1.2K 155 98
                                    

Jungkook kapının önüne geldiğinde derin bir nefes almış ve elini kaldırıp yandaki küçük zile basmıştı. Yoona ise mutfaktan çıkıp kapıya koştuğunda kenardaki küçük aynının önünde geçmiş ve kendine bakmıştı hızlıca.

Saçlarını geri atıp dudaklarını ıslattığında kapının önünde geçmiş ve delikten bakıp gelen kişi'nin Jungkook olduğunu teyit etmişti.

Kapıyı açıp kafasını uzattığında Jungkook'un gözlerine bakmıştı Yoona. Ardından da gülümsemişti.

"Hoş geldin..." diyerek kapıyı biraz daha araladığında ayakkabılarını çıkartan Jungkook kapıya dokunmuş ve Yoona'nın kapıyı tamamen açmasını sağlamıştı.

Jungkook hızlıca kapıyı ittirerek kapattığında kenara geçen Yoona Jungkook'un içeri geçmesine izin vermişti.

Eğilip çantasını kenara bırakan Jungkook tekrar doğrulduğunda birkaç adım adıp ellerini onun omzuna koymuştu Yoona üstündekini alabilmek için.

Jungkook montundan kurtulduğunda onu hızlıca askıya asan Yoona gülümsemiş ve Jungkook'a dönmüştü.

"Hoş buldum bir tanem"

Yoona Jungkook'un yanına geçtiğinde yürümeye başlayan Jungkook'u takip etmeye başlamıştı. Jungkook da bunu fark edip gülümsemiş ve bir anda durmuştu.

Yoona Jungkook'un sırtına çarptığında kıkırdayan Jungkook arkasına dönmüş ve Yoona'ya sarılmıştı sıkıca. Ardından da "Yah!" diyerek kaşlarını çatan Yoona'ya "Seni özledim" diyip onun kokusunu içine çekmişti.

Yoona gülümseyip parmak uclarına çıktığında kollarını onun boynuna dolamıştı. Sonra o da çekmişti onun kokusunu içine.

Jungkook ellerini Yoona'nın beline sabitleyip onu havaya kaldırdığında "Jungkook yapma!" diyen Yoona gülmeye başlamıştı. Jungkook ise kucağına almıştı onu.

"Şşş... Karımı yatak odamıza kucağımda götüreceğim..."

Yoona onun gözlerine bakıp "Yorgunsun ama" dediğinde "Değilim" diyip gülümsemişti Jungkook. Yoona da Jungkook'a sarılmıştı.

Yatak odasına girdiklerinde "Hadi indir beni" demişti Yoona ama Jungkook olumsuz anlamda kafa sallayıp "Seni çok özledim" demişti.

"Tamam... Ben de seni özledim ama indir beni. Hadi..."

Jungkook derin bir "Of" çekip Yoona'yı yere indirdiğinde gülümseyen Yoona "Yemek hazır" demiş ve Jungkook'un gözlerine bakmıştı. Jungkook da olumlu anlamda kafa sallayıp ceketini çıkartmış ve bir kenara koymuştu.

O kravatını çıkartırken odadan çıkan Yoona hızlıca mutfağa geçmiş ve ocağın üstündeki tencerenin kapağını açmıştı.

Masadan aldığı tabağa yemekleri koyduğunda banyoya giren Jungkook elini ve yüzünü yıkamış ardından da kenardaki havlu ile kurulanmıştı hızlıca.

Banyodan çıkıp mutfağa geçtiğinde masaya oturan Jungkook tabağındaki yemeğin kokusunu içine çekmiş ve Yoona'ya bakmıştı.

"Çok güzel görünüyor Yoona"

"Afiyet olsun..."

Yoona Jungkook'un karşısına oturduğunda gülümseyerek onun yemekten alacağı ilk lokmayı beklemişti.

Jungkook kaşığını tabağındaki yemeğe götürdüğünde duraksamış ve gözlerini Yoona'ya çevirmişti. Ardından da "Neden bekliyorsun?" diye sormuştu.

"İlk lokmanı yerken seni izlemeyi seviyorum."

Jungkook kıkırdayıp yemeğinden bir kaşık alınca gözlerini kapatmış ve olumlu anlamda kafa sallamıştı.

Helpless ☂ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin