❶❸

973 116 225
                                    


Bu bölümü BTS'in The Truth Untold şarkısını dinleyerek okuyabilirsiniz🥀

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

1 Ay sonra

Jungkook yatakta diğer tarafına döndüğünde elini Yoona'nın beline atmış ve ona sıkıca sarılmıştı.

Hafta sonu olduğu için aklında yapmak istediği çok şey vardı.

Hem oldukça iyi bir durumdaydı Yoona. İyice toparlamış ve kilo almıştı. İlaçlar o kadar iyi geliyordu ki ona...

Jungkook gözlerini açıp yatakta doğrulduğunda telefonuna uzanmış ve saati kontrol etmişti.

"Oov Yoona. Öğlen olmuş" diyerek telefonu komodine tekrar bıraktığında Yoona'ya dönmüş ve ona sarılmıştı.

"Bebeğim hadi uyan, öğlen oldu" diyerek onun yüzüne bakan Jungkook onu yavaşça kendisine çevirmiş ve onun saçlarını okşamaya başlamıştı.

"Yoona~"

Jungkook Yoona'yı uyandırmaya çalışırken uyanmayan Yoona yüzünden kaşlarını çatmıştı Jungkook. "Bebeğim?" diyerek ellerini tuttuğunda onun buz gibi elleri resmen kanını dondurmuştu.

"Bebeğim uyan, öğlen oldu" diyerek onu sarstığında tepki vermeyen Yoona çok fazla korkutmuştu onu.

"Yoona! Korkutma bak uyan! Yoona!"

Jungkook Yoona'yı sarsmaya devam ettiğinde uyanmayan Yoona yüzünden ağlamaya başlamıştı Jungkook. Hızlıca doğrulup komodine baktığında titreyen elleri ile zar zor almıştı telefonu eline

Acil aramalara tıklayıp 112'yi tuşlayan Jungkook bir yandan hıçkırarak ağlamaya devam ediyor diğer yandan da uyanması için Yoona'yı sallıyordu.

"Alo 112 acil servis?"

"K-karım! Karım uyanmıyor yardım edin! Yalvarırım ona bir şey olmasın!"

Telefondaki kadın Jungkook'a "Tamam beyfendi sakin olmaya çalışın lütfen, derin derin nefesler alın. Sizden hastanın nabzını kontrol etmenizi istiyorum." dediğinde derin bir nefes alan Jungkook titreyen elini Yoona'nın bileğine götürmüş ve nabzını kontrol etmişti.

"H-hayır, hayır, hayır, hayır, hayır!" dedikten sonra hıçkırıklarını arttıran Jungkook bu sefer onun sıcak boynuna götürmüştü elini.

Derin bir nefes alan Jungkook "Tanrım yaşıyor!" diye bağırdığında gözyaşlarını silmiş ve elini onun yanağına yerleştirmişti.

...

Jungkook hastane koltuğunda otururken gözlerini yerden ayırmamıştı.

Hala titriyordu elleri, bacakları, sesi...

Çok ama çok korkmuştu Yoona'ya bir şey olacak diye.

Hemşirelerden biri Jungkook'un yanına geldiğinde hastane masrafını ödemesi gerektiğini söylemişti ona ama Jungkook ise duymamıştı onu.

Gözleri yerde, aklı Yoona'daydı.

"Beyfendi" diyerek onu dürten hemşireye gözlerini çeviren Jungkook "Afedersiniz" diyerek ayağa kalkmış ve hemşireye bakmıştı.

"Hastane masraflarını ödemeniz gerekiyor"

Jungkook "T-Tabii hemen geliyorum" dediğinde onun yanından uzaklaşmıştı hemşire yavaş adımlarla. Jungkook ise birkaç adım atıp odada baygın bir şekilde yatan Yoona'ya bakmıştı.

Helpless ☂ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin