Op aanvraag van een lezer, zal ik nu aan het begin van elk hoofdstuk het einde van het vorige hoofdsuk plaatsen zodat je weet waar het zo ongeveer nog een beetje over gaat. ;)
Het is dus duidelijk. Isaac is de neef van Zac en ik moet hem zo snel mogelijk ontvrienden. Ik wacht daar denk nog maar even mee, want ik wil eerst zien hoe hij in het echt is. Chad zei dat Zac erg was, maar dat was uiteindelijk niet zo. Dus misschien valt zijn neef ook wel mee. Ik sluit mijn Mac Book weer en besluit nog maar even verder te gaan slapen, ik ben dood op.
Het is maandagochtend, dat betekend een nieuwe dag van de week. Het weekend was saai, het bestond niet uit meer dan leren huiswerk maken eten en slapen. Zoals altijd. Mijn dorstige gevoel heb ik weten te verbergen en het gaat een stuk beter met me. Van Zac heb ik alleen niks meer gehoord. Hij zal misschien druk zijn met zijn neef Isaac. En volgens alle meiden komt hij vandaag naar onze school, dat beloofd wat te worden.
Ik stap uit bed en ga naar de badkamer om mijzelf klaar te maken. Make up opdoen gaat al iets sneller en ik heb alweer een perfecte outfit voor vandaag gevonden. Ik loop naar beneden om een ontbijtje te gaan eten en zie dat Tommy aan de ontbijttafel zit. 'Goedemorgen!' zegt hij vrolijk en ik negeer hem. Normaal doet hij nooit zo vrolijk 's ochtends maar nu opeens wel. Ik loop naar de koelkast en pak een kant en klare smoothie. Ik loop weer naar boven en pak mijn tas in. Tijd om te gaan.
Wanneer ik op het schoolplein kom staan er een aantal leerlingen. Ik zet mijn fiets in het fietsenhok. 'Hai! Kom is.' hoor ik iemand schreeuwen. Ik herken de stem het is Jessy. Ze komt naar me toegelopen en verder op zie ik Tess en een van de populaire meiden staan. 'Stik er maar in.' snauw ik en duw haar opzij. Ik hoor een keiharde knal. Ik kijk om en zie dat ze tussen de fietsen ligt. Oops, ik heb waarschijnlijk veel meer kracht. Ik besluit haar niet te helpen en gewoon door te lopen.
Ik kom uit het fietsenhok gelopen en zie daar Zac staan met een jongen. Dat zal vast Isaac zijn. Ik loop naar ze toe en geef Zac een kus op zijn mond. 'Hi beauty, wow, Zac je had niet verteld dat ze zo mooi is.' zegt Isaac en hij knipoogt. 'Ze is ook een vampier.' zegt Zac tegen Isaac. Nu verschijnt er een brede grijns bij Isaac. 'Wilt deze beauty met mij op date?' vraagt hij. Hij heeft iets. Iets magisch. Ik weet dat het een player is maar kom op, zijn mooi heid kan je gewoon niet weerstaan. 'Misschien, maar ik ben al met Zac.' zeg ik plagerig en Zac kijkt geirriteerd. 'Ze gaat niet met jou, en nu wegwezen.' zegt Zac tegen Isaac en hij schiet in de lach. Zac zijn ogen gloeien en ik weet dat het nu het moment is om hem hier weg te halen. Ik zwaai Isaac gedag en loop samen met Zac de school binnen. Net op dat moment gaat de bel.
Na school zijn er Lacrosse trainingen om te kijken wie er in het team mogen. Chad, Zac en Isaac doen alle drie mee. Ik ga op de tribune zitten en moedig ze allemaal 1 voor 1 aan. Als ik Isaac aanmoedig krijg ik een dodelijke blik van Zac én Chad dus ik weet dat ik dat niet meer moet doen. Nadat Isaac is geweest komt hij naast mij zitten op te tribune en kijken we naar Zac en Chad.
'Hoe vind je het dat ik hier ben?' zegt Isaac en slaat zijn armen om mij heen en drukt mij tegen hem aan. Ik probeer mezelf los te maken, maar hij is te sterk. 'Verschrikkelijk.' zeg ik plagerig. Ik voel zijn hand naar mijn zij gaan en hij begint mij te kietelen. Ik kan niet stoppen met lachen. 'Stop, hahahaha.' schreeuw ik. Uiteindelijk stopt hij en kan ik weer gerust gaan zitten. Net op dat moment komt Zac aangelopen. 'Jullie hebben het wel erg gezellig zo te zien?' zegt hij mompelend en loopt weer door. Ik trek me er niks van aan, want officieel ben ik helemaal niemand zijn vriendinnetje dus hij moet helemaal niet zo zeiken. Ik wil gewoon lol maken in mijn leven. En op dit moment doe ik dat met Isaac.
_____________________________
SORRY VOOR ALWEER EEN KORT HOOFDSTUK, MAAR IK BELOOF HET VOLGENDE HOOFDSTUK WORD EEN KNALLER, WANT DAT WORD DAN ALWEER HOOFDSTUK 10!
En ik heb trouwens weer heel veel nieuwe lezers erbij gekregen en daar ben ik zo blij mee! Jullie zijn serieus de beste op de hele wereld! Dank jullie wel voor jullie steun. Jullie zijn top!
xoxo Dominique
PS. VOTE COMMENT EN READ <3
PPS. Ik weet het is een saai hoofdstuk, maar ik beloof, de volgende word awesome. En ik ga me best doen ook.
JE LEEST
The Nerdy Vampire
VampireDeel 1: Welkom in het leven van Hailey. Een mooi meisje, een absolute nerd met hoge cijfers en met maar een paar vrienden. Zo word ze tenminste gezien op school. Met Hailey haar vrienden is het leven een heel groot feest. Naja, dat valt ook wel we...