1.5K 168 258
                                    

Jungkook alarmın sesini duyar duymaz hemen telefonuna uzanmıştı Yoona'nın uyanmaması için. Alarmı kapatıp doğrulduğunda dauyuyan Yoona'ya bakmış ve gülümsemişti.

Yaklaşıp alnına küçük bir öpücük kondurduktan sonra "Seni seviyorum, karıcığım" demiş ve gülümsemişti Jungkook.

Yataktan kalkıp gerindiğinde saçlarını geri doğru atmıştı Jungkook. Ardından Banyoya gitmek için kapıya yaklaştığında "Ben de seni seviyorum, kocacığım..." demişti Yoona.

Jungkook duraksayıp arkasına döndüğünde "Ah uyandırdım mı? Özür dilerim." diyerek Yoona'nın yanına gelmiş ve "Hadi uyu" diyerek ellerini onun gözleri üstüne koymuştu.

"Gözlerimi kapatınca hemen uyumuyorum Jungkook. Uyandım bir kere."

Jungkook kıkırdadığında "Hayır uyuyacaksın. Saat daha çok erken." demişti. Yoona da gülümseyip Jungkook'un elini tutmuş ve gözlerinin üstünden çekmişti.

"Bir şeyler hazırlayayım mı? Hemen beş dakikada hazırlarım"

Yoona hızlıca ayağa kalktığında "Hayır Yoona uyu" diyerek onu yatağa oturtmuş ve kaşlarını çatmıştı Jungkook.

"Ama çok zayıfladın Jungkook"

Yoona tekrar ayağa kalktığında onu tekrar oturtmuştu Jungkook yerine. Yoona da tekrar hızlıca ayağa kalkıp Jungkook'a sıkıca sarılmıştı.

"Jungkook lütfen böyle yapma artık. Tamam... Hastayım ama sakat değilim. Elimden geldiğince eşlik vazifemi yerine getirmek istiyorum."

Jungkook derin bir nefes alıp "Zaten yerine getiriyorsun bir tanem?" dediğinde saçlarını okşamaya başlamıştı onun.

Yoona "Ne yani bu mu? Evde oturup yemek yapmayla mı eşlik oluyor?" dediğinde cevap vermemişti Jungkook.

"Sabahın altısında kalkıyorsun, yarım saat yürüyüp otobüse biniyorsun. Otobüs dolu olduğunda da sürekli ayakta gidiyorsun. Biliyorum. Hem de benim yüzü-"

"Hayır"

Jungkook Yoona'ya biraz daha sıkı sarıldığında göz yaşlarını tutarak "Oturarak gidiyorum bir kere" dediğinde olumsuz anlamda kafa sallamıştı Yoona.

"Yalan söyleme Jungkook"

Jungkook gözünden akan bir damla yaşı silip ondan ayrıldığında "Yalan söyleyen sensin küçük hanım. Ben oturarak gidiyorum. Hem... Sabah sporu yapıyorum işte? Kas yapıyorum?" demiş ve onun burnuna küçük bir öpücük kondurmuştu.

"Şirkette verilen yemekler yetiyor mu?"

Jungkook iş yerine gitmeden önce sokağın başındaki pastaneye gidip kendine aldığı küçük poğaçaları hatırlayıp gülümsemişti.

"Evet güzelim. Kocaman kaplarda yemek veriyorlar. Hatta aşçı yemekleri çok güzel yapıyor"

Yoona kaşlarını çatıp "Ama her geldiğinde çok aç oluyorsun?" dediğinde "Senin yemeklerin o kadar güzel ki onları da yiyorum." demişti.

"Yani aç olduğundan değil?"

Jungkook olumsuz anlamda kafa salladığında Yoona'nın önüne gelen saçlarını kulağının arkasına tutturmuştu.

"Yine de sana bir şeyler hazırlayacağım. İyice zayıfladın Jungkook. Tamam mı? İtiraz istemiyorum."

Jungkook gülümseyip olumlu anlamda kafa salladığında Yoona parmak uclarına çıkmış ve Jungkook'un dudaklarına küçük bir öpücük bırakmıştı.

"Hadi sen üstünü değiştir. Ben mutfağa gidiyorum."

Yoona Jungkook'dan ayrılıp kapıya yöneldiğinde "Terliklerini giy Yoona. Yoksa ayakların üşür" demişti Jungkook. Yoona da geri gelip kenardaki terliklerini giymiş ve Jungkook'a küçük bir öpücük atıp odadan çıkmıştı. Jungkook ise sadece gülümsemişti.

Helpless ☂ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin