28#

430 8 0
                                    

Alex pov:
Do pekla nemôžem najst telefón. Nemám ani poňatia kam som ho mohla dať. Ochvilu mi treba ísť do školy. Achh! Dnešok nemôže byt horší! "Dobre ráno Róbert."
"Dobre Ráno Alex." "Chceš niečo na raňajky niečo ti uvarim?" Vybrala som vajicka a urobila som mu praženicu. "Ďakujem ale nemusis sa o mna až takto starať." "Ale ja chcem. Dobre idem do školy. Nedovoláš sa mi lebo neviem kde mám telefón. Do 18:00 som tu lebo si asi zbehnem kúpiť nejaké oblečenie. Ahoj." Ešte som mu urobila krížik na čele svätenou vodou a odišla som. Naštartovala dom motorku a odišla som. Pred školou som si zápalila cigaretu a pozerala na študentov ktorý sa hrali na mojich kamarátov.

"Ahoj." "Čau Ravi. Jak s Luckou?" "Dobre len teraz išla na pohreb dakde do Nemecka. Príde o 3 dni. A tebe je ako?" "Fajn." Dofajcila som cigaretu a vybrala som sa do školy. Môj brat išiel samozrejme so mnou. "Ahoj Alex!" "Ahoj Noah." Objal má. "Kto je toto?" "Hej Ravi toto je môj kamarát Noah. Noah toto je môj brat Ravi." Podali si ruky. A chvíľu na seba pozerali. "Dobre Ravi my ideme do triedy čau." A už som ťahala Noaha za ruku preč. Sadli sme si do poslednej lavice. "Volal som ti ale nedvíhala si to."
"Neviem kde mám telefón. Musím ho najst aby som mohla zavolať Lukymu. Čo si chcel?" "Len že či nezajdeme večer niekam. Najesť sa alebo tak." "Jasne to môžeme."

Bola som celkom šťastná aspoň sa trosku ukludnim od tej situácie s Lukym. Už zazvonilo na koniec školy. Konecnee. Išla som si do skrinky po kľúče a bundu. "Ale ale. Pozrime sa. Kurvička je tu a prišla si po veci od svojho vraha." Otočila som sa že tej osobe dal po pysku.
"Mia. Aké prekvapenie. Nestojíš mi ani za tie kalórie ktoré palim rozprávaním sa s tebou." Odišla som. Nenavidim ju. Hrala sa na moju kamarátku a pri tom má len klamala. Bodaj by skapala. Ach.

Je 17:59 a ja rozmýšľam čo si oblečiem. Bola som už v obchode. A o 15 minút má prísť po mna Noah. Nakoniec som si obliekla toto.

Nebolo to nič moc ale je to kamarát čiže pohoda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nebolo to nič moc ale je to kamarát čiže pohoda. Niekto zazvonil. Išla som po schodoch dole a bol už vo vnútri Noah. Pustil ho Robo. "Robo to je môj kamarát Noah, ktorý má zachránil pred policajtom keď som išla veľmi rýchlo na Lukyho motorke. Noah. Toto je Lukášov ocko." "Teší má pane." "Aj mna. Alex už si našla telefón?" "Nie.. pustím sa do toho zajtra. Doma budem to tej jedenástej alebo do polnoci. Nečakaj má a chod spat. Zvládneš to tu bezo mna?" "Áno. Utekaj. Choďte sa baviť deti." "Ahoj." Dala som mu pusu na čelo a odišla. Za ten čas som sa s jeho ocom dosť zblížila.

Lukáš pov:
Super. Zavolám jej potom. Dnes mám prvý deň v novej práci. Obliekol som sa cely do čierneho inak by som to nebol ja. Sadol som do Alanoveho auta a prišiel som ku nemocnici. Celkom som sa bál.
"Dobre ráno. Som Sam Salvatore. Som tu nový." "Jasne pod ukážem ti šatňu." Prišli sme do malej miestnosti. "Tak tu sa prezlec. Počkám tá vonku. Som Malachai Parker. Som tu chirurg. Davaj si pozor na primárku je celkom drsná. Zatiaľ budeš len zdravotný brat ale potom už tá budeme púšťať ku operáciam. Každý takto začínal." Rýchlo som sa obliekol. Vyšli sme z dverí a niekto mi začal volať. "Áno?" "Hej ahoj no môžeš hovoriť?" "Bonnie potom ti zavolám som v práci."  A zrušil som ju. "Volaj má Kai. Nemám rad ak má niekto vola Malachai."
"Jasne dobre." "Dobre Sam toto bude tvoj pacient." Podal mi kartu. "Pani Lucasova. 58 rokov. Operácia apendixu. Má zavedený kateter. Čiže jej ho budeš musieť čistiť a dávať jej antibiotiká." "Jasne dobre."

