3.7K 220 427
                                    

Yağmurun şiddetlendiği akşam saatlerinde Jungkook hızlıca koşuyordu evine gittiğinde karısının karşısına sırılsıklam çıkmamak için.

Su birikintilerine basa basa koşmaya devam eden Jungkook elindeki çantayı fark ettiğinde "Ah be!" diyerek evrak çantasını başının üstüne götürmüş ve yağan yağmurdan korunmaya çalışmıştı.

Jungkook tüm gücüyle koşmaya devam ederken Yoona masanın eksik parçası olan bardağı yerleştirmiş ve son bir kez hazırladığı masaya bakmıştı.

Derin bir nefes alıp arkasındaki tezgaha yöneldiğinde gözlerini ocağın üstündeki yemeklere çevirmişti.

"Ah az daha unutuyordum!" diyerek altı açık olan yemeğin altını kapattıktan sonra tencerenin kapağını açmış ve hazırladığı yemeğin kokusunu yavaşça içine çekmişti.

"Jungkook buna bayılacak!" dedikten sonra tencerenin kapağını kapatan Yoona çalan kapının sesi ile kocaman gülümsemişti.

Hızlı adımlarla çalan kapıya yöneldiğinde Jungkook omuzuna bir sülük gibi yapışan su damlalarından kurtulmaya çalışıyordu.

"Jungkook?" diyerek kapıyı açan Yoona'yı fark eden Jungkook elindeki çantayı sirkelemiş ve gülümseyerek Yoona'ya bakmıştı.

"Hoşgeldin sevgilim" diyerek ona gülümseyen Yoona kapıyı olabildiğince kapalı tutmaya çalışmıştı soğuk hava içeri girmesşn diye.

"Hoş buldum bebeğim" diyerek ayakkabılarını çıkartan Jungkook aralık olan kapıyı hafifçe ittirdiğinde Yoona kapıyı tamamen açmış ve Jungkook'un geçmesi için boş alan bırakmıştı.

İçeri giren Jungkook siyah evrak çantasını askılığın dibine bıraktığında Yoona kapıyı kapatmış ve ellerini onun omuzlarına götürmüştü.

Jungkook'un kabanını geri doğru çektiğinde "Sağol" diyerek gülümseyen Jungkook bir an duraksamış ve "B-bu... Bu koku..." diyerek gözleri Yoona'ya çevirmişti.

Yoona elindeki kabanı hafifçe sirkeledikten sonra askıya asarak "Evet... En sevdiğinden." dediğinde Jungkook "Yes!" diyerek ellerini havada sallamıştı.

Hafifçe kıkırdayan Yoona kenardaki eski bez parçasını alıp yere diz çöktüğünde yerdeki su damlalarını silmeye başlamıştı. Bunu fark eden Jungkook da "Yoona ne yapıyorsun, bırak." dedikten sonra eğilmiş ve bezi onun elinden çekip almıştı.

Yeri kendi silmeye başladığında "Ben halledebilirim Jungkook. İşten yeni geldin fark ettiysen. Üstünü değiştir ve elini yüzünü yıka. Sonra da masaya geç" demişti.

Jungkook "Olmaz" dedikten sonra yeri güzelce silmiş ve bez ile ayağa kalkmıştı.

"Ne yapacağım bunu?" diye sorduğunda "Ben hallederim sevgilim. Git ve üstünü değiştir" demiş ve bezi onun elinden almıştı. Ardından da küçük olan balkona doğru yönelmişti.

Jungkook "Dikkat et güzelim" dedikten sonra Yoona "Jungkook hadi" diyerek arkası dönük bir şekilde el sallamış ve evin holünden hızlıca ayrılmıştı.

Derin bir befes verdikten sonra Jungkook hızlıca yatak odalarına girmişti. Kravatını çıkartıp kenardaki sandalyenin üstüne bıraktıktan sonra gömleğinin yakalarını açmaya başlamıştı.

Yoona balkona çıktığında yağmurun yağdığını hatırlamış ve elindeki ıslak bezle balkonun kapısını kapatıp içeri geri girmişti. Banyoya geçip bezi de küvetin içine sıkıp kenara asmıştı.

Banyodan çıktıktan sonra yatak odasına geçen Yoona Jungkook'un çıplak sırtına uzunca bakmış ve "Bugün çok yoruldun mu?" diye sormuştu ona.

Helpless ☂ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin