Lukáš pov:
Skončila mi denná a došiel som na motel. Ľahol som si na postel a rozprával so spolubyvajúcim. "No Sam ako to dievca z tej party?"
"Celkom fajn. Potom čo sa na mna Alex vyjebala a užíva si s Klausom tak si myslím že ja si môžem užívať s Bonnie." Stále má bolelo keď som počul meno ako Alex a Klaus dohromady. Predsta stále ju milujem lebo je to prvé dievca ktoré milujem, ale vybrala si sama. Rozmýšľal som. "Počúvaj Jack. Nezajdeme do baru?" "Pod. Už by mi trebalo nejaký ten poldecačik." Zobrali sme sa a išli bar nebol ďaleko. Objednal som si wiskey mňam. Vypil som cely pohár na jeden hlt. A to som zopakoval s ďalšími šiestimi. Uvidel som Bonnie na parkete. Rozhodol som sa že idem za ňou. Dnes si to chcem užiť plus som nadržaný ako svina.Prišiel som ku nej zo zadu a pritiahol Som si ju bližšie. Otočila sa a chcela mi vraziť. "Neviem kto si myslíš že si ale nechytaj má!" Uhol som sa facke. "Ou.. prepáč Luky nevedela som že si to ty." Obmotala si ruky okolo môjho krku. Tancovali sme na pesničku Havana od Camili Cabello. Či ako sa vola. Zadkom sa obtierali o mojko kamosa a jemu sa to moc páčilo. Chcel som byt v klude ale ona mi celkom nepomáhala. "Nechces odtiaľto odísť?" Pošepkal som jej do ucha a pritom jej pobozkal krk. "Jasne."
"Fajn ešte pod na bar." "Ešte mi daj wiskey prosím." Barman mi nalial wiskey. "Chceš niečo?" "Vieš čo aj ja si dám wiskey." Ukázal som baramovi že ešte jednu. Vypil som to na jeden hlt a Bonnie na mna s úžasom pozerala. Nemal som žiaden vyraz ona keď vypila svoj pohár tak urobila takú grimasu."Pod." Chytil som ju za ruku a išli sme spolu po meste. Bozkávala má na krk a aj na pery. "Bonnie tu ešte nie hocikto to môže vidieť." "Ach. Lukáš nebuď taký suchár." Skočila mi na chrbát a na konikovi som ju odniesol ku mne do motelu. "Tu bývaš?" "Hej zatiaľ hej. Spolubyvajuci tu teraz nie je."
"Takze si tu úplne sám?" Prikyvol som. "Perfektne." Vyzliekla si tričko aj podprsenku. Olizol som si Peru. Dal som si dole tričko a jej ruka putovala po mojich svaloch. Zohol som sa a stiahol jej sukňu aj nohavičky. Hodil som ju na posteľ a dal si dole nohavice. Bozkával som jej prsia a hral sa s nimi. Putoval som jazykom nižšie a nižšie až kým som nedošiel tam kam so chcel. Začal som s tam s ňou hrať. "Ach Lukáš..." milujem keď žena pri sexe povie moje meno. Vošiel som. Do nej dvoma prstami a pritom som ju stále láskal jazykom. "Ach! Lukáš!" Skrikla moje meno a v tej moment som ho do nej vsunul až po koren. Pohyboval som sa v nej isto.Je skúsená už s niekym spala predo mnou čiže už vedela čo a ako. Otocil som si ju tak že bola na štyroch ako psík. Jednou rukou som ju ťahal za vlasy a prirazal do nej. Vzdychala moje meno. Prirazal som ešte rýchlejšie, keď sa postavila. "Čo robíš?" "Ver mi." Strcila do mna tak aby som si ľahol. Sadla si obkročmo na mna a nasadla na neho. Začala sa pohybovať hore a dole. Milujem tuto polohu. Je to intenzívnejšie. Začal som jej trosku dopomáhal mojim prirazanim až kým sme sa obidvaja naraz neurobili.
"Lukáš?" "Hm?" "Si uzasny." "Aj ty si." Zaspali sme spolu."Pice Sam neuveríš aku babneku som narazil vcera večer!" Zobudil má Jack. Pozrel som sa na hodiny je 7:40. Dopice! Zaspal som!
"Kurva!" Pozrel som sa Bonnie otvárala oci. "Vstan! Je 7:42. Zaspali sme." "Veď ja mám dnes voľno." "Ale nemáš náhodou ísť za mamou?" Pozrela sa na telefón a ukázala mi obrazovku. 6 zmeškaných hovorov od mami.
"Do pekla. Musíme ísť. Luk.. Sam ako sa dostanem čo najskor do nemocnice bez toho aby som musela ísť s tebou?" "Pôjdeš so mnou. A vysadím tá o ulicu od nemocnice." Obliekol som si čisté oblečenie. A dal som jej moje tričko. Rýchlo sme nasadli do auta a vysadil som ju o uličku od nemocnice. Ponáhľal som sa tam rýchlo. "Pani primárka ospravedlňujem sa že meškám..."
"Mňa nezaujímajú vaše dôvody prečo meškáte pan Salvatore. V našej nemocnici si potrpíte na dochvíľnost. Ešte raz a máte vyhadzov." "Už sa to nebude opakovať. Môžem sa opýtať kde je Kai?" "Kai išiel na niekoľko prednášok do LA. Možno sa tam aj vy raz dostanete ale to by ste nemohli meskat." Išiel som sa rýchlo prezliecť a stretol som Bonnie. Išla ku mame. Prišiel som tam. "Bonnie však? Rad vás opäť vidím. Pani primárka ktorý pacienti sú na dnes moji?" "Dnes budete zasivat pan Salvatore. Ale nemyslím na operačnom sále. Myslím ak príde niekto s otvorenou ranou, zašijete to." Prikyvol som jej a pozrel sa rýchlo na Bonnie. Tá vyzerala ako keby videla ducha. "No a Bonnie. Odkiaľ máš to tričko? Som si istá že som ti ho nekupovala a už som ho na niekom videla akurát si neviem spomenúť na kom." Do riti. Dal som jej tričko ktoré som tu mal prvý deň. Super. Radšej som sa vybral za sestrou. Je to mile dievca. Môže mat tak 24. Vola sa Hayley Marshallova. Je milá. "Ahoj Hayley." Prikývla mi.Dvere sa otvorili a dovnútra vošli záchranári. "Camilla Deverou. 18 rokov. Sanitku zavolala jej mama ktorá ju našla v kúpeľni na zemi. Na pravej ruke 1cm rezná rana. Rozrezala si to pravdepodobne lavou rukou ktorú podrezala ako prvú. Na ľavej ruke má 4cm reznú ranu. Neboli porušené žiadne tepny. Navrhujem zašiť a poslať na psychiatrické oddelenie." "Doktor Salvatore je vaša. Box 2." Dala mi jej kartu a zobral som si ju na box 2.
Dnešná časť taká viac chillovejsia. Dúfam že sa Vám páči. 😊😊
YOU ARE READING
Milujem ho
RomanceSom Alex. Mám 16. mám staršieho brata Raviho a on má najlepšieho kamaráta Lukáša. Je to obyčajný sukničkár a nikoho nezaujíma. Je u nás skoro stále. Moji rodičia zomreli a žijem len s bratom ktorý je v podstate jediná rodina ktorú mám. Po treste v š...