich a dali im niečo na spanie.
Ráno sme ihneď nasadli do aút a išli do nemocnice. Kai ani nepracoval. Prišli sme tam a bol tam nejaký doktor Melendez. Asi Španiel. "Tak ako sú na tom."
"Kto?" "Pardon som Ravi Thomas. Brat Alexandry Thomasovej a najlepsi kamarát Lukáša Salvatoreho. Prišli sme za nimi."
"Ó aha. Tak o vašej sestre Vám s radosťou poskytnem informácie ale o Lukasovi nemôžem nie ste nijako príbuzný." To má pravdu do riti. Ozvala sa Bonnie. "Som jeho snúbenka čiže čakám informácie a ak nie vy neviete kto je moja mama. Je to primárka urgente v Canade! A zažalujem celu nemocnicu ak mi o ňom neposkytnete informácie!" "Dobre. Poskytnem Vám ich v súkromí.""Môžete kľudne aj tu. Aj tak im to všetko poviem." Prikyvol. "Tak Alexandra." "Alex." Opravil som ho. "Alex. Na tom je celkom dobre. V nohe sa nachádzala menšia infekcia ale inak bude v poriadku. Ale bez Lukáša by bola umrzla. Lukáš jej zachránil život ale zaplatil za to daň. Keďže ako mi povedali záchranári že bol úplne obnažený tqk jeho penis a semenníky umrzli. To znamená že jeho smermie sú nepoužiteľné." Všetci ostali ticho. "Takze moja sestra aj najlepsi kamarát sú neplodný." "Aspoň jedno babo bude mat." Bonnie si pohladkala bruško. "Môžeme ich vidieť?"
"Áno majú spoločnú izbu tak nech sa páči ale nie dlho." Ukázal nám izbu a všetci sme tam vošli.
"Caute." Jeho pery nevyzerali dobre. Mal ich niečim natreté. "To je proti zápalu." Prikyvli sme. Alex spala. "A ona je pod sedatívami." Opäť sme Prikyvli. "Čo sa tam stalo?""Poviem to v skratke. Hľadal som ju a potom som počul krik. Prišlo ku mne kojotie mladá ktoré má ku nej priviedlo. Ona mala nohu v pasci na medvede. Dal som jej moje oblečenie okrem nohavíc lebo som nechcel zmrznúť. Ale potom ako som to po Asi pól hodinke ja neviem deaktivoval tak skoro už neodpovedala tak som jej dal všetko moje oblečenie. Keď som našiel cestu von z lesa spadli sme lebo som viac nevládal ale potom som si spomenul že nemôžeme zomrieť tak som sa nejako postavil a priniesol ju dnu. A zbytok si nepamätám."
"Zachránil si jej život." "Predsa je to ako moja mladšia sestra." "A ty ako môj starší druhý brat." Pozrel som sa na je posteľ kde sa usmievala. Hneď som ju objal. "Už nikdy neutekaj." "Sľubujem.""Lukáš. Niečo ti musíme povedať. Povie ti to Kai lebo je doktor ale neurobíme tu istú chybu ako pri Alex." "Počúvam."
Lukáš pov:
"No Lukáš. Keď si tam bol vieš úplne nahý s mojou snúbenicou tak.. ti semenníky umrzli a si neplodny." Kai to len vypluvol z úst. "Dalo sa to povedať aj citlivejšie!" Vybehla na neho Bonnie. "To je v pohode BonBon tak nás učili že to mame povedať narovinu. To je v poriadku. Aspoň že budem mat jedno dieťa..." pozrel som na Alex ktorú bolelo že nemôže mat deti a mna tiež.Poibede všetci odišli a ja som bol s Alex sám. "Prídeš sem?" Opýtala sa má tak som sa postavil a sadol si ku jej posteli. "Som tu." "Myslela som či si lahnes ku mne. Vieš že nemám rada nemocnice." "To to verím si tu viac ako doma." Zasmiala sa. Ľahol som si ku nej a len si užíval tu chvíľku. Jej vôňu a ju celu. Cítil som sa ako predtým. Keď sme spolu chodili. Keď má milovala.
YOU ARE READING
Milujem ho
RomanceSom Alex. Mám 16. mám staršieho brata Raviho a on má najlepšieho kamaráta Lukáša. Je to obyčajný sukničkár a nikoho nezaujíma. Je u nás skoro stále. Moji rodičia zomreli a žijem len s bratom ktorý je v podstate jediná rodina ktorú mám. Po treste v š...