Öt évvel később
Fél szememmel a telefonomat lesve hallgattam a reggeli megbeszélést, jegyzetelve is azért egy kicsit, hiszen a fősminkes gyakran az én füzetemből nézte meg, hogy éppen mi volt reggel, ugyanis nagyon gyakran csak délután toppant be teljesen feltöltődve a tíz óra alvástól, ami szerinte szükséges volt a bőre fiatalságának a megtartásához. Szerintem csak utált korán kelni, de ezt valóban jobb volt inkább az előbbiként feltűntetni. Bezzeg én alig aludtam a napokban a sok információ gyűjtés miatt a következő projekthez. Na meg persze a másik oka a kimerültségemnek Jeon JeongGuk volt, aki pár napon belül végre hivatalosan is visszatért Dél-Koreába mégis a napokban szinte teljesen ignorált, ami kicsit zavarni kezdett.
Előre tisztázva minden jövőben felmerülő kérdést; még mindig együtt voltunk és bár ez a pár év szörnyen nehéz volt, nagyon sok problémával küzdöttünk meg és rengeteget veszekedtünk, de egy idő után sikerült a legtöbb nehézséget leküzdeni és a kapcsolatunk teljesen stabillá vált. Én ez idő alatt elmentem egy sminkes akadémiára, majd ott végezve beadtam több helyre is a jelentkezésemet, amit követően először egy szalonban dolgoztam, majd végül egy ügynökségnél kötöttem ki, ahol különböző hírességeknek a sminkjében segíthettem. Még csak segéd voltam, nem teljes értékű sminkes, úgyhogy emiatt én szenvedtem az egyik legtöbbet a többi kezdővel együtt. Aztán itt volt JeongGuk, aki az elmúlt években hivatalos tetoválóművésszé vált és kint tanult egészen addig Japánban, amíg meg nem elégedett a saját teljesítményével. Ami hozzáteszem jó sok idejébe került, de ha valaki, akkor én teljesen megértettem, hogy milyen nehéz is volt elfogadnia a munkáját. Nekem viszont hihetetlenül hiányzott már, úgyhogy alig vártam, hogy visszajöjjön. Igazából egy ideje már csak azt szerettem volna tudni emiatt, hogy pontosan melyik géppel is jön, de egyszerűen ignorálta a kérdésemet. Mostanában amúgy se tudtunk sokat beszélni, mivel mind a ketten elfoglaltak voltunk. Ő a visszaköltözése miatt, én pedig a munkám miatt.
A nap végeztével fáradtan estem haza, majd hőköltem hátra, amikor megláttam, hogy anya a telefonját fogva vette fel azt a műsort, amit még év közepén forgattunk, de csak most adták le. Egy verseny volt, ahol különböző híres sminkesek „mérkőztek meg" egymással és én is benne voltam, mint kisegítő, így néhol látszódtam is. Anya emiatt alig várta már, hogy leadják a tévében is és látszólag az apám segítségével sikerült is felvennie a műsort.
- Nézd, nézd YoonAh, már voltál, így készítettem rólad felvételeket és képeket is – magyarázta anya vidáman, miközben apa mosolyogva figyelte, hogy milyen lelkes volt a felesége. Ugyanis egy évvel ezelőtt anya és apa hivatalosan megházasodtak, így már papíron is együtt voltak nem csak a való életben. Így pedig apa szülei sem panaszkodtak annyit a kapcsolatukra, holott azért még nagyon nem fogadták azt el. Engem mondjuk valamiért nagyon szerettek, bár én továbbra se tudtam nekik megbocsátani, amiért miattuk évekig nem volt apám és anyának egyedül kellett felnevelnie, de mindegy.
- Ezek gyönyörűek anya... Bár ezen a két képen kicsit elmosódott a fejem, nem gondolod ? – hajoltam mellé és próbáltam visszatartani a nevetésemet, amiért anya azonnal közelebb vette magához a telefont és jobban szemügyre vette az említett képeket.
- Nem baj az, ez az egyik első ilyen próbálkozása – próbált szépíteni a dolgokon apa, mire csak somolyogva megráztam a fejemet és a pulthoz sétálva boldogan vettem észre, hogy volt főtt étel, így azonnal bedobtam a mikróba melegedni, amíg én gyorsan átöltöztem és leszedtem a sminkemet.
Este ismét megpróbáltam JeongGukkal beszélni, de megint nem túl hosszasan reagált és azt mondta, hogy fáradt a sok elintéznivaló miatt. Nem hibáztattam érte, mert tényleg ki lehetett merülve, de látszólag ő annyira nem várta a visszatérést, mint én, ami azért mélyen legbelül nagyon zavarni kezdett. Mostanában már egyáltalán nem inogtam meg magammal kapcsolatban, de amiért ennyire bizonytalan helyzetbe hozott ismételten olyan gondolataim akadtak, hogy vajon mit tehettem és valami baj volt e velem. Ezen pedig annyira sem Mido, sem pedig Taehyung nem segített.
YOU ARE READING
Love Myself / Befejezett /
Fanfiction/JungKook ff./ "-Úgy érzem, hogy két teljesen különböző ember vagyok a maszkomban és az alatt. És már nem tudom eldönteni, hogy melyik arc tartozik valóban is hozzám." "Ahhoz, hogy másokat szeress, előbb magadat kell elfogadnod." YoonAh mindig is ti...