Dasha:Neymiş peki?
Tom:Bir büyü biliyorum,ama hiç denemedim ve okuduğum kitapta yanlış yapılırsa kötü sonuçları olabileceği yazıyordu.Ne dersin,deneyelim mi?
Dasha:Bunu neden Madam Pomfrey'e yaptırmıyoruz.
Tom:Çünkü sana kabuslarını falan da muhtemel olarak soracaktır ve yalan söylesen bile anlar.
Haklıydı,galiba Riddle'a güvenmek zorundaydım.Başka bir seçeneğim yoktu.
Dasha:Kötü sonuçları ne peki?
Tom:Uykusuzluk çekeceksin,baş ağrısı,burun veya kulak kanaması ve saç dökülmesi.Bu riskleri göze alıyor musun?
Dasha:Alıyorum.
---
Fazlasıyla korkuyordum,sakin olmak zorundaydım.Masaya oturdum,Riddle asasını çıkardı ve karşıma geçti.
Tom:Son kez soruyorum,hazır mısın?
Dasha:Hazırım.
Gözlerimi yumdum ve hiçbirşey olmuyormuş gibi hissetmeye çalıştım,ama bu zordu.Bana bir şey olmasından korkuyordum.Ben bunları düşünürken başımda hafif bir sızı hissettim.Hafiften gözlerimi açtığımda gözlerimin önü buğulaşmıştı ve gerisi karanlık...
Tom Riddle'dan:
Dasha bayıldımı bilmiyorum ama panik halinde yanına gittim,umarım büyüyü yanlış yapmamışımdır.Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak nabzını ölçtüm,atıyordu.
Hafifçe dürttüğümde bir tepki vermemişti.Kollarından tuttum ve yavaşça ayağa kaldırdım ve yatakhanesine götürdüm.Yatakhanesine götürürken koridordan gelip geçenler bize bakıyordu.Galiba benim gibi bir Slytherinli'nin bir Gryffindorlu ile takılmasını hazmedememişlerdi.
Yatakhanesine götürdüğümde kızlar Dasha'nın başına toplandı.
X:Noldu ona?
Tom:Sadece biraz dinlenmesi gerek.
X:Yoksa sen mi zarar verdin?!
Tom:Saçmalama,neden ona zarar verip başıma dert alayım ki?
Göz devirerek odadan çıktım.Cidden Gryffindorluların tamamı aptaldı.
---
Dasha'dan:
Evimdeydim,napıyordum burda.Hafifçe etrafa baktığımda tekrar yerde kanlar içinde yatan anne ve babamı gördüm.
Joe:Kızım,sakın bizi unutma.Seni çok seviyoruz,sakın üzülme tamam mı küçük prensesim?
Babam dolu gözlerle bana baktı,anneme baktığımda ise boş gözlerle tavana bakıyordu.Elini tuttuğumda kafası aniden bana doğru döndü ve elimi sıktı.
"İntikamımızı almalısın,Dasha!"
Ne demek istemişti?Anlamayan gözlerle ona baktım.
Gözlerimi açtığımda başımda bizim kızlar vardı.Ne olmuştu yine?
Doğru!Riddle benim üstümde büyü deniyordu.
X:İyi misin Dasha?Senin için çok telaşlandık.
Dasha:İyiyim kızlar merak etmeyin.
Ben kendime gelmeye çalışırken yatakhanenin kapısı çaldı,kızlardan biri gir diye bağırdı ve içeri bir rawenclaw öğrencisi girdi.
Rawenclaw Öğrencisi:Bayan Taran,Profesör Dumbledore seni odasına çağırıyor.
Yatağımdan kalktığımda hafif başım döndü ama çok önemsemedim ve rawenclawlı kızı takip etmeye başladım.
Dumbledore'nin odasının önüne geldiğimizde şifreyi söyledi ve ben de içeri girdim.
İçeri girdiğimde Dumbledore telaşlı görünüyordu.
Dasha:Efendim?...
Dumbledore:Oww,Dasha sen mi geldin otur şöyle.
Gösterdiği sandalyeye oturdum ve meraklı gözlerle Dumbledore'ye baktım.
Dasha:Efendim,problem nedir?
Dumbledore:Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum Dasha,öncelikle vereceğim haber malesef mutsuz bir haber ve seni endişelendirebilcek bir haber.
Meraklı gözlerle profesöre baktım.Ne diyecekti acaba?
Dumbledore:Dasha lafı uzatmadan söyleyeyim ama malesef bu sabah anne ve babanın cesetleri bulunmuş.
Dumbledore'nin dedikleri beynimde yankılanıyordu...
"Anne ve babanın cesetleri bulunmuş"
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoayak (Tom Riddle İle Hayal Et)
Fanfiction𝐃𝐚𝐬𝐡𝐚 𝐓𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 "𝐏𝐚𝐫𝐚𝐧𝐨𝐚𝐲𝐚𝐤𝐭ı𝐫" 𝐛𝐮 𝐲ü𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬 "𝐤𝐚çı𝐤" 𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮.𝐀𝐦𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐠ü𝐧 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐧𝐚 𝐲𝐚𝐫𝐝ı𝐦 𝐞𝐝𝐞𝐫... 𝙰𝚖𝚊 𝙳𝚊𝚜𝚑𝚊'𝚗ı𝚗 𝚐ö𝚛𝚍üğü 𝚢𝚊𝚛𝚊𝚝ı𝚔𝚕𝚊𝚛 𝚘𝚗𝚊 𝚖𝚎...