7

4.7K 296 326
                                    

Lyra ile biraz daha sohbet ettikten sonra yatakahneme gittim.Kızın yaşadıkları cidden zor şeylerdi.Ama yinede mutlu rolü yapıyordu.

Yatakhaneme gittiğimde yatağıma uzandım,çok uykum vardı.Bir haftadır uyku düzenim bok yolundaydı.Artık uyumaktan korkar olmuştum.

Yatağıma uzandığımda gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.Kapatmamak için can çekişiyordum,gözlerimle bir savaşta gibiydik ama malesef gözlerim kazandı ve karanlığa kapandı.

Gözlerimi yatakhanemde açtım.Ayağa kalktım ve etrafa baktım.Boş ve karanlıktı.Ortak salona gitmeye karar verdim,yavaşça kapıya yöneldim.Siktir!Kapı açılmıyor.Hızlıca tekrar kapıya vurdum fakat açılmadı.

Etrafta stresten volta atmaya başladım.Ne yapacaktım?Camdan baktığımda etraf karanlıktı,hiçbir şey görünmüyordu.Ne olmuştu böyle?

Aniden kolumda bir sızı hissettim,koluma baktığımda kolum yavaşça açılıyor ve açılan yerlerden kanlar akıyor ve yere damlıyordu.

Panik halinde tişörtümü çıkardım ve kolumun yarılan yerini sardım.Kolum felaket bir şekilde çok ağırıyordu.Lanet olsun!

Kolumdaki tişört kan olunca dolabımdan temiz tişört almaya gittim fakat dolabı açınca karşımda siyah saçlı kırmızı gözlü kısa boylu bir kız ile karşılaştım ve çığlığı bastım.

Uyandığımda fazlasıyla terlemiştim,yatağımdan üstümü değiştirmek için kalktığımda bir de ne göreyim kolum kanlar içinde.

Panik halinde dolabımdan bir tişört çıkardım ve kanıyan yere sardım.Hızlıca yatakhanemden çıktım ve bana pansuman yapabilecek birini bulmak için Ortak salona gittim.

Panik halinde ortak salona koşarken biri kolumdan tuttu.

Tom:Gel benimle.

Riddle beni kolumdan tuttu ve sürüklemeye başladı.Boş bir sınıfa girdiğimizde derin bir nefes aldım.

Tom:Koluna noldu?Veya naptın?

Dasha:Anlatacaklarıma inanamayacaksın!Riddle çok garip şeyler oluyor!

Riddle garip gözlerle bana baktı.Hızlıca ona başımdan geçenleri anlattım.Anlattıklarıma fazlasıyla şaşırmışa benziyordu.

Tom:Ciddi misin?

Dasha:Keşke olmasaydım.Sence neden olmuş olabilir?

Tom:Uyur gezerdin değil mi?Belki kabusunda kolunu kesmişsindir.

Dasha:Nasıl kesebilirim ki?

Tom:Yatakhanene gelme iznim varmı?

Dasha:Tabikide.

Beraber gizlice yatakhaneme girdik.Riddle yatağımın çevresini incelemeye başladı,sonunda yerden kırmızıya bulanmış bir cam parçası çıkardı.

Tom:Tam da düşündüğüm gibi.

Dasha:Riddle bunu önlememiz gerek.Ne yapıcaz?Ya hep böyle şeyler yaşarsam.

Tom:Aslında bir çözüm yolu var...

______________

Selamlar nasılsınız?

Bana sorarsanız değilim çünkü galiba erkek kankamdan hoşlanıyorum...Ne bok yicem taktik verin.

Paranoayak (Tom Riddle İle Hayal Et)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin