❶❷

988 119 91
                                    

"Bebeğim rahatla lütfen. Her şey yoluna girecek"

Jungkook Yoona'nın elini sıkıca tutarken düşüncelere dalan Yoona oldukça endişelenmişti

Ne olacaktı hastalığı?

İyileşecek miydi?

Yoona kafasını kaldırıp Jungkook'a baktığında gülümseyen Jungkook elini Yoona'nın yanağına yerleştirmişti. Yoona ise "Umarım" diyerek elini Jungkook'un ikiye vurulmuş kafasına koymuştu.

Yoona'nın saçlarını makine ile ikiye vuran Jungkook doğrulup ona aynadan baktığında "Seni seviyorum" demiş ve çalışan makineyi saçlarına götürmüştü.

Gördüğü şey ile gözlerini kocaman açan Yoona "Hayır!" diye bağırdığında çoktan saçlarını yere dökmüştü Jungkook. Yoona ise dayanamayıp ağlamaya başlamıştı.

Gülümseyen Jungkook'a uzunca bakıp ayağa kalkan Yoona onun yanına geldiğinde sıkıca sarılmıştı onun boynuna. Jungkook ise makineyi kapatıp kollarını Yoona'nın beline dolamıştı.

"N-neden böyle yaptın Jungkoooğk~" diyen Yoona'ya kıkırdayan Jungkook "Neden ağlıyorsun Yoona? Bak ikiz gibi olduk işte ne güzel. Hem... Sen böyle şeyleri sevmez miydin?" demişti. Yoona ise hıçkırarak "Seni seviyorum" demişti ona.

"S-seni çok seviyoruuğm~"

Saniyeler sonra içeri giren doktora bakan ikili doğrulduklarında gülümseyen doktor hızlıca masasına geçmiş ardından da Yoona ve Jungkook'a bakmıştı.

"Doktor gülümsüyorsunuz? Bu iyi bir şey olduğuna işaret mi?"

Doktor bey olumlu anlamda kafa sallayıp "İlaçlar Yoona'ya çok iyi gelmiş. Kanserli bölgenin büyümesi durmuş, hatta küçülmeye başlamış" dediğinde elleri ile ağzını kapatan Yoona gözyaşlarına hakim olamamıştı mutluluktan. Jungkook'un ise gözleri dolmuştu.

Yoona'ya sıkıca sarıldığında "Ah tanrım biliyordum!" diyerek gülmüştü Jungkook sevinçle. Yoona ise ağlamaktan gülümseyemiyordu bile.

Doktor bey gülümseyip "Sakın aksatma gibi bir durum olmasın. Tam zamanında belirtildiği dozda alınmalı ilaçlar. Kemoterapiye son hız devam etmeliyiz." dediğinde olumlu anlamda kafa sallayan Jungkook "Çok sağolun doktor bey. Gerçekten çok teşekkür ederiz" demişti.

İkili ayağa kalktığında gözünden akan yaşı silen Yoona "T-teşekkürler" dediğinde hafifçe eğilmişti ikili doktorun önünde. Doktor da aynı şekilde gülümseyerek eğilmişti.

Jungkook ve Yoona doktorun odasından çıktıklarımda onun elini sıkıca tutmuştu Jungkook.

Onun iyileşeceğini, eski hayatlarına dönebileceklerini biliyordu.

Yoona kafasını Jungkook'un omzuna yaslayıp ağlamaya devam ettiğinde ona "Hadi ama Yoona. Hastalığın ilerleyince ağlıyorsun, hastalığın gerilemeye başlayınca yine ağlıyorsun. Artık gülmeni istiyorum" demiş ve sıkıca sarılmıştı Jungkook ona. Yoona ise "M-mutluluktaan~" diyerek ağlamaya devam etmişti.

...

Yoona mutfakta bulaşıklarla ilgilenirken elindeki toz beziyle oturma odasındaki tozları alan Jungkook işini tüm ciddiyetiyle yapmaya devam etmişti.

Mutfaktaki işini bitiren Yoona oturma odasına geçtiğinde televizyonu silen Jungkook'a gülümsemiş ve arkasına geçip ona sıkıca sarılmıştı.

Jungkook kıkırdayıp arkasını döndüğünde sıkıca sarılmıştı eşine ve "Yapabiliyor muyum?" diye sormuştu ona.

Gözlerini televizyona çeviren Yoona olumlu anlamda kafa salladığında "Haha! Ne kadar da yetenekliyim!" demiş ve elini Yoona'nın beline yerleştirip sildiği televizyona bakmıştı.

Helpless ☂ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin