3#

1.3K 38 0
                                    

Skoro rok dozadu som začala písať tento príbeh a nejako som na neho aj zabudla. Čiže ho zasa začínam písať ❤️ dúfam že sa vám bude páčiť tretia kapitola tak idem na to❤️

Lukáš pov:
Plakala. Objímala má a plakala. Ravi sa otočil smerom ku nám a hodil po mne zabijacky pohľad. "Všetko je v poriadku Alex. Už neplač." Posepkal som jej a sadol si na svoje miesto. "Čo chcete robiť po škole? Ja by som išiel aj na pivo. Čo vy na to?" Pozrel som na Alex. Čakal som čo povie. "Neviem bráško. Som dohodnutá s Miou. Ak ti nebude vadiť zoberiem ju so sebou." Ach Mia. Úplne som zabudol, že s ňou chodím. Áno mám priateľku a sme spolu dva týždne zatiaľ môj najdlhší vzťah. Pozrel som sa na Alex a ona práve vstávala zo svojho miesta hodila tanier do umývačky riadu. "Idem si po tašku čakajte má" a s tými slovami už zmizla na schodoch. "Lukáš môžem sa ťa niečo spýtať?" "Jasné čo je?" Ravi mal vážny výraz tváre čiže som zbledol ako stena.

"Čo to malo byť? To ako si objímal Alex. Vieš že ťa pri nej nechcem vidiet lebo sám vieš že si sukničkár." To vážne nepovedal viem že nemám s dievčatami malú skúsenosť ale sukničkár nie som. "Plakala a nechcel som aby som mal potom výčitky že plakala a ja som si neužil palacinky. A nezabúdaj chodím s Miou." Stiahol oči ako mačka pozeral na mňa. Len kývol ramenami a išiel si zjesť svoje palacinky.

Postavil som sa a dal som tanier do umývačky. "Choď po Alex trvá jej to. Ja rýchlo dojem a obujem sa." Dal som si ruku ku čelu a povedal som: "Áno pane." Zasmiali sme sa a išiel som hore po schodoch. Prešiel som ku jej izbe a otvoril dvere ale to som nemal robiť. Stála tam len v spodnom prádle. Mal som otvorené ústa má perfektné telo naozaj. " Lukáš vypadni z mojej izby do pekla!"

Kričala ale nevnímal som nemohol som odtrhnúť zrak od jej tela. "Lukáš vypadni myslím to vážne!" "Ja- Ja prišiel som ti povedať že si máš pohnúť lebo Ra-Ravi nás čaká doma." Jachtavo som zo seba dostal. "Doma?" Stále som na ňu pozeral. Telo si zlato zakrývala jej tenkými rúčkami. "Dole. Čaká nás dole." Povedal som a rýchlo som odišiel. Cítil som ako som mal v nohaviciach tesno. Do pekla čo to dievča so mnou robí...

Milujem hoWhere stories live. Discover now