50#

351 10 0
                                    

Lucka pov:
Moja najlepsia kamarátka je zasnubena a ja so Scottom tvrdnem u neho doma. On hra videohry a ja pozor akurát do telefónu. "Lucka dones mi pivo." Išla som mu po pivo. A toto sa dialo asi 3 hodiny stále. "Lucka správ mi niečo na jedenie."
"A dosť! Nebudeš mi stále rozkazovať je koniec more." A odišla som z jeho domu ale tresla som dverami. Je už večer chcela som napisat ale už podľa mna spi keďže no má veľa prace so snúbencom. Idem na jedno poldecko. Vošla som do Luxu.
"Jednu borovičku." Barman mi nalial a ja dom ju do seba kopla bez brzdy. Vypila som tak ešte 4-5 poldeci a išla som tancovať.

Niekedy sa cítim ako alkoholik. Stále idem sama na party a opijem sa tu. Nejaký chalan so mnou začal tancovať. "Kto si?! A prace máš tuky na mojich bokoch?" "To je chrbát. A som Stiles. Rad tá spoznávam." "Ja som Lucka." Teda už sa začínam cítiť aj ako kurva je strasne pekný ale teraz som sa rozišla so Scottom. Má pekne orieškove oci a orieškove vlasy.
"Smiem tá pozvať na jedného?"
"Aj na dvoch." Zasmiali sme sa a odišli sme ku baru. "Čo pijes?"
"Borovičku." Neveriacky otvoril oci. "2krat borovičku. Nečakal som že pijes borovičku keď si dievca. Väčšina dievčat take nepije."
"Ale ja nemôžem za to že som taká úžasná." Začala som sa smiať a on tiež asi ešte dve hodiny sme sa rozprávali kec sme obidvaja uznali že je čas ísť domov.

"Fajn ja pôjdem. Tak ahoj." "Čakaj. Pôjdem tá odprevadit aby sa ti nič nestalo." Zasmiala som sa. Vybrala som si cigaretu a začala fajčiť.
"Inak kde pracuješ?" "Ešte študujem a ty?" "Som policajt." Až som sa pridusila cigou. "Nie si príklady na policajta?" "Ale nie mám 24 už som starý cap." Smiali sme sa celu cestu čo sme kráčali. Prišli sme ku môjmu domu. "Tak tu bývam" "tak to budeme susedia otec kúpil ten dom oproti. Tak dobrú noc Lucka a dobre sa vyspí." Pobozkal má na líce a odišiel.
Vošla som do domu a ihneď som si to namierila do postele. Zajtra všetko vyrozprávam Alex.

Ráno som vstala obliekla som si jeansy a mikinu a zobrala som si taxík ku Alex. "Ďakujem."  Dala som mu peniaze a zaklopala na dvere. Otvorila mi Bonnie. "Idem za Alex." Odstricla som ju a išla hore do izby. Otvorila dom dvere a sedela tam s nejakým mladým dievcatom. "Ahojte?" "Lucka! Toto je Mália naša nová spolubývajúca vieš no Ehm." Malia jej prikývla.
"No Mália sa pokúsila zabiť... kvôli jej otcovi a Lukasovi napadlo že tu môže bývať tak tu býva." "Chápem. Prepáčte že odbočim od témy. Ale Alex. Rozišla som sa so Scottom choval sa ku mne ako ku handre. A šla som na party. A tam som spoznala jedného chlapca tancovali sme spolu a smiali sme sa a rozprávali. A dúfam že Ho ešte uvidím bol dokonalý." Smiali sme sa na hlúpostiach kým nedošiel dovnútra Lukáš s monoklom. "Čo sa ti stalo?" Opýtali sme sa ihneď všetky tri.

Lukáš pov:
"Nič sa mi nestalo. Len Mália. Tvoj nevlastný otec ti dal to tela čip čiže vie kde si. Musím ti ho vybrať."
"To máš od neho?" Opýtala sa má. "Áno ale to nevadí. Teraz mi povedz či si si nikdy nenachytala guľku pod kožou. A keď si to povedala Peterovi hovoril že to nič nre je." "Áno teda raz tutok." A ukázala mi pod okom. "Do pice. Bude to bolieť. Lucka dones alkohol a lekárničku, Alex drž ju." Bonnie priniesla lekárničku a ja som z prace ukradol skalpel. "Bude to bolieť." "Urob čo je potrebné." Prikyvol som.

Skalpelom som sa jej priblížil pod oko a ruky sa mi strasne triasli. Predsa by som ju mohol oslepit. Chlboko som sa nadychol a prerezal jej pokožku od okom začala sa hýbať. "Ak sa budeš naďalej hýbať prepichnem ti oko a budeš slepá." Alex ju chytila pevnejšie a Mália skusala bojovať s bolesťou. Po 30 minútach som vybral ten čip z jej tvare a zašil jej ranu. Išli sme všetci do kuchyne.
"Čo s ním urobime?" Položil som ho na stôl a kladivkom na mäso som ho rozbil. "Už nič. Už je preč."
"Ďakujem Lukáš." Mália má objala. "To je v pohode. Hlavné je že si už v poriadku." "Chcela som sa opýtať mohol by mi brat priniesť nejaké oblečenie?"
"Samozrejme, že áno."

Urobil som niečo na jedenie. Urobil som nejaký ľahký grécky šalát. Asi po 20 tich minútach zazvonil zvonček. "Lucka chod otvoriť." "Okej ach. Ale sa mi nechce teraz som si sadla." Išla ku vchodovým dverám keď som počul ranu o zem. Všetci sme tam prišli a jej telefón lezal na zemi. "Ahoj Lucka. Si v poriadku?" Ten chalan jej zodvihol ruku. "A-áno ty čo tu robíš Stiles?" "Priniesol som mojej mladšej sestričke oblečenie. Mália." Objali sa a toto bolo čím ďalej tým zaujímavejšie. "Ty tu predsa nebývaš? Či ?" "Nie tu býva moja naj kamarátka so snúbencom a Lukáš s priateľkou a teraz už aj Mália. A rozmýšľam že prídem ku ním bývať aj ja." Pri mojom mene na mna ukázala prstom. "Lucka aj ty tu chceš bývať? Veď budete v presile a ja s Kaiom tu budeme take dve malé hovna." Všetci sa zasmiali. "Som Stiles. Ak by ste nevedeli. Dobre Lucka niekedy sa. Môžeme dohovoriť či niekam nezajdeme ak chceš. Na Facebooku som Stiles Stilinski. Dobre musím bežať do prace ahojte raz som vás spoznal." Zakýval nám a odišiel. Lucka do hneď na to ľahla na zem od stiastia. A buchala aj kopala všetkými časťami tela do zeme.

Milujem hoWhere stories live. Discover now