Six

1.6K 74 28
                                    

Překvapilo mě, že plán mých bratrů proběhl opravdu hladce. Nestálo je to život a dokonce ani žádnou končetinu.

,,Dostali jsme pozvání na večeři od původních." oznámil mi Damon. Jen jsem zvedla zrak od knihy a věnovala bratrovi překvapený pohled.

,,Tak snad oba vyváznete bez zranění. A snažte se Klause moc nedráždit." varovala jsem Damona a dále se věnovala čtení.

,,Ty jdeš s námi." sebral mi Damon knihu a odhodil ji na stůl. ,,Připrav se, kolem šesté vyrážíme." dodal rychle a běžel se chystat do svého pokoje. Nezbývalo mi nic jiného, než začít se chystat také.

Necítila jsem se dnes na nějaké společenské či slavnostnější oblečení. Zvolila jsem bílé tričko, černou koženou bundu a tmavé rifle. Co se týče oblečení, dnes jsme spolu s Damonem a Stefanem ladili.

Samozřejmě vše muselo být sladěné, nejen naše oblečení. Proto jsme nemohli jet společně jedním autem. Museli jsme jet na motorkách...a já musela půjčit Damonovi svého Harleye.

Když jsme přijeli k sídlu původních. Sehraně jsme zároveň zastavily a sundali si helmy. Muselo to vypadat jako z nějakého filmu. Damon nám ještě pro jistotu musel připomenout, ať neděláme žádné problémy.

,,Přesně na čas. Vítejte." přišel nás přivítat Elijah. Hned jsem si všimla, že má kratší vlasy. Vypadal dobře. Zavedl nás do místnosti, kde už čekal Klaus. Pozdravili jsme se a nějaké, mírněji řečeno, lehké dívky začali servírovat jídlo.

,,Kde je půvabná Elena?" vážně Elijahu? Půvabná Elena? To už je víc půvabný i kterýkoliv z tvých bratrů. A to jsem je viděla v opravdu nehezkém stavu.

,,To já nevím, zeptej se Damona." ušklíbl se Stefan a otočil se na mě. Bylo mu teď nepříjemné téma dvojnice zhruba tak jako mě.

Elijah hodil nechápavý pohled na svého bratra. ,,Mnoho si toho zmeškal, bratře. Problémy v ráji." vysvětlil stručně Klaus.

Následující půl hodinu nám vyprávěli Elijah a Klaus o dvojici, která žila když původní byli ještě lidé. A nebylo by to ono, kdyby se hned poté nevěnovala opět trocha pozornosti Eleně.

,,Přísahám, že jestli tady padne ještě jednou její jméno, tak odchazím." pronesl klidně Stefan. I tak jsem poznala, že ho štve to, co mezi sebou Elena a Damon mají.

,,Tak to půjdeme spolu." neodpustila jsem si poznámku, které jsme se se Stefanem zasmáli.

Klaus pronesl své podmínky, které mě tak nějak nezajímaly. Neposlouchala jsem ho. ,,Dohodneme se tedy?" vstal Klaus od stolu. Stefan se vydal k němu i přesto že Damon na něj kýval hlavou do nesouhlasu.

,,Dobrý pokus, Klausi. Ale nedohodneme se." pokroutil Stefan s úsměvem hlavou. Jeho chování Klause zřejmě nepotěšilo... Když držel Stefanovu ruku v krbu a snažil se ho usmažit.

,,Doneste tu rakev nebo ho spálím na popel." zakřičel hystericky Klaus. Když jsem viděla, jak se Stefan trápí, vřela ve mně krev. Nemohla jsem nic dělat. Stačilo, aby Klaus udělal jeden pohyb a můj bratr by byl mrtvý.

,,Jdu pro tu rakev. Damone, dohlídni na ně." kývla jsem hlavou směrem k Stefanovi. Měla jsem strach, že Klaus něco udělá.

,,Výborně. Bratře, buď tak laskav a běž s ní." řekl spokojeně Klaus. Jen jsem si vyměnila pohled s Damonem a odešla pryč z místnosti.

Šli jsme jen ven z Klausova domu. ,,Až se budeme vracet, půjdou s námi i Kol, Finn a Rebekah. Čekají jen na můj pokyn." vysvětlil mi Elijah a já jen chápavě přikyvovala.

The Hardest Rule To Follow |TVD/TO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat