Spokojeně jsem se převalovala v posteli. Zbytek našeho domu už byl dávno vzhůru, ale já se stále necítila na nějaké to vstávání z vyhřáté postele.
Kdyby mi z ničeho nic někdo nezaklepal na okno, tak bych určitě ještě ležela. Když jsem se rozhlédla ven z okna, nikdo tam nebyl. Jen dopis v nažloutlé obálce.
,,Pozvánka na bál jo? Zvou tě Mikaelsonovi. Hmmm, zajímavé." četl mi Will dopis přes rameno. ,,Otoč to." přikázal mi.
"Doufám, že mé pozvání příjmeš. Budu jedině rád, když tě uvidím. -Elijah."
,,Já to věděl! Doufám, že máš hezké šaty." mrkl na mě William. On si myslí, že tam půjdu? Zřejmě ano.
,,Nikam nejdu." zalehla jsem znova do postele. Jistě má pozvání půlka Mystic Falls. Nejsem na nikoho zvědavá. Vůbec na nikoho.
,,Ale jdeš. Slyším dole tvé bratry a prý půjdou taky. Takže máme pár hodin na přípravu." sebral mi Will peřinu a hned se odebral vybírat do skřníně své nejlepší sako. Já se rozhodla, že to hrotit nebudu, prostě si vyberu ze skříně nějaké šaty a půjdu tam.
,,Vážně tam chceš jít? Je jisté, že se tam něco semele." výptával se zbytečně Damon. Snad bude mohlo být jasné, že to nemá cenu.
,,No právě to si nechci nechat ujít. A už se mě přestaň snažit překecat." odsekla jsem mu a dál se věnovala novinám, ve kterých byl článek o mrtvém tělu ve škarpě.
Nastal čas, abych se dala do kupy. Vzala jsem si na sebe černo bronzové šaty a udělala si i něco s obličejem.
Vybrala jsem mé nejhezčí auto a společně s Williamem jsme vyrazili k sídlu původních. ,,Snad tvou druhou návštěvu jejích domu tvé auto přežije." neodpustil si Will rýpavou poznámku.
V jejich domě už bylo dost lidí. Samozřejmě mezi ně patřila i Elena a Stefan s Damonem. Taky třeba starostka Lockwoodová nebo Caroline.
S Williamem jsme jen stáli a rozhlíželi se kolem nás. Dokud se k nám nepřiřítil Kol Mikaelson. ,,Jsem rád, že jste tady. Popravdě jsem tady Sarah nečekal. Po...však vy víte." pustil se do řeči.
,,Ano, ale jsme tady. Nemůžeme si tohle přeci nechat ujít." usmála jsem se. William jen přikyvoval. ,,Oh! Už musíme jít. Elijah se ujal úvodního proslovu!" táhl nás Kol oba do hlavního sálu.
Popravdě jsem se ani moc nesoustředila na to, co Elijah říká. Spíš jsem zkoumala jeho účes a taky skvěle padnoucí oblek, ale i tak jsem nějak pochopila, že si každý má najít partnera k tanci. William mě ihned popadl za paži, aby si pro mě už nikdo jiný nepřišel.
Jen jsem zahlédla Damona jak tancuje s Elenou. Jak šokující. William je skvělý tanečník a já na tohle nejsem taky moc levá. ,,Vzpomínáš si na ty doby, kdy jsme spolu chodili každou sobotu tancovat?" usmíval se na mě.
,,Zřejmě držíme tradici, dneska je totiž sobota." povytáhla jsem obočí. Divila jsem se tomu, že stále zvládám některé taneční kroky.
,,Myslím si, že teď je střídačka partnerů." zašeptal Will a elegantní otočkou mě přesunul k jinému tanečnímu partnerovi.
Dám vám tři pokusy, abyste uhodli o koho se jedná. Jo, ke vší smůle to byl on. Proč jsem nemohla skončit třeba u ... Kola? I to by mi teď bylo příjemnější.
,,Dnes vypadáš nádherně." okomentoval Elijah můj vzhled. Ne, tímto si to, co udělal nevyžehlí.
,,Ty taky nevypadáš zrovna nejhůř." pronesla jsem. Přes jeho rameno jsem sledovala Williamův velmi pobavený výraz. Kdyby mohl, začne se na hlas smát. A já měla co dělat, abych po něm vzetky neskočila a nepraštila ho.
ČTEŠ
The Hardest Rule To Follow |TVD/TO|
Fanfic,,Jsi jako tvůj starší bratr. Chováš se tak arogantně a ten tvůj věčný "na ničem mi nezáleží" postoj mě nutí přemýšlet, jestli máš vůbec nějaké city. Jenže rozdíl mezi vámi je, že on opravdu něco cítit dokáže. Obávám se, že ty ne." Tato slova byly j...