Dasha:Hey!Bu adil değil!Resmen zihnimi okuyup özel hayatımı öğrenmişsin.
Tom:O zaman zihnini kapamayı öğren.
Dasha:Asıl sen zihnimi okumaktan vazgeç.
Tom:Evine iki kez hırsız girse,alarm mı yaptırırsın yoksa bir daha hırsızın gelmemesini mi umut edersin?
Sırıtarak bana baktı.Neden bu kadar zeki ve sinir bozucuydu ki.
Dasha:Neyse ben yatakhaneme gidiyorum,mümkünse bu olayı kimseye bahsetme.
Tam gidecektimki Riddle kolumdan tuttu.
Tom:Sana bu okulda,hatta bu evrende yardım edebilecek tek kişi benim.
Dediği şeyle gülmemek için zor durdum.
Dasha:Hiç güleceğim yoktu cidden.Sen bana yardım edeceksin ve ben senin yardım teklifini kabul edicem?Komik.
Tom:Zorundasın,başka çaren yok.
Dasha:Ben gidiyorum,daha fazla senin saçmalıklarını dinlemeyeceğim.
Hızlı adımlarla yatakhaneme gittim.Yatakhanede 5 kişi kalıyorduk,bu can sıkıcıydı.Diğer kızları çok aldırmadan kabinde üstümü değiştirdim ve yatağıma yattım.
Yarın dersler başlıyordu.Kısacası yeni okul yılım başlıyordu.Dinç olmam gerekti.
Karanlık...Karanlık biyerdeydim...Aslında karanlık olduğunu bile bilmiyordum,hissediyordum.
Orman gibi biyerdeydim,etrafta korkunç büyüklükte ağaçlar vardı ve bu beni iyice geriyordu,ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu.
"Söylememeliydin"
Sesin geldiği tarafa doğru döndüğümde yaratığı gördüm,gölge gibiydi.Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.
"Söylememeliydin"
Tekrar edince sertçe yutkundum.Ne dediği hakkında bir fikrim yoktu.Anlık gelen cesaretimle ona sormaya karar verdim.
"Neyi söylememeliydim?"
Sesim cılız bir tonda çıkmıştı,ama o ne dediğimi anlamıştı.
"Beni!"
Bağararak söylemişti,korkmama neden olmuştu.Hemen arkamı dönüp koşmaya başladım.O kadar hızlı koşuyordumki sanki bıçak saplanıyor gibi hissediyordum.
"Max! Layla!"
Onlar beni duyamazlardı...Bunu bildiğim halde onlara seslenmiştim.
Bir ağacın arkasına saklandım ve yere çömeldim.Nefesimi normale sokmaya çalıştım.
Tam kurtuldum derken arkamda beyaz elbisesi çamur ile bulanmış.Yüzü belli olmayan bir kız gördüm ve çığlık attım.
Layla:Dasha!İyi misin?!
Gözlerimi açtığımda karşımda bana telaşla bakan Layla ve yatakhanemdeki diğer kızları gördüm.
Layla:İyi misin?
Dasha:Evet.
Layla bana sarıldı,bende ona sarıldım.Şu an bok gibi hissediyordum.Artık bu kabuslardan bıkmıştım.
Layla:Astronomi kulesine çıkmaya ne dersin?
Kafamı olumlu anlamda salladım ve dolabımdan üstüme hırkamı aldım.
Layla:Astronomi kulesine gittiğimizi kimseye söylemeyin tamam mı?
X:Tamam.
Layla ile yavaş adımlarla astronomi kulesine çıktık.Açık hava ve gökyüzü bana iyi gelmişti.
Layla:Kabusunda..Ne gördün?
Dasha:Gölge gibi bir yaratık...Onu size anlattığım için bana çok kızgın.
Layla:Hey,bu bir kabus.O senin sadece kabusunda zarar veremez.Merak etme.
Dasha:Hayır Layla,zarar veriyor.Bilinç altım çökmüş durumda.
Layla kolunu omzuma attı ve bana sarıldı.Sanırım tek arkamda olan arkadaşlarımdı.
Layla:Neyse yatakhanemize dönelim yarın ders var.Dersten sonra gördüğün yaratığı konuşuruz,tamam mı?
Kafamı aşağı yukarı salladım ve yatakhaneme doğru yürümeye başladım.
Layla:Yatakhanene ben götürürüm istersen.
Dasha:Hayır,gerek yok.Kendim giderim.
Layla:Pekala,o zaman yarın görüşmek üzere.
Laylanın yanından ayrıldım ve yatakhaneme doğru ilerledim.O sırada koridorda Riddle'ı gördüm ve yanına ilerledim.
Dasha:Tamam,bana yardım etmeni istiyorum.Teklifini kabul ediyorum.Ne zaman başlıyoruz?
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoayak (Tom Riddle İle Hayal Et)
Fanfiction𝐃𝐚𝐬𝐡𝐚 𝐓𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 "𝐏𝐚𝐫𝐚𝐧𝐨𝐚𝐲𝐚𝐤𝐭ı𝐫" 𝐛𝐮 𝐲ü𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬 "𝐤𝐚çı𝐤" 𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮.𝐀𝐦𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐠ü𝐧 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐧𝐚 𝐲𝐚𝐫𝐝ı𝐦 𝐞𝐝𝐞𝐫... 𝙰𝚖𝚊 𝙳𝚊𝚜𝚑𝚊'𝚗ı𝚗 𝚐ö𝚛𝚍üğü 𝚢𝚊𝚛𝚊𝚝ı𝚔𝚕𝚊𝚛 𝚘𝚗𝚊 𝚖𝚎...