Tanrım bide başıma bu çıkmıştı.Puff ne bahtsız insandım.
Tom:Yatakhanene git istersen.
Dasha:Pekala,bu arada teşekkürler.
Yanından ayrıldım ve yatakhanemin yolunu tuttum.Artık yeni bir fobim çıkmıştı,uyku.
Yaklaşık bir hafta sonra:
Aradan bir hafta geçmişti,Riddle ile hala bir çözüm bulamamıştık.Açıkcası moralim bozuktu.
Birde gördüğüm o kabus hala bilincimdeydi ve annemlere bir şey olmasından korkuyordum.
Lyra ile çok konuşmuyorduk,o gün dediklerimden sonra kırılmış olmalıydı.
Ondan özür dilemeye karar verdim,çünkü iyi biriydi o gün benim iyiliğimi istemişti.
Gryffindor ortak salonundan çıkıp Slytherin ortak salonuna gittim.Ama şifreyi bilmiyordum.
Tam o sırada Slytherinli bir birinci sıfın öğrencisi gördüm,şifreyi ona sordum ve kapıyı açtım.
Slytherin ortak salonuna gelince herkes bana tip tip baktı.
Astoria:Bakın burda kim varmış.Kaçık arkadaşımız buraya gelmiş.
Dasha:Sadece Lyra'yı ziyarete geldim,merak etmeyin sizi ısırmam.
Hızla yanlarından ayrıldım ve yatakhane katına indim.Acaba hangisi Lyra'nın odasıydı.
Koridorda aniden Brian'ı görünce şaşırdım,burası kızlar katıydı girmesi yasaktı.
Brian birine bağrıyordu,odadan peşine Lyra çıktı ve o da Brian'a bağırmaya başladı.
Lyra:Bi sikim bilmiyosun,kapa çeneni!
Brian:Bana karşı terbiyeli ol küçük orospu.
Lyra:Aynı yaştayız küçük piç.
Brian,Lyra'a orta parmak çekerek yanından ayrıldı.
Lyra sertçe kapısını kapadı.Yatakhanesinin yanına geldiğimde ağlama sesleri geliyordu.
Yavaşça kapıyı açtığımda duvara yaslanmış ağlayan Lyra'yı gördüm.
Lyra:Burda olmaman gerekirdi.
Dasha:Sadece özür dilemek için geldim.
Lyra:Ne için?
Dasha:Geçen gün,büyük ağacın altında otururken seni tersledim.Üzgünüm.
Lyra:Ben sana kırılmadım ki.Cidden böyle aptal şeyler sikimde bile olmuyo.
Dasha:Belli.
Lyra hemen ellerini gözlerine götürdü ve gözlerini sildi.
Lyra:Yaşadıklarımı bilmiyorsun.
Dasha:Ne yaşayabilirsin ki?
Lyra:Kapa çeneni!Kapa çeneni!Yaşadıklarımı bilmeden konuşma!Kapa çeneni!
Dediğime pişman oldum.Yavaşça yanına çömeldim ve sarıldım.
Beni ne kadar itmek istese de daha sıkı sarıldım.Sonra o da bana sarıldı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
Bir kaç dakika sonra Lyra'nın hıçkırıkları dindi.
Lyra:Üvey babam beni tecavüz etti.
Şok gözlerle ona baktım.Cidden insanlar bu kadar pis miydi?
Lyra:Annemin haberi var.
Tekrar şok gözlerle Lyra'ya baktım.Annesi bişey yapmamış mıydı?
Lyra:Annemin uyuşturucu fabrikası vardı ve üvey babam olacak sikik adamla ortaklardı.Sonra şirketin bizim olan tarafı battı ve annemde mecbur açıkcası mecbur değildi,kâr için üvey babamla evlendi.
Dasha:Senin adına üzgünüm Lyra,ama şunu bilki sen çok güçlü bir kızsın.Bunu bil ve hep güçlü bir kadın olarak yaşamaya devam et.
Lyra:Hıçkırıklarının ardından gülümseyerek bana baktı.
Dasha:Ailen safkan mı?
Lyra:Safkanlar ama büyücülük onlara çekici gelmiyor açıkcası.Bu yüzden böyleler.
Dasha:Anlıyorum,bu arada gerçek babanda neden kalmıyorsun?
Lyra:Oww söylemeyi unuttum,annem gençken orospuymuş.Kısacası gece külübünde çalışıyormuş.Ve galiba azgın biride annemi becermiş ve tatatamm ben olmuşum.
♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoayak (Tom Riddle İle Hayal Et)
Fanfiction𝐃𝐚𝐬𝐡𝐚 𝐓𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐛𝐢𝐫 "𝐏𝐚𝐫𝐚𝐧𝐨𝐚𝐲𝐚𝐤𝐭ı𝐫" 𝐛𝐮 𝐲ü𝐳𝐝𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐫𝐤𝐞𝐬 "𝐤𝐚çı𝐤" 𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫𝐝𝐮.𝐀𝐦𝐚 𝐛𝐢𝐫𝐠ü𝐧 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐧𝐚 𝐲𝐚𝐫𝐝ı𝐦 𝐞𝐝𝐞𝐫... 𝙰𝚖𝚊 𝙳𝚊𝚜𝚑𝚊'𝚗ı𝚗 𝚐ö𝚛𝚍üğü 𝚢𝚊𝚛𝚊𝚝ı𝚔𝚕𝚊𝚛 𝚘𝚗𝚊 𝚖𝚎...