Já a Will jsme si užívali život jako nikdy. Byli jsme ta nerozlučná dvojka jako vždy. Lovili jsme spolu, bavili se, tancovali i zpívali. Will byl opravdu šťastný, ale já nikoliv.
Ta bolest byla příšerná, každou chvílí jsem přemýšlela, že ukončíme život společně. Dokonce jsem se několikrát snažila Willovi odstrčit Klausovu krev, ovšem bez úspěchu.
Já si život bez něj nedokážu představit. Když jsem na tom byla nejhůř, vždy mě dokázal připomenout kdo jsem. Já bych pro něj riskovala svůj život, což se vlastně několikrát stalo.
,,Sarah, prosím nesmutni." Chytil mě za ruku. ,,Až bude po všem, tak si vezmi můj prsten. Tak zůstanu navždy s tebou." Usmál se na mě. Už vypadal dost špatně, ale nechtěl dát najevo jeho bolest.
,,Potřebuješ trochu odpočinku, Wille. Zůstanu tady." Posadila jsem se vedle něj na postel. Přemýšlela jsem, jak bude život bez Willa vypadat. On byl jediná osoba, která vždy dokázala za každé situace zlepšit můj den, podpořit mě ve všech plánech ať už byli sebehorší.
,,Nerozmyslel si to?" Zjevil se v našem pokoji i Elijah. Jen jsem pokroutila hlavou. ,,Musíš respektovat jeho rozhodnutí. Věřím, že to bolí, ale usnadní mu to život, Sarah." Chytil mě za rameno a hleděl přímo do mých zaslzených očí.
,,Ty to nechápeš, kdo tady pro mě bude když ne on? Je to mé jediné "dítě". Nikdo se ke mě nechoval nikdy lépe než on. Jak ho můžu nechat jít bez té šílené bolesti?" Vykoktala jsem ze sebe přes všechny ty slzy.
,,Právě tady Elijah by ti s tím mohl pomoct." Opřel se o futra Damon. Snaží se mi pomoci, což oceňuji, ale tohle není ten způsob, jak se s tím poprat.
,,Damone, to nechci. Musím to zvládnout sama. Chci si vše pamatovat přesně tak, jak to doopravdy bylo. Will snesl spoustu bolesti pro mě, já musím snést i nějakou pro něj." Zamítla jsem jeho návrh.
,,Nehraj si na pořád hrdinku, sestřičko. Hrdinských činů bylo dost, nech si trochu ulevit." Povzdechl si Damon.
,,Domnívám se, že tvoje sestra předvedla v životě víc hrdinských činů víc než ty a Stefan dohromady. Možná by ses momentálně měl zdržet projevu, pokud nechceš své sestře skutečně pomoci." Pustil se mezi nás Elijah a tím ukončil celý rozhovor. Damon už neměl co říct a proto taky zmizel.
Alespoň Stefan se celou dobu snaží mi pomoct. Zajímá se o mě a užívá si se mnou s Willem. On byl vždy ten více empatický bratr. ,,Šokuje mě Damonův postoj k této situaci." Pronesl Elijah a vyrušil mě z myšlenek.
,,Mě ani ne, jsem zvyklá na jeho různé projevy. Tohle mě nemůže teď vykolejit." Zasmála jsem si i přesto, že mi do smíchu vůbec nebylo.
,,Jsem pevně přesvědčen, že tuto situaci zvládneš. Jsi opravdu silná žena, Sarah. A navíc ... já tady pro tebe budu kdykoliv. Vzkaž Willovi, mé sbohem. My se uvidíme později, máme doma rozbroje, musím jít. Měj se, Sarah." Jeho slova byla tak přesvědčivá. Musím být silná, aby Willova duše dosáhla klidu.
,,Sarah," Will se právě probudil, už nevypadal opravdu nijak dobře a ani tak nezněl. ,,Jsem tak vděčný, že mi osud do života přinesl zrovna tebe. Víš, nikdy ti nezapomenu nic, co jsi pro mě udělala. Opravdu jsem se přesvědčil o tvé obětavosti pro druhé a já mohu umřít s pocitem, že naděje existuje." Stále se na mě usmíval, jakoby bylo všechno naprosto v pořádku.
,,Ty jsi spokojený, ale kdo tu bude pro mě. Wille, já tě žádám! Nebuď sobecký. Já jsem tu byla pro tebe, ale kdo tady bude teď pro mě?" Křičela jsem zoufale. Doufala jsem, že své rozhodnutí ještě změní.
ČTEŠ
The Hardest Rule To Follow |TVD/TO|
Fanfiction,,Jsi jako tvůj starší bratr. Chováš se tak arogantně a ten tvůj věčný "na ničem mi nezáleží" postoj mě nutí přemýšlet, jestli máš vůbec nějaké city. Jenže rozdíl mezi vámi je, že on opravdu něco cítit dokáže. Obávám se, že ty ne." Tato slova byly j...