Odišiel som ku pacientke. "Dobrý deň pani Lucasova. Som Sam Salvatore a budem váš dá sa povedať asistent." "Volajte má Lucy mladý pan." "Dobre tak Lucy. Ako sa dnes cítite?" "Uzasne. Cítim si ako 40 ročná." Zasmial som sa. Tak táto práca mi pôjde.
"Tu máte vaše antibiotiká. Ak by ste niečo potrebovali len si o to povedzte."  "Dobre ďakujem pan doktor."  Na pomenovanie doktor si veľmi rýchlo zvyknem.

Konečne je 12 a mám pauzu na obed. Skúsil som zasa zavolať Alex ale zasa bola nedostupná. Isiel som do bufetu a zobral som si jeden koláč. Mám rad koláče. Jedol som ho keď si ku mne prisadla nejaká žena. "Áno?" "Som primárka na tomto oddelení. Vy musíte byt pan Salvatore." "O aha áno." Postavil som sa a ihneď som jej podal ruku.  Ukázala mi nech si sadnem.
"Chcela som s vami rozprávať. Volala som s Doktorom Melendezom." Super čiže bude všetko vedieť a vyhodí má z tade uzasne. "Povedal mi o tej vašej transplantácii srdca. Od pondelka budete ošetrovať niektorých pacientov." "To je uzasne ďakujem pani primárka..." nevedel som ako sa vola. To je trapas. "Bennetova." Počkaj. Nie nie nie. Usmev mi zmyzol z tvare. Môže to byt..  Radšej sa napijem vody.

"Ahoj mami priniesla som ti obed." "Ďakujem srdiečko. Bonnie toto je nový doktor. Sam Salvatore." Voda zo mna vyletela a rozkaslal som sa. "Som Sam."
"Bonnie. Teší má pan doktor."  Žmurkla na mna. To by nemala robiť má tu mamu. Toto je uzasne. Jej mama je moja šéfka. Prišla mi SMS. "Prepáčte." 'Neozyvaj sa ku mne. Už tá nikdy nechcem vidieť ani počuť. Nenavidim tá. Chodit teraz s Klausom. On aspoň nie je vrah ako ty. Mením si číslo aby si sa so mnou nemohol skontaktovať. -Alex'. To si zo mna musí robiť srandu. Ihneď som tam zavolal ale bolo nedostupne. Položil som telefón na stôl. "Ospravedlňte má." Odišiel som vonku. Zapálil som si cigaretu. Nenavidim svoj život. Klaus? To si aspoň. Nemohla vybrať niekoho lepšieho??

Počul som že na škole je nový chalan. Mala brať radšej jeho než Klausa.  Niekto vyšiel vonku. "Si v pohode Lukáš?" "Bonnie. Nemal by som s tebou hovoriť."  "Ale nie moja mama chcela nech sa tá opýtam či je všetko v poriadku."
"Hej jasne je to všetko v poriadku." Dal som jej môj telefón aby si to prečítala. "Kto je Alex." "Moja priateľka. Ináč podviedol som ju včera s tebou. A ani o tom nevie lebo od rana sa jej nemôžem dovolať. Nemali sme sa včera rozprávať ani zoznámiť a nemali by sme sa rozprávať ani teraz lebo som s tebou podviedol jedinú osobu ktorú som kedy miloval!" Zobrala má za ruku a dostihla má ku nejakému kumbalku. "Lukáš. Si strasne sexi keď si naštvaný." Pobozkala má. A ja som spolupracoval. Keď Alex môže a bude s Klausom tak prečo by som sa nemohol bozkávať s Bonnie? Dala mi dole nohavice a aj boxerky. A začala má fajčiť. Bolo to fakt sexi. Úplne ako scénka z nejakého porna. Urobil som sa jej do úst a ona to prehltla. Take sa mi páči. "Fajn Bonnie. Toto musí ostať medzi nami. Nehovor to ani kamarátkam v škole. Lebo by má mohli zavrieť lebo si neplnoleta."
"Nie som hlúpa Luky." Dala mi letnú pusu na pery. "Máj sa." 

Tak toto ani pice neviem čo bolo.

Tak ďalšia časť  tu jee. Dúfam že dá Vám pacila. Hore máte Bonnie.

Milujem hoWhere stories live. Discover now