Alex pov:
Naozaj som nečakala že to Noah povie. Zastavili auto pred Lukyho domom. "Ďakujem Vám za odvoz. A Noah môžeš na slovíčko?" Prikyvol. Cakala som ho vonku.
"Ďakujem za to čo so povedal svojmu otcovi.." "to je samozrejme. Ale už musíme ísť tak potom v škole. Ahoj." Sadol do auta a odišli.Lukáš pov:
Dovolal som s Alex. "Jack?" "No Lukáš?" "Nejdeme do baru?" "Jasne akurát som chcel ísť." Obliekol som si môj klasicky outfit a vyšli sme z hotelu. Vošli sme do baru a bolo tam veľa pekných dievčat. "Ahoj. Za 40 komplet."
"Nie vďaka. Neprišiel som tu kvôli sexu." To som kurva nevedel že tu majú aj takéto kurvy. Prišiel som ku baru a objednal si wiskey. Mám rad wiskey. Vypil som asi tak fľašu wiskey a išiel som tancovať na parket. Tancoval som a okolo mna začali tancovať nejaké mladé dievcata. Mohli mat naozaj tak 16-17 neviem čo robia vlastne v klube. Jedna sa na mna usmiala a bola celkom pekná. "Ahoj." "Ahoj." Pozdravila sa mi. "Ako sa voláš?"
"Som Lukáš. A ty si?" Mala krásne hnedé oči. "Som Bonnie. Smiem tá pozvať na drink?" "To ale pozývam ja teba." Chytil som ju za ruku a dotiahol ku pultu. "Čo pijes?" "Ja Bourbon a ty?" "Wiskey. Jeden Bourbon a jednu wiskey." Barman nám dal naše drinky."Odkiaľ si? Nikdy som tá tu. Nevidela." "Som z LA." "A čo robí chlapec z LA tu?" Nepoviem jej pravdu len by sa bála že je s vrahom. "Cestujem." "Koľko máš rokov Lukáš?" "Mám..." pozrel som sa na hodinky a ukazovali mi niečo po polnoci. "Tak už mám 20." "Všetko najlepšie. Ďalšie kolo je na mna." Vypili sme ešte asi 8 poldeci a išli sme tancovať na Parket. Vola sa Bonnie Bennetova a je celkom fajn baba. Mala problémy s drogami kedysi a bola podozrivá z vraždy ktorú na ňu hodili. Rozmýšľal som že jej poviem pravdu. Chytil som ju za ruku a zatiahol do wciek. Viem divne miesto ale iné tu nebolo. "Musím ti niečo povedať. Klamal som necestujem. Chceli na mna hodiť vraždu jedného typka ktorý zmlátil moju frajerku a ona bola v nemocnici a keď sme sa pobili dostal mŕtvicu a umrel. Preto som v Kanade."
Pozrela sa na mna. Bola riadne pod vplivom. "Ty si taký strasne sexi." Pobozkala má. Najprv som ju odstrcil. Ale potom hladina alkoholu s pribúdajúcim adrenalínom prevzala kontrolu nad mojim telom. Pritlačil som ju o stenu a bozkával som ju. Bozkávali sme sa a ona má zatiahla do kabínky. Zamkol som za sebou dvere. Dala mi dole tričko a prstami si prechádzala moje svaly. Slabo som jej zahryzol do pery a zavzdychala. Dal som jej dole tričko. Vlastne sa to nedalo ani nazvať tričkom. Bol to len kúsok latky. Mala pekne prsia. Moje ruky skúmali jej telo a cítil som sa ako dieťa ktoré dostane novú hračku alebo lego. Začala bozkávať moju hruď. Keď sa dostala k nohaviciam odopla mi opasok a vybrala ho.
"Preboha." "Je niečo zle Bonnie?" Pozrel som sa na ňu dole. "Je veľmi veľký." Chytil som uu pod krkom a ona sa tým pádom musela postaviť. "To už zariadim ja." Otocil som ju chrbtom ku mne a prehol ju. Iba som jej odsunul sukňu a vošiel do nej. A potom som už len prirazal.Keď sme skončili začali sme sa obliekať. Zobrala svoj rúž a napisala mi ním číslo na brucho. Vyšli sme spolu z wciek. Do niekoho som narazil. "S-Sorry." Ospravedlnil som sa. Bol to Jack.
"Dobre beriem tá domov." Jack nám zavolal taxi a keď sme došli domov len som sa hodil na posteľ a vyplo má.Ráno má zobudili slnečné lúče.
"Jack?" "Hej tu máš aspirin zapi to dzusom." "Ďakujem." Vypil som tabletku a už len čakal kým má prestane bolieť hlava. "Čo sa včera stalo skoro nič si nepamätám."
"Lukáš. Ani mi neuveríš dobre poviem ti to. Bol si totálne na sracky a išiel si s tou malou černoskou na wcka. Samozrejme chcel som sa tá spýtať či nejdes vypit ale keď som vošiel vedine čo som počul bolo že: Lukáš och bože! Ten je taký veľký ! Presne tam! Tak som radšej išiel preč a potom po hodine ste z tamad vyšli a odniesol som tá domov." Nie. To je snáď zly sen. Podviedol som Alex. Musím jej to povedať. Vytiahol som telefón a zavolal jej. "Volaný účastník je momentálne nedostupný. Zavolajte neskôr prosím."Fajn zavolám jej potom. Ale teraz zavolám tej Bonnie. "Nevieš či mi dávala číslo tá Bonnie?" "Máš ho na bruchu." Nechápal som pozrel som sa na brucho a tam som mal túžim napísané číslo. Zavolal som tam. "Prosím?" "Bonnie. Tu je Lukáš." "O ahoj Luky. Teraz nemôžem..." "...pane zamil sa, pane zmiluj sa požehnaj..."
"zavolám ti o päť minút." Nehovorte mi že je to kresťanka. Bože. Posral som to. O päť minút mi fakt zavolala. "Áno?" "No Bonnie včerajšia noc sa nemala stat ja mám priateľku..." "to nevadí včerajšiu noc som si užila. A dúfam že môžeme byt kamaráti. Prepáč nemohla som pred chvíľou hovoriť lebo som mala v škole náboženstvo." "Aha." Zasmial som sa. Počkať čo. Škola?! "Koľko máš rokov Bonnie?" Bože prosím nech má 18 prosím. "Ja mám 16 prečo?" "Ty sa má ešte pýtaš prečo? Dával som alkohol nezletilej a ešte som s tebou spat. Tak teraz má už fakt môžu zavrieť." "Lukáš kľud. Zavolám ti neskôr musím ísť. Ahoj." Zrušila.A ja som si včerajšou nocou zrušil cely život. Toto mi Alex neodpustí.
Nová časť je na svete. Prepáčte že tak neskoro a ďakujem Vám za trpezlivosť. A prosím nezabijajte má za tuto časť.
YOU ARE READING
Milujem ho
RomanceSom Alex. Mám 16. mám staršieho brata Raviho a on má najlepšieho kamaráta Lukáša. Je to obyčajný sukničkár a nikoho nezaujíma. Je u nás skoro stále. Moji rodičia zomreli a žijem len s bratom ktorý je v podstate jediná rodina ktorú mám. Po treste v š...