dört: çünkü vidar benim

401 67 25
                                    


Mark dizlerini daha da kendisine çekip kafasını iki yana salladı.

"Anlatmamam lazım." Donghyuck elindeki kumaşı açıp üstlerine serdi.

"Kim söylemiş onu? Anlat işte. Kaç yaşındasın mesela?" Mark biraz düşündükten sonra çok da heyecanlı olmayan bir şekilde konuşmaya başladı.

"Zaten beni gördüğün için yeterince bela aldım, bence anlatmam bir sorun yaratmaz." duraksayıp kafasını kaşıdı ve şöminedeki ateşe bakıp konuşmaya başladı.

"Adım Vidar çünkü Vidar benim. Hani şu tanrı olan. Asgard'da büyük bir şölen vardı. herkes sarhoşken Loki bir dev tarafından kandırılmış. Thor'un çekicine kadar her şeyi deve kaptırmış. Asgard'ı elimizden aldılar ve bizim de biçimlerimizi değiştirip dünyanın farklı yerlerine attılar." Donghyuck biraz sinirlenerek güldü.

"Hem evimde oturuyorsun hem de benimle dalga geçiyorsun." Mark yüzüne hiç bakmıyordu. Kafasını salladı.

"İstersen inanma." Donghyuck kafasını eğip Mark'ın yüzüne baktı.

"Sen ciddi misin?" Mark, Donghyuck'un yüzüne doğru kafasını çevirip başını salladı. Hiç de dalga geçiyormuş gibi durmuyordu.

"O zaman napacaksın?" Mark kollarını bacaklarından çekip gerindi.

"Ne bileyim. Çok da umrumda değil. Loki düşünsün." Donghyuck biraz duraksadı, sonra büyük bir aydınlanmayla konuşmaya başladı.

"O yüzden mi yaz gelmiyor?" Mark kafasını salladı.

"Devler soğuğu sever." Donghyuck alnına vurup, vücudunu Mark'a döndü ve konuşmaya başladı.

"Asgard'ı geri almanız lazım. Yoksa tüm canlılar ölür." Mark omuzlarını silkti.

"Kaç defa yaşandı bu. Bir şey olmaz. Yeniniz gelir." Donghyuck ellerini çırpıp Mark'a dik dik baktı.

"Tamam da ben de ölürüm." Mark yine omuzlarını silkti.

"Yani?" Donghyuck iç çekti.

"Hiç mi merak etmiyorsun Asgard'a ne olduğunu?" Mark kafasını iki yana salladı. Gerçekten de umrunda değilmiş gibi duruyordu.

"Böyle devam ederse birkaç zamana ölürüm zaten. Boşuna yormayayım kendimi." Donghyuck, Mark'ı omzundan tutup salladı.

"İyi misin ya sen? Yaşlılıktan mı bunlar? saçmalama, hem sen ayakkabıları napacaksın." konu Mark'ın dikkatini çekti. Donghyuck'a dönüp konuşmaya başladı.

"Ayakkabılarım! Devler dokunmuş mudur sence?" paniklemiş gibi gözüküyordu.

buraya yaz gelmez | markhyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin