1.1K 138 155
                                    

Yoona gözlerini açtığında karşısında giyinen Jungkook'u görmüş ve gülümsemişti.

Pantolonunu giydikten sonra tişörtünü hızlıca vücudundan çıkartıp kenara attığında aynanın karşısına geçmiş ve ellerini kafasının arkasına atıp vücuduna bakmıştı Jungkook.

Evet oldukça zayıflamıştı ama az da olsa kaslıydı vücudu. Hatta tekrar spora başlatıp vücut yapmayı düşünüyordu.

Yoona biraz gerinip "Merak etme harikasın" dediğinde Jungkook hızlıca arkasına dönmüş ve yatakta iyice yayılmış olan Yoona'ya bakmıştı.

"Günaydın meleğim"

Jungkook birkaç adım atıp Yoona'nın yanına geldiğinde "Saat kaç?" diye sormuştu Jungkook'a. Jungkook da "Altı" demişti.

"Erken kalkmışsın? Yarım saat daha uyusaydın ya?"

Jungkook Yoona'ya yaklaşıp alnına küçük bir öpücük bıraktığında "Seni izlemek için erkek kalktım" demişti. Yoona da "Yalancı seni" diyip sıkıca sarılmıştı ona.

Ellerini onun çıplak sırtında gezdirip "Üşürsün ama böyle" dediğinde "Isıtırsın sen beni" diyip onun boynundan öpmüştü Jungkook.

"Sana kahvaltı hazırlayayım mı? Hızlıca yersin. Hem erken kalktık."

Jungkook olumsuz anlamda kafa sallayıp "Uyu sen" dediğinde "Konuşmuştuk bunu?" demişti Yoona. Jungkook da "Doğru" diyip gülümsemişti.

"Karım bana kahvaltı hazırlamak istiyorsa hazırlasın bakalım. Onun ellerinden zehir olsa içerim"

Yoona kıkırdayıp "Delisin cidden" dediğinde "Sen delirtiyorsun beni güzelim. Varlığında da yokