15

4.2K 236 254
                                    

Yatakhaneme girdiğimde hala ağlıyordum.Merlin!Bu ne biçim duyguydu.

Kendimi sakinleştirdikten sonra revire Layla'nın yanına gittim.Bana ihtiyacı vardı.Onu yanlız bırakamazdım.

Revire gittiğimde Tom da oradaydı.Onu umursamamaya çalıştım ve Layla'nın yanına oturdum.

Layla:Ağladın mı?

Dasha:Hayır ne alakası var?

Layla:Gözlerin kızarık ondan.

Dasha:Hayır ağlamadım,neyse sen beni düşünme asıl sen nasılsın?

Layla:İyi gibi.

●●●

Laylayı mutlu etmek için ve kolunun acısını unutturmak için sabaha kadar onunla sohbet etmiştim.

Sabaha karşı Layla uyuya kalmıştı.Max de uyuya kalmıştı.Şuan eski günlerdeki gibi hissetmiştim.Her pazar birimizde buluşur ve sabaha kadar oyun oynar sohbet ederdik,ve her zaman ikisi uyuya kalırdı.Ben ise kabuslarımdan dolayı uyuyamaz sabaha kadar otururdum.

Tom'a baktığımda o da benim gibi uyumamıştı.Hala neden burada olduğunu anlamamıştım açıkcası.

Dasha:Neden hala burdasın?

Tom:Nedenini biliyorsun?

Dasha:Hayır bilmiyorum,söyle de öğreneyim.

Tom:Bak Dasha,gerçekten özür dilerim.

Dasha:Napim?

Tom ters ters bana bakınca bende ona  baktım.

Tom:Aslında ben sana açılacaktım yani iki yıl önce ama babam buna engel oldu.

Dasha:Senin baban yok.Yalan söyleme.Yetimhanede kalıyorsun.

Tom:Evet yetimhanede kalıyorum ama bir babam var.Genelde ağustos aylarına doğru yanına gidiyorum.

Bir babası olduğunu bilmiyordum ve açıkcası  bu beni şaşırtmıştı.Bir şey demedim.

Tom:Normalde seni sevdiğimi itiraf edecektim ama babam engel oldu.Bir kadını sevmek hayatımda bana başarısızlık getireceğini söyledi.

Dasha:Bu çok saçma bir düşünce.

Tom:Biliyorum,sana itiraf edeceğim gün babam zihnimi okumuştu ve bana kızmıştı.Aptal konuşmalarından birini yapmıştı ve eğer sana açılırsam seni öldürecekti.

Öldürmek deyince tüylerim diken diken olmuştu.Korkmuştum.

Tom:Yani olaylar böyle açıkcası.Herşeyi son damlasına kadar doğru anlattım.Bana inanıyormusun?

Dasha:Sana inanıyorum ama bir yanım inanmak istemiyor.Lütfen bana biraz zaman ver.

Dediğime üzülmüş gibiydi.Ama yapabilceğim bir şey yoktu.

●●●

Sabah olduğunda madam Pomfrey Layla'nın koluna bakmıştı ve iyileştiğini söylemişti.Cidden bu büyü ve iksirleri seviyordum.

Madam:Layla yavrum bir dahakine dikkatli ol.

Layla başını olumlu anlamda salladı ve revirden çıktık.

Dasha:Daha iyisin,değil mi?

Layla:İyiyim merak etme.

Layla'dan:

Layla:Max,seninle konuşmam gerek.

Max'in kolundan tuttum ve kalabalık olmayan bir yere götürdüm.

Layla:Bizim Riddle varya,Dasha'dan hoşlanıyor!

_____

Bişey dicem instagramdan canlı yayın açsam katılır mısınız?

@KendalJennerQuenn ve evet aşık oldum.

Paranoayak (Tom Riddle İle Hayal Et)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin