V médiách je Lukáš 😊 dúfam že sa bude páčiť 😊
Alex pov:
Riaditeľ zahlásil naše mena v školskom rozhlase. Všetci sme nemo stali až sa napokon ozvala Lucka. "No budeme tu stáť alebo už ideme do tej riaditeľné?" Všetci sme sa dali do pohybu a smerovali sme si to do riaditeľne. Keď sme konečne zastali pred dverami riaditeľne nevedeli sme kto zaklope tak som to zobrala do vlastných rúk. Zaklopala som na dvere. O niekoľko sekúnd sa ozvalo zo vnútra pozvanie dovnútra.Za stolom sedela Mia. No super. "Slečna Thomasova, ako si to predstavujete že ste takto tu doriadili Miu?" Bol nahnevaný. "Ty štetka čo si mu nakecala za pičovini?!" Neudržala som sa. Riaditeľ otvoril oči od údivu. "Slečna Thomasová ukľudnite si slovník! A ukludnite si aj hormóny pretože kvôli chlapcovi sa takto pobiť? To je vrchol drzosti!" Začala som sa smiať a spolu so mnou aj Lukáš a Lucka. "Slečna Collinsová a pán Mikaelson môžete odísť. Mia ty chod do triedy. S vami dvomi si to ešte vybavím."
Lucka sa na mna usmiala a odišla z riaditeľne. Jasné že ten sprostý riaditeľ bude na Miinej strane. Veď je to jej otec pre boha.
"Slečna Thomasová pán Salvatore nezaujíma má čo mi poviete. Moja dcéra mi už povedala čo sa stalo a som veľmi sklamaný. Musím Vám dať nejaký trest. Dva mesiace budete upratovať učiteľom kabinety alebo moju kanceláriu. A teraz choďte do tried mám na práci lepšie veci ako pozerať sa na vaše tváre." S Lukášom sme sa otočili a nezabudla som tresnúť s dverami."Tak poobede upratujeme kabinety." Pozrela som sa na neho a ukázala mu prostredník a vybrala som sa do triedy. Keď som vošla všetky oči padli na mňa a v triede nastalo hrobové ticho. "Načo tak kukáte nemáte nič lepšie na práci?" "To je moje dievča!" Lucka je napzaj hlúpa. Niekedy rozmýšľam prečo sa spolu bavíme. Ale vie o mne už tak veľa veci že sa už ani nemôžeme prestať baviť.
Keď som si sadla všetko som jej povedala čo nám hovoril riaditeľ. "Držím ti palce. Každé poobedie tráviť s Lukášom. Teším sa na tvoj pohreb." "Ha ha ha veľmi vtipne." Prekrútila som nad ňou očami. Niekto má zodvihol do vzduchu a zakrútil so mnou. Som sa skoro posrala. "Ravi ak nechceš aby som ti tie ruky dolámala tak má pusti!" Položil má na zem. Trošku sa mi zakrútila hlava. "Tak čo ideme domov?" Rukou som sa chytila za čelo a rozmýšľala ako môžem mať za brata také dilino. "Musím ísť upratovať kabinety. Čo máš sklerózu?" "Aha asi mám no nevadí čakám ťa doma. Objednam pizzu čauko." S tými slovami už utekal ku svojmu autu na ktoré mu dávali akurát policajti pokutu za parkovanie. "Lucka chod ku nám. Hneď keď upraceme kabinety prídeme a pôjdeme na to pivo. Idem aby som to mala čo najrýchlejšie. Čauky." Poslala som jej vzdušnú pusu a už som utekala ku kabinetom. Pri jednom už stal Lukáš a čakal na mňa. "No poďme na to." Lukáš sa na mna pozrel s ohnikmi v očiach. "Myslím na upratovanie ty perverzne prasa." Zasmiala som sa keď mu usmev zmyzol z tvare.
Upratovali sme už asi štvrtý kabinet. Skontrolovala som vás na telefóne. Bolo 15:32. Už len 4 ďalšie a máme to. Po dlhom čase strávenom upratovaním kabinetov nás čakal posledný kabinet. "Dobre Lukáš. Je 16:57 ak ak si to rovnomerne rozdelíme tak to stihneme do 17:30 a potom môžeme ísť na pivo." Súhlasil so mnou a dali sme sa do upratovania. Pustila som nejakú pesničku z môjho playlistu. Shakira-Hips don't lie. Tá pesnička je úžasná. Upratovala som a pri tom som hýbala bokmi do rytmu hudby.
Pocítila som silne ruky na mojich bokoch ktoré si má pritiahli bližšie ku sebe. "Lukáš čo to robíš?" Otočila som sa tvarou ku nemu. Naše tvare boli od seba len niekoľko milimetrov. Chytil má pod zadok a vysadil má na stolík. Bola som v úplnom šoku. "Lukáš.." priložil mi prst ku perám na znak aby som mlčala. Pomaly sa ku mne približoval a približoval. Dokym má nepobozkal. Zo začiatku som bola v šoku a neuvedomovala som si čo robím. Vlastne som s ním spolupracovala. Ruky my položil na pás a putoval s nimi po mojich bokoch. Akonáhle mi došlo čo kurva robím odtiahla som sa a strelila som mu silnú facku. "Toto už viac nerob lebo nabuduce to nebude facka. Je ti to jasne?" Ani sa na mna nepozrel. Len si zobral svoje veci a odišiel.
YOU ARE READING
Milujem ho
RomanceSom Alex. Mám 16. mám staršieho brata Raviho a on má najlepšieho kamaráta Lukáša. Je to obyčajný sukničkár a nikoho nezaujíma. Je u nás skoro stále. Moji rodičia zomreli a žijem len s bratom ktorý je v podstate jediná rodina ktorú mám. Po treste v š...