BİLGİLENDİRME

552 65 12
                                    

Cidden şu ana kadar Wattpad'le ilgili çok deneyimim oldu. Birçok kitap okudum, birçok yazarı tanıdım. Birçoğunun yazma stiline, hayalgüçlerinin mükemmelliğine şahit oldum. Basit fan kurguları okudum, olgun olanları da okudum. Rastgele konulu bilgi kitapları okudum, dandik denilebilecek saçma kitapları da okudum.

Aslına bakılırsa Wattpad'de yeniyken düzgün hikâyeler yerine fan kurguları okurdum. Ve okuyanlar bilir ki fan kurguları basit tarzda ve sonu belli olan, genellikle rastgele imlâyla yazılmış kitaplar olur. Genel olarak diyorum, herkes aynı yazacak değil tabii ki de.

Bu kitabı yazma sebebimi ben de bilmiyorum. Gerçekten işsizlikten yazdım sanırım. Açıkçası içimde kalan ve buraya dökmek istediğim birçok konu var daha.

Wattpad'de ilk hikâye okumaya başladığımdan beri çok saçma şeyler gördüm. Bu kitabı yazma sebebim belki de başkalarının da benim gibi olmasını istememem. Hataları baştan görün, baştan bir bilginiz olsun da yalnız hissetmeyin kendinizi. Hem bakarsınız siz de bir gün kitap yazarsınız. Emin olun ki burada en iğrenç kurgular, saçma hikâyeler bile piyasaya sürülüp kitap olabiliyorken siz bunu daha doğru bir şekilde elde edersiniz.

Her zaman için dobra biriyimdir. Kendim hata yaparım ve eleştirilmekten nefret ederim ama başkalarının hatalarına söylemediğimi bırakmam. Çok bencil olduğumun farkındayım ama dosdoğru bir eleştiri de bana yapılsa sıvarım paçalarımı, düzeltmeye yer ararım kendimi.

Benim amacım tabii ki de oy değil. Başından beri de değildi zaten. İsteyen oy verir isteyen vermez. Ben sadece içimi dökmek için kullandığımı zaten yazmıştım. Kimse olmasa bile bir şeyler yazmayı seviyorum, olay bu.

Ayrıca mesaj kutum şu an, kitabımı eleştirir misin? mesajlarıyla dolu. Kitap eleştirecek kadar bol zamanım olduğunu sanmıyorum. Onu da geçtim, bu kitabı özel olarak kitap eleştirmek için açmadım.

Bütün okuyuculara ve oy verenlere teşekkür ederim ^-^ 

Yazmak ya da Yazmamak ♧ ELEŞTİRİ K.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin