Tom:Pekala,yarın derslerden sonra bahçede büyük ağacın orada buluşalım.
Dasha:Bişey sorucam,neden bana yardım etmek istiyorsun?Ben bir Gryffindorluyum,sen ise Slytherinli.Anlaşmamız imkansız,zaten de öyle.Yardım etmende bir çıkarın mı var?
Riddle bana yaklaştı ve gözlerimin önüne düşen perçemimi kulağımın arkasına koydu ve bana yaklaştı.
Tom:Hayır,sadece sana yardım etmek istiyorum.
Yanımdan uzaklaştı ve gitti.Az önce ne yaşadığımı idrak etmeye çalışıyordum.Aptal diye geçirdim içimden ve yatakhaneme doğru ilerledim.
Yatakhaneye girince kızların soru yağmurlarına tutuldum.Hepsine kısa cevaplar vererek geçiştirdim ve yatağıma yatıp uykuya daldım.
~~~
Sabah kahvaltıdan sonra derslere girdim.Baya güzel geçmişti,tüm profesörleri ve dersleri özlemiştim.Ders notlarım çok yüksek olmasa da orta dereceli bir öğrenciydim.
Saat beş gibi bahçeye çıktım ve büyük ağacın yanına gittim.Gittiğimde Riddle oradaydı.
Dasha:Selam!
Tom:Geç kaldın.
Ona bakarak göz devirdim.Geç kalmam götümde bile değildi.
Dasha:Pekala hadi yardım et.
Riddle aniden kolumdan tuttu ve beni kütüphaneye sürükledi.
Elindeki çantadan birkaç renk kalem çıkardı ve beyaz bir kağıt uzattı.
Riddle:O gördüğün aptal yaratığı buraya çizmeni istiyorum.Acele etmene gerek yok.Düşün ve çiz.
Gözlerimi kapadım ve yaratığı hayal etmeye başladım.Siyah kalemi aldım ve vücudunu çizdim.Arkaya gökyüzünü ve ormanda gördüğüm devasa ağaçları çizdim.
Resmi yaklaşık bir saatte yapmıştım.Resmi Riddle'a gösterdiğimde pür dikkat resme baktı.
Tom:Garip.
Dasha:Bu mu yani?
Tom:Ne diyeceğimi bilmiyorum.Ne diyebilirim ki?
Göz devirerek Riddle'ın yanından kalktım ve kitapların arasında dolaşmaya başladım.Gözüme "Yaratıklar ve Canavarlar" adlı bir kitap kestirdim ve onu aldım.
Dasha:Bu işimi görür galiba.
Kütüphane görevlisinden izin alarak kitabı aldım.Belki bu kitap sayesinde önemli bir bilgi öğrenebilirdim.
Kitabı yatakhaneme bıraktıktan sonra Max ve Layla'nın yanına gittim.
Dasha:Naber?
Max:Haberler fena yeni kız ve oğlan gelecekmiş.
Dasha:Ne alaka,bi onlar eksikti.
Layla:Öyle deme,çok zenginlermiş.
Dasha:Zengin oldukları aptal olmalarına engel değil.
Layla:Ön yargılı davranma,belki iyilerdir.
Dasha:Yada zengin piçin tekilerdir.
Kaşlarımı çatarak yanlarından uzaklaştım.Zenginler...Garip insanlardı,havalı ve gururlu sanarlar kendilerini.Ama rüyalarında bile öyle değillerdir.Bunu yakın bir arkadaşımdan biliyordum...
Aklımdaki düşünceleri beynimden silerek Gryffindor ortak salonuna gittim.Herkes yine "Yeni gelecek,ayrıcalıklı,zengin piç kurularını konuşuyordu"
"Çok havalılardır"
"Umarım Slytherin çıkmazlar"
"Bi kız bir oğlan gelecekmiş"
Daha fazla söyledikleri saçmalıklarla dayanamayarak yatakhaneme gittim ve uykuya daldım...
---
Bir hayalet gibi resim,çizim bulamadığım için stranger thingsdeki Demogergon adlı yaratığı kullandım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoayak (Tom Riddle İle Hayal Et)
Hayran Kurgu𝐃𝐚𝐬𝐡𝐚 𝐓𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 "𝐏𝐚𝐫𝐚𝐧𝐨𝐚𝐲𝐚𝐤𝐭ı𝐫" 𝐛𝐮 𝐲ü𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬 "𝐤𝐚çı𝐤" 𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮.𝐀𝐦𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐠ü𝐧 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐧𝐚 𝐲𝐚𝐫𝐝ı𝐦 𝐞𝐝𝐞𝐫... 𝙰𝚖𝚊 𝙳𝚊𝚜𝚑𝚊'𝚗ı𝚗 𝚐ö𝚛𝚍üğü 𝚢𝚊𝚛𝚊𝚝ı𝚔𝚕𝚊𝚛 𝚘𝚗𝚊 𝚖𝚎...