Donghyuck duvarın üstünde durup aşağıdakilere bakarken duvara doğru yaklaşan ayakkabıları gördü ve bağırarak sordu."Bunlar ne?" Jeno ellerini hareket ettirerek ve bağırarak ona cevap verdi.
"Ayakkabılarım. Onları giy ve aşağı in." Donghyuck tereddütle ayakkabılara baktı ve onları giyindi. Duvarın ucuna geldikten sonra ayağını duvardan dışarı attı ve sanki havada basamak varmış gibi, bir yerin üstünde durduğunu fark etti.
Kollarını iki yana açarak gökyüzünde Jeno'nun ayakkabılarıyla süzüldü ve yere indi.
"Şimdi onları geri ver." Donghyuck gülümsedi ve ayakkabıları çıkartıp elinde tuttuğu kendi ayakkabılarını giyindi. Uzanıp Mark'tan çantasını aldı ve Youngho'yu takip ederken enerjik bir şekilde konuşmaya başladı.
"Koskoca devi tek başıma kovdum." Yukhei saçlarını karıştırdı ve yürüyen Donghyuck'u durdurdu.
"Mjölnir nerede?" Donghyuck sağ kolunu kaldırıp, az önce devin oturduğu kayayı gösterdi. Jeno kayayı görünce gülmeye başladı ve yanlarına geldi.
"İyi. Artık bunu taşırsın kemerinde." Yukhei sinirle Jeno'ya baktı ve Youngho'nun da önüne geçerek yürümeye başladı.
"Freya halleder ki onu!" duvarların kapısından içeri girdi ve hızlıca sokakları geçti. Tahtadan bir binanın kapısını çaldığında diğerleri de onun arkasına dizildi ve kapının açılmasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
buraya yaz gelmez | markhyuck
Fanfiction"adın neden vidar, ailen mitoloji mi seviyor?" ©fatenfive | markhyuck ―05.12.20 ―31.12.20 | fantastik & story | *Neil Gaiman | Odd ve Ayaz Devleri