15.Bölüm "Lütfen."

4.3K 231 16
                                    

Berkayın Agzından ;

Berilin moralinin bozuk oldugunu farketmiştim.

Bu yüzden eve gitmesine karşı çıkmamıştım. Aklım hala ondaydı. Sonuçta o benim kardeşimdi.

Isaac o sürtügü öptügünde onun gözlerindeki hayal kırıklı tüylerimi diken diken etmişti.

Böyle sonuçlanacagını tahmin ettigim icin onu uyarmıştım.

Hızla ceketimi giyip çocukların sorularına aldırmadan dışarı çıktım.

Onu buldugumda dışarda agacın dibine çökmüş sigara iciyordu.

Beni görünce elindeki sigarayı yere atıp söndürdü ve hissiz bakışlarla bana bakmaya başladı. Yumrugumu sertçe suratına gecirdigimde geriye dogru bir adım attı.

"Neden yaptın lan adi herif!". Yaklaşıp bir yumruk daha attım. Tepki vermiyordu istese bana karşı koyabilirdi sonuçta dövüşçü piç kurusunun tekiydi.

"Canım istedi" gerilip suratına dizimi geçirdim.

"Ne demek lan canım istedi?! Onun gözlerindeki hayal kırıklıgına degmessin! Onu sevdigini biliyorum götelek! Neden yaptın dogruyu söyle!"

Öfkeyle omuzlarından tutup agaca yapıştırdım. Sinirden gözleri koyulaşmaya başlamıştı. Hızla bana kafa atıp yerimizi degistirdi.

Bu sefer o beni agaca yapıştırmıştı.

"Sevmedigi biri için hayal kırıklıgımı? O Bartuya onu sevdigini söylemiş! Onu öpmüş lan ne hayal kırıklıgı!" Cebinden çıkarttıgı fotografı üzerime fırtlattı.

Kaşlarımı çatıp yakaladım. Bu imkansız. Bakışlarımı Isaac'e çevirdigimde ellerini saçlarının arasından geçiriyordu.

Beril'de sinirlendiginde sakinleşmek icin bunu yapardı.

Alaycı bir kahkaha atıp resmi yere attm ve ardından ayaklarımla ezdim. Bu sefer Isaac hareketlerimi izliyordu. Bir adım attıp ona yaklaştım.

"Aptalsın" dedim ve ellerimle omuzlarından onu geriye ittirdim.

"Shop oldugu o kadar belliki. Öfken gerçekleri görmeni engellemiş." Tekrar ettirdigimde yere düştü.

"Onun sevdigi sensin pezevenk. Seni seviyor. Ama sen onu kaybettin." Ellerimle onu işaret ediyordum. Gözlerini şaşkınca kırpıştırdı. Hızla ayaga kalkıp karşıma dikildi.

"Ne dedin sen?" Sesinden dahi şaşkınlıgı belli oluyordu. Ona arkamı dönüp alaycı bir bakış attım.

"Onun neler yaşadıgı hakkında hiç bir fikrin yok. Dedigimi duydun. Eger seni silerse bir daha asla hayatına giremezsin" ardından endişeyle taksi durdurup evin adresini verdim.

Lütfen kendine zarar vermemiş ol kardeşim.

Lütfen.

Ver elini Amerika!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin