4

5.3K 310 380
                                    

Sabah uyandığımda yatakhanedeki kızlar gülüşüyordu.Yüzümü yıkamak için lavaboya girdiğimde yatakhanenin kapısı açıldı.Kim geldiğini bilmiyordum ama kızlar aniden "Oooo" "Yaşasın" "Sonunda" gibi şeyler söylemeye başladılar.

Bende hızlıca üniformamı giyip ortak salona indim.Gryffindor masasına ilerledim ve Max ve Layla'nın yanına oturdum.

Dasha:Selam.

Layla:Oa,geldiler.

Layla parmağını kapının oraya doğru gösterdi.İçeri baya uzun boylu bir kız ve çocuk girdi.

Kız siyah saçlı mavi gözlüydü,diğer çocukta tam tersi sarışın ve yeşil gözlüydü.

Bi anda herkes yanlarına koşuşturdu.Cidden zengin tiplere benziyorlardı.

Kız ve çocuk Gryffindor masasının yanına geldiler ve tam benim yanıma oturdular.

Lyra:Selam kızım ben Lyra Shay,bu yanımdaki yakışıklıda üvey kardeşim.

Brian:Asıl sen benim üvey kardeşimsin.

Lyra:Aptal çeneni kapa.Herneyse senin adın ne?

Dasha:Dasha...Dasha Taran,memnun oldum.

Lyra bana elini uzattı,bende elini sıktım.

Dasha:Binanız Gryffindor mu?

Lyra:Hayır daha seçilmedi güzelim.

Dasha:Bu arada yanımdakilerde çok yakın arkadaşlarım.

Max ve Layla'a baktığımda gözleri parlıyordu.

Biz sohbet ederken aniden Dumbledore geldi.

Dumbledore:Merhaba çocuklar hepinize günaydın.Kahvaltıya başlamadan önce size önemli bir duyurum var,okulumuza iki yeni öğrenci geldi.Durmstrang okulundan transver oldular.

Lyra aniden ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.

Lyra:Transver olmadık,atıldık.Çünkü aptal üvey kardeşim okula kumar soktu.

Brian:Okula silah ve bira sokan sendin.

Lyra:Saçmalama.

Brian:Saçmalanmaz saç taranır.

Brian'a aşık olan kızlar hemen gülmeye başladı,ama yaptığı espri hiç komik değildi.

Max:Komik olmaması ondan daha komik.

Brian:Bişey mi dedin?

Max:Hayır.

Dumbledore:Pekala çocuklar bu kadar gürültü yeter.Brian Shay ve Lyra Shay,derhal yanıma gelin binalarınız seçilecek.

Lyra ve Brian Dumbledore'nin yanına ilerledi ve başlarına seçmen şapka konuldu,ikisininde binası Slytherin seçildi.Olamaz.

Lyra bana el sallayarak Slytherin masasına geçti,herkes onunla konuşmak istiyordu -Riddle hariç- Brian zaten yavşak çocuk olduğu için tüm kızlar ile konuşuyordu.


---


Derslerden sonra tek başıma bahçeye çıkmıştım.Gölgelik bir ağacın altına oturdum ve gözlerimi kapadım,bu sıralar gördüğüm kabuslar yüzünden vücudum yorgundu.

Tom:Selam.

Gelen Riddle idi.Yanıma oturdu ve elindeki kitabı gösterdi.

Tom:O canavar hakkında bir kaç bilgi buldum.

Riddle bir sayfayı açtı ve bana gösterdi.Canavarın resmindeki benim çizdiğime benzer bir resim vardı.

Tom:Bu yaratık genelde senin gibi rahatsızlığı olan insanlara görünürmüş.Amacı ise..

Dasha:Amacı?

Tom:O kişiyi psikolojik şekilde öldürmek.Yani kısacası intahar'a sürüklemek.

Dasha:Ne?

Şok olmuştum.Bu bilgi doğru olabilir miydi?

Dasha:Sence doğ-

Lyra:Selam Dasha!

Lyra yanıma geldi ve kafasını omzuma dayadı.

Lyra:Yanındaki yakışıklı kim?

Dasha:Riddle.

Lyra:Yönelimim seninle uyuşsaydı Riddle,seni yatağa atardım ama malesef uyuşmuyor.

Tom:Şükretmeliyim demek.

Dasha:Lezbiyen misin?

Lyra:Ow evet,Brian da biseksüel.Aptal ortaokulda bi çocuktan hoşlanmıştı ve onu tuvalette sıkıştırıp öpmüştü.

Garip bir şekilde Lyra'nın yüzüne baktım,bu kız cidden garipti.

Lyra:Riddle elindeki kitap ney?

Lyra ani bir hareketle Riddle'ın elinden kitabı aldı ve incelemeye başladı.

Lyra:"Ruhani varlıklar" bu kitabı niye okuyorsun?

Tom:Seni ilgilendir-

Dasha:Benim için okuyor ben bir paranoayağım.

_________________________________________

Paranoayak (Tom Riddle İle Hayal Et)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin