Alex pov:
"No čo aký si mala víkend?" Ešte hlúpejšiu otázku sa nemohol opýtať. "Čo ti poviem. Mia srala na mňa pretože cely víkend bola s Lukášom. A ten u nás v nedeľu spal čiže bol úplne na hovno. Ten tvoj?" Potiahla som si z cigarety. Vždy má fascinoval ten dym. "Bol som na párty. A neuveríš čo sa stalo." "No počúvam aku vetu vypustíš zo svojich hlúpych úst." Hneď sme sa začali smiať. "No takže na tej párty bol aj Lukáš s Miou. Mia bola riadne zliata, podkla sa a spadla na mna hej. A potom má pobozkala a ťahala má hore do izby. Samozrejme že som nešiel ale neviem či o tom vie Lukáš." To si zo mna hádam robí srandu. Poslednou dobou sa Mia správa ako obyčajná peroxidova kurva. Toto jej nedarujem."Tá si toho Lukáša naozaj neváži. Mala by som sa s ňou porozprávať. Lebo dobre Lukáš nie je najslušnejší chalan ale kurva on ju aspoň nepodviedol!" Rozčúlilo má to. Mala som chuť zabíjať. Chcela som zabiť Miu. "Čo sa tak rozčuľuješ veď aj tak ho nemáš rada." "Máš pravdu. Nemám ho rada ale je to najlepsi kamarát môjho brata. Takže mi tak nejak záleží na tom či je v poriadku." Posledný krát som si potiahla a zahasila cigaretu. "Pod Alex. Už zvoní." Bez slova som sa postavila a išli sme smerom ku škole.
Lukáš pov:
Utekala na fajčiarku. Asi si chcela pred školou zafajčiť. Mia je ku mne dnes nejaká milá. Neviem čo sa s ňou porobilo ale je pri mne stále. Nemôžem ísť ani na hajzel bez toho aby nečakala pred dverami.
"Tak Mia ja idem s Ravim na hodinu vidime sa po škole." Išiel som ju pobozkať ale ona cúvla. Nevedel som čo sa deje tak som nadvihol obočie. "To sa nemôžeme vidieť po hodine?" Zaskočilo ma to. Ona naozaj bude cely deň pri mne. "Jasne môžeme." Usmial som sa na ňu ale nebol to úprimný usmev. Natiahla sa a pobozkala má. Otočila sa a išla do triedy. "Hej, neprišla ti Mia nejaká divná? Veď som nemohol ísť ani na hajzel bez toho žeby mi nestala za zadkom." Ravi sa začal smiať na celé hrdlo. Zazvonilo na hodinu. "Lukáš ona je divná stále. Zvoní. " teraz som sa zasa zasmial ja. "Vážne? Vôbec nepočujem." Začali sme sa smiať na celé hrdlo až učitelia pozerali že čo sa deje. "Inak, ešte som nevidel Alex aby vošla do školy." V tomto mal Ravi pravdu ani ja som ju nevidel."Nemali by sme ísť po ňu? Možno nepočula zvonenie." Len čo som to odpovedal vošla do školy s ním. S Klausom. Je to jej 'naj kamoš'. Nenavidim ho. Už len preto lebo sa pri nej stále obšmieta. Chce sa jej dostať len do nohavičiek. Ale ona to nepochopí. Smiali sa ako zmyslov zbavený keď v tom si ju prehodil cez chrbát ako vrece zemiakov. "Klaus pusti má!" Zakričala na celu chodbu a on ju položil na zem.
Ták a je tu ďalšia časť. Hore v médiách je Mia. Dúfam že sa Vám časť pacila😊
YOU ARE READING
Milujem ho
RomanceSom Alex. Mám 16. mám staršieho brata Raviho a on má najlepšieho kamaráta Lukáša. Je to obyčajný sukničkár a nikoho nezaujíma. Je u nás skoro stále. Moji rodičia zomreli a žijem len s bratom ktorý je v podstate jediná rodina ktorú mám. Po treste v š...