Elbette dövüştügümden Helenanın haberi vardı.
Sonuçta benim için her zaman Voleybol ilk sıradadır. Bide bitter çikolata var ama onu karıştırmıyoruz şuan.
Elimdeki telefonu deri ceketimin içine atıp siyah deri bagcıklı dizde olan çizmelerimi giydim. Çantamı elime alıp kapıyı açtım.
Bahçede bekleyen bizim takımı ve erkek takımını görünce tek kaşımı kaldırdım.
"Siz hayırdır?" dedim kafamı yanıma yatırarak. Berkay tam karşıma yürüyüp durdu.
"Sen benim kardeşimsin ne olursa olsun yanındayım" dedi. Gözlerimi devirip sarıldım. Bi kaç saniye duraklamadan sonra oda sarıldı.
"Özür dilerim" diye fısıldadı. Yavaşça geri çekilip gülümsedim ve etrafa göz attım.
"Benimi arıyorsun yoksa?" Tanrım bu ego dolu imalı sesi nerde olsam tanırım.
"Evet bende diyordum nerde kaldı bu çocuk" gözlerini devirdi. Melisa ve Adrian arkada fısıldaşıyorlardı. Bunların arasını bir ara yapmam lazım.
Leo çarpık bir gülüş atıp bana dogru bir adım attı.
Atma çocuk.
"Dövüştügünü bilmiyordum" piç smile yaparak cevap verdim.
"Ögrenmiş oldun hadi gidelim yoksa geç kalıcaz" diyerek arabalara yöneldik. Helena özel şöför göndertmişti.
Dövüş Isaac'in salonunda olacaktı. Salona girdigimizde hızla soyunma odasına yönelip altıma dizde tayt ve sporcu atleti giydim. Gerekli yerlere korumlarımı takıp sardım. Bu sefer beyaz tercih etmiştim. Ben son sargıyı yaparken içeri Isaac girdi.
"Rakibinin adı Bethany. Yasak dövüşlerde şampiyonlugu var. Hileli dövüşür dikkatli olmalısın." Çantamdan suyumu ve agızlıgımı çıkardım. Dudaklarımı büzüp havluyu boynuma attım.
"Sen beni duyuyor musun? hileli dövüşür diyorum" gözlerimi devirip ciddiyetle Isaac'e döndüm.
"Daha önce yasak dövüşlere katılmışlıgım var ve emin ol senden daha çok farkındayım. Hakeme söyle kuralları esnetsin madem hileli oynuyor bizde onun kurallarına göre oynayalım."
Isaacin omzuna iki kez vurduktan sonra ringe dogru yürümeye başladım.
Ben yürüdükçe tezahüratlar artıyordu sonuçta burda antreman yapıyordum beni tanıyorlardı , Isaaci rahatça yendigimi görmüşlerdi.
Küçük bir dipnot zaten salonun 4/1 bizim takımdı.
Ringe çıktıktan sonra rakibime bakmaya başladım. Benden önce ringe çıkmıştı.
Siyah 3 numara erkek modeli saçları vardı. Kız oldugunu bilmesem erkek derdim.
Steroid kullandıgı çok belliydi yoksa normal bir kızda bu denli büyük kas kütleleri olması çok zordu. Ben kendi vücut agırlıgımla yıllardır çalıştıgım halde zor karın kası yapmıştım.
Kendi köşeme geçtikten sonra agızlıgımı taktım.
Hakem olan kişi David'ti. Kendisi Isaac'in kardeşi olur oda burada çalışıyor.
"Bugün kuralları biraz esnetiyoruz millet. İki tarafında onayıyla dövüşte herşey serbest. Tek şart birbirini öldürmek yasak." Buradan bile abimin hırlamasını duyabiliyordum.
Kafamı yana egdim. Bu kadarını bende tahmin etmemiştim. Tek kaşımı kaldırarak Bethany'e bakmaya başlamıştım. Saçlarımı balık sırtı örmüştüm yanı bana engel olmazdı. Vücudunu süzdügümde şortunun kalça kısmında çıkıntı farkettim. Büyük ihtimal küçük bir bıçak vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ver elini Amerika!
HumorAbisiyle birlikte Amerikaya Voleybol için giden bir kız. Yeni arkadaşlar , yeni bir okul, yeni bir takım. Kız tam bir bir bela mıknatısı, çok zekidir ayriyetten çok iyi dövüşür demişmiydim? İşine gelince kötü işine gelince cici kız. Birazda dengesi...