Epiloog
Wanneer Hailey de volgende ochtend wakker wordt lijkt alles weer normaal. Ze heeft onrustig geslapen. Haar droom was dit keer heel lang, eng en romantisch te gelijk. Het was verschrikkelijk om dierbare mensen in die droom dood te zien gaan. Maar gelukkig was het allemaal maar een droom.
Hailey komt op school, waar zoals Tess zei een nieuwe jongen komt. Hij heet Chad. Hailey had erover gedroomt, en hij komt precies overeen met wat ze zag in haar droom. Ze vind het maar raar dat alles zo echt lijkt, dat haar droom realiteit wordt.
Het wordt nog enger wanneer de broer van Chad de volgende dag op school komt. Hij heet Zac. In Hailey haar droom was Zac haar grote liefde. Zijn hoofd, zijn lippen en zijn lichaam alles klopt gewoon. Maar aangezien Hailey de nerd is, zal het haar nooit lukken om hem überhaupt aan te spreken.
Daar komt verandering in wanneer Hailey een briefje vind in haar kluisje, ook precies hetzelfde zoals beschreven in haar droom. Ze kijkt er op, en zoals ze al dacht. Het is van Zac, die vraagt of ze 's middags langs komt. Hailey vind het eng, verschrikkelijk eng. Ze besluit voordat ze naar Zac gaat eerst naar huis te gaan, want ze weet wat er gaat gebeuren als ze mee gaat met Zac. Ze zal veranderd worden in een vampier. En dat is precies nou niet wat ze wilt.
Wanneer ze thuis komt gaat ze naar de boekenkast. Ze moet weten wat er met haar aan de hand is. Ze bladert alle boeken door. Ze komt op een lege pagina terecht. Wanneer ze verder bladert en er een briefje uit haalt, leest ze de tekst.
Hailey, je bent helderziend. Alles was een droom. Je weet hoe je leven eruit gaat zien, je weet hoe je over 20 jaar eruit ziet en je zal weten hoe je dood gaat. Het spijt me, dat je dit moet mee maken. Ik ben de gene die je jou leven heeft laten zien deze nacht.
Hailey houd het niet meer, haar hoofd doet zoveel pijn. Haar hele droom speelt in een grote snelheid af in haar hoofd. Haar hart stopt met werken. Hailey krijgt een hartaanval en overleid. Dit allemaal door één nacht dromen.
Dit is het verhaal van Hailey Holds, een onschuldig meisje met een droom die haar de dood injaagde.
Dankwoord
Dit is dus echt het officiële einde van The Nerdy Vampire. En wat heb ik dit met veel plezier geschreven. Soms had ik wat down momenten. Maar jullie als lezers haalden mij daaruit door jullie fantastische comments en zoveel votes. Ik had geen betere lezers kunnen wensen dan jullie allemaal.
Daarom is dit hoofdstuk ook voor jullie. Omdat jullie het mogelijk hebben gemaakt dat ik zoveel reads heb op mijn boek. Mijn eerste boek. En wat ben ik trots, trots dat ik een boek heb afgemaakt zonder er mee te stoppen. Ik ben doorgegaan, ook al had ik er soms geen zin in. Ik wist altijd dat er mensen waren die op een nieuw hoofdstuk aan het wachten waren, en die gewoon zo graag verder wouden lezen.
Ik kan het gevoel gewoon niet beschrijven. Het is zo geweldig. Ik kan jullie nog wel duizenden keren bedanken, maar ik doe het nog één keer, voor de laatste keer in The Nerdy Vampire.
Bedankt, ik hou van jullie allemaal.
Natuurlijk ga ik niet stoppen met schrijven, zoals ik al had aangegeven. Ik ga gewoon vrolijk door! Er is nog geen nieuw boek online, maar die komt zo snel mogelijk. Het zal ook weer onder de vampieren categorie vallen. Dus, stay tuned.
Heel erg bedankt allemaal, xoxo Dominique.
JE LEEST
The Nerdy Vampire
VampireDeel 1: Welkom in het leven van Hailey. Een mooi meisje, een absolute nerd met hoge cijfers en met maar een paar vrienden. Zo word ze tenminste gezien op school. Met Hailey haar vrienden is het leven een heel groot feest. Naja, dat valt ook wel we...