7.Bölüm "Südyenli kızı gömüyoruz!"

6.3K 309 60
                                    

Tüm takımca yemekhaneye gülerek girince tüm herkezin gözü bize döndü.

E tabi bu kadar güzel kız ve erkegi bir arada görünce böyle olur.

Yemekhaneye girince abimin sırtından indim üşengeçlikten Isaac'in ceketini çıkarmadım.

Yemekleri tepelemesine doldurup bize ayrılan masaya oturduk.

Ben hunharca yemege başladım tabiiki. Yemek bu borumu?

Birden herkez sesizleşince elimde çatal etrafa baktıgımda çogunun bana agzı açık baktıgını gördüm. Gözlerimi devirdim.

"İlk defamı yemek yiyen kız görüyonuz ya?" diye isyan ettim.

Bu sırada yemegimi bitirmiştim.

"Yemegi yedinmi vakumladınmı belli degil yahu" diye Melisaya dil çıkarttım. Gerçi onlarda haklı onlar daha başlamadan ben bitirmiştim.

Tepsideki yeşil elmayı alıp geriye dogru yaslandım.

"Ben spor salonuna gidip bir Helenaya bakayım" diyip elma yiyerek salona dogru yürüdüm.

Odaya girdigimde Helenanın yanında David vardı.

"İşte geldi" dedi David kaşlarımı kaldırarak sorarcasına ona baktım. Helena ayaga kalkıp yanıma geldi.

Genç bi kadındı Helena çok anlayışlıydı ayriyetten. Ne zaman ihtiyacım olsa yardım etmişti.

"Isaac ve Bethany'i mi yendin sen? Tamam dövüştügünü biliyorum ama bu kadar ciddi oldugunu bilmiyordum." dedi kıkırdadım.

"Boks yapmayı, Voleybol oynamayı ve Şarkı söylemeyi seviyorum" dedim gülerek. Helena gülerek masaya gidip not aldı.

"Ozaman seni spor klübü birinci klübün olmak üzere ikinci olarak Müzik klübüne yazıyorum" dedi içten bir gülümsemeyle kafamı salladım.

Yarım saat sonra hazırlık maçı vardı a ve b takımları karşı karşıya olacaktı. Harika! o südyenli kızın kafasına smacı geçirmek için can atıyorum !

Şuan spor salonunda Formalarımızı giydik bekliyoruz. Takım kaptanı Melisa ve bencede onun olması gerekiyor.

Bizim formalarımız A takımı oldugumuz için beyaz , B takımının ise Mavi.

"En sonki olayı hatırlıyormusunuz?" Hep bir agızdan evet diye bagırdılar.

"O zaman ne yapıyoruz?" diye bagırdım.

"Südyenli kızı gömüyoruz!" bu arada kızın adı Amanda imiş.

Türkiyede olsa amma dalga geçerler ha.

"Bir yollu vakasına hoşgeldiniz!" diye bagırdıktan sonra hophey yapıp sahaya çıktık. Valla ilk defa üzerlerinde kıyafetle gördüm bunları.

Yemin ediyorum böyle daha güzeller.

Salak bunlar yeminlen.

Isınma seramoni derken maç başladı.

Tribünler tıklım tıklım doluydu. Isaac,David, Peter ve Ezra Abimlerin yanına oturmuş bize el sallıyordu.Maç Melisanın servisiyle başladı.

Ve Gelen ilk sayı Ace!

Melisanın ikinci servisini zoraki karşılayıp bizim sahaya attılar. Linda karşıladı Melisadan gelen top ve Kath'den arka orda hücümu ve sayı!

Her ne kadar yollu team olsalarda fena oynamıyorlar.

Saçmalamazmısınız? tabiiki biz daha iyiyiz.

Melisanın attıgı her topu 3 metreye çekerek öldürüyoruz. Kurtarma fırsatları dahi olmuyo.

Durum 25-20 ilk set bitti bence gayet iyi dayandılar. Saha değişimi yapılırken yollu team'ın kaptanı bayan südyen omzuma çarparak geçti.

Kafamı yukarı kaldırarak ya sabır çektim. Ama dur sen bu omzun acısını çıkartırım ben. Bu sefer servis onlarda ve ilk top file! Servis sırası bana geçiyor.

Servis atmadan önce bayan südyene göz kırpıp dudaklarımı okumasını işaret ediyorum.

"Kiss my Ace!" ard arda gelen sayılar sonucunda 3:0 maçı kazanıyoruz. Biz soguma yaparken sahaya erkekler giriyo tabi bizim gözler kocaman açık onları süzüyoruz. Bizde oldugu gibi erkeklerdede A Takım beyaz , B takım Mavi.

Takımı süzerken gözüm Leo'ya takılıyo. Oha bu çocukta ne cevherler varmış ya , karın kasını yedigim.

Sırf bu çocuktan özendigim için dudagıma piercing yaptırasım var yemin ediyorum. Bir insana bu kadarmı yakışır ya?

"Beni gözlerinle yemen bittiyse ısınmaya başlayayım artık?" diyen Leoya yanımdaki topu fırlattım o yüzüne gelmeden tutunca abim ensesine bi tane geçirdi. O ensesini ovalarken bense kahkaha atmakla meşguldüm.

"Yavşama kardeşime" Gözlerimi devirip soyunma odasına ilerledim. Abimlerle ugraştıgım için en sona kalmıştım. Yürürken beni bir kol tutup soyunma odasına çekti.

"Napıyon lan?" diye kükredim. Eliyle agzımı kapatıp beni duvara dayadı.

"Naber güzellik?" Gerizekalı. Mal.

Sınıfa ilk girdigimde bana aşık olma diyen çocuktu bu.

Hızla agzımdaki elini tutup büktüm bu sefer yüz üstü duvara yapışan oydu.

"Gerizekalımısın, Yoksa Gerizekalımısın?" Kurtulmaya çalışınca iyice büktüm, inledi.

"Bana bidaha bulaşırsan burnuna veda edersin" göz kırpıp odadan çıktım.

Türk kızına bulaşıyo lan Türk kızı.

Biz bunarı tribimizle bile döveriz gelmiş bana badboy ayakları yapıyo.

Salak. Bide yakışıklı olsa.

Tamam biraz yakışıklı olabilir ama bi Isaac, Leo abim degil yani.

Hadi Abimi geçtimde Isaac ve Leo ne alakaysa. Salak ben.

Hızla duş alıp kırmızı takım poları ve kısa siyah şortumu giydim.

Sabah gelirken giydigim çizmeleride giydim.

Saçımı dagınık ev topuzu yaptım.

Evet yapabiliyorum kıskanmayın. Eyeliner çekip çıktım.

Ben çıktıgımda kızlar daha yeni çıkıyordu.

"Ben o kadar aksiyon yaşıyım yavaş geliyim giyiniyim süsleniyim siz anca çıkın. e oha" dedim gözlerimi devirerek. Melisa sag Kath sol koluma girdi. Amy'se önümde geri geri yürümeye başladı.

"Ne aksiyonu" Ups pot kırdım.

"Düşüceksin gerizekalı" dedim Amy'nin yanından geçip tribünlere çıkarken. Otururken Melisa kulagıma egildi.

"Bu konu burda kapanmadı yavrum" gözlerimi irice açıp krolugundan bi koltuk uzaklaştım.

Tofaşım şekil önümden çekil dese şuan ülke degiştirmiştim.

Gözlerimi devirip sahaya döndüm. Isaacler önümüzde oturuyordu.Peter'ın yanaklarını mıncırdım ama çok tatlı ya.

Ezra sahte bi kızgınlıkla elime vurdu. Kıkırdayıp onun yanaklarınıda mıncırdım bu sefer ikiside gülmeye başladı. Yanaklarımı öpmek için egildiklerinde Isaac alnımdan geriye iteledi bu sefer öpüşmek zorunda kaldılar. Gülerek durmadıklarında Elimi enselerine getirip ayırdım.

"Gençler olan var olmayan var sahip çıkalım dedeye" bana anlamazca bakınca

"Cahiller" diye mırıldandım.

Bunlara izletmem lazımdı muhakkak.

Ver elini Amerika!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin