Donghyuck, Jeno'nun yani Loki'nin kızıl saçlarını ve tilkiye benzeyen gözlerini izlerken hâlâ bu görünüşlerine alışamamıştı. Yukhei uzun saçlı ve upuzun biri olmuştu, Youngho ihtiyarın tekine dönüşmüştü, Mark'sa garip, karakteristik bir yüz almıştı. Yüzünde en az ifade gözüken kişi Mark'tı.Yukhei eski bedenine döner dönmez daha da babacan birine dönüşmüştü. Önündeki yemeğini hızlı hızlı yerken arada Donghyuck'a göz kırpıyordu.
Donghyuck önündeki yemeği yemiyor, az önce bacağına olanları düşünüp, karşısındaki yeni yüzleri inceliyordu.
Ama dikkatini en çok çeken şey, Mark'ın elindeki asaydı. Üzerinde hayvan başları ve bazı bitkilerin figürleri olan asa o kadar güzel ve detaylı gözüküyordu ki gözlerini çekemiyordu.
Masa örtüsünün iplerini çözmekle uğraşan Mark, onun asayı incelediğini fark etmiş ve kafasını çevirip asayı ona uzatmıştı.
"Bu senin." Donghyuck garip bir şekilde bakıp asayı reddetmeye çalıştığında Jeno atlamış, çenesini yukarıda tutarak konuşmuştu.
"Bir tanrıdan gelen hediyeyi reddetmemelisin." Mark kafasını sallayıp Donghyuck'a asayı tekrar uzattığında Donghyuck bu sefer kabul etmişti. Kafasını Mark'tan çekip önündeki tabağa döndüğünde, sol tarafında oturan Youngho'nun, elini gözlerinin üstüne kapattığını hissetti.
Gözlerini açtığındaysa, babasının kulübesindeydi. Kucağındaysa Mark'ın verdiği asa vardı.
-
©fatenfive, aralık 2020nasi havali mi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buraya yaz gelmez | markhyuck
Fanfiction"adın neden vidar, ailen mitoloji mi seviyor?" ©fatenfive | markhyuck ―05.12.20 ―31.12.20 | fantastik & story | *Neil Gaiman | Odd ve Ayaz Devleri