❶❻ | [ 🅕🅘🅝🅐🅛 ]

1.5K 130 173
                                    

Bu bölümü Bring Me The Horizon grubunun Can You Feel My Heart şarkısı ile dinlerseniz daha iyi olur.

Yani yazar tavsiyesi 🥺💜

Keyifli okumalar~

Ya da iyi hüzünlenmeler?

Her neyse...✨

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jungkook odasında beklerken kendini çok daha kötü hissetmeye başlamıştı.

Hastaneden kaçmaya çalışmasının üstünden bir buçuk ay geçmişti ama Yoona gelmemişti bir daha onun yanına.

İlaçlarını almaya başlamıştı ama Yoona'nın gelmediğini görünce tekrar içmeyi kesmişti. İlaçları bırakmasının üstümden de birkaç kez sesini duymuştu Yoona'nın ama hiç görmemişti.

Jungkook daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladığında "Özür dilerim" demişti sesli bir şekilde.

"O gün neden beklemedin diye bağırdım sana cidden bilmiyorum. Çok ama özür dilerim. Hayatımın hatasını yaptım çok özür dilerim. Lütfen Yoona geri gel. Seni çok özledim meleğim"

Jungkook hıçkırarak ağlarken yorganına sarılmış ve Yoona'ya bağırmanın pişmanlığını yaşamaya devam etmişti.

Han Sung Jungkook'un kapısını çalıp kapıyı açtığında kafısını, gömdüğü yorgandan çıkartan Jungkook yaşlı gözlerle Han Sung'a bakmıştı. Han Sung ise "Ağlama Jungkook." demişti ona asık suratıyla.

"Y-Yoona gelmiyooğr~ Özür d-diledim ama gelmiyoğr~"

Han Sung içeri girip kapıyı kapattığında "Arkadaşlarımla Yoona hakkında konuştum Jungkook." demişti ellerini önünde birleştirip. Jungkook ise hızlıca doğrulup "N-ne konuştunuz? Hyung o-onlar Yoona'yı görmüş mü? Geri gelecek mi? L-lütfen söyle Lütfeğn~" demişti.

Han Sung Jungkook'un yanına oturup "Yoona ile konuşmuşlar ama Yoona'a kendini kötü hissediyormuş. Onun dışında bana ilaçları birkaç kez içtiğini söylediler. İlaçları içersen Yoona'yı göremezsin Jungkook. Sana bunu söylemiştim?" dediğinde "Ama beni o odaya kapattıklarında içmek zorunda kaldım. Yoksa i-içmeyecektim gerçekten! Z-zaten içmiyorum!" demişti. Han Sung ise "Tamam Jungkook bağırma lütfen. Şimdi hemşireler gelecek" demişti ona.

"Yoona'yı çok ö-özledim Han Sung hyung. Gerçekten çok özledim."

"Bana dediklerine göre gelecekmiş merak etme. O senin dediğini yapmadığı için kendini suçlu hissediyormuş. Geri gelip birlikte sonsuz bir birliktelik yaşayacağınızı söylemiş"

Jungkook gözlerini silip "Cidden mi? Gerçekten gelecek mi?" diye tekrar sorduğunda gülümseyip olumlu anlamda kafa sallamıştı Han Sung.

...

Gece yatağında yatan Jungkook hissettiği rahatsızlıkla diğer tarafına döndüğünde derin bir nefes almış ve "Neden uyuyamıyorum ki?" diyerek yatağında doğrulmuştu. Elleri ile gözlerini ufalamaya başladığında da "Pşşşt!" sesi onun duraksamasını sağlamıştı.

Ellerini gözlerinden çekip etrafına bakan Jungkook "Y-Yoona?" diyerek gülümsemiş ve üstündeki yorganı ayaklarıyla itip yataktan inmişti.

Kapıya yaklaşıp elini kapı koluna attığında derin bir nefes alıp kapı kolunu indirmişti Jungkook. Ardından da ses çıkartmadan kapıyı kendine doğru çekmiş ve odasından çıkmıştı.

Helpless ☂ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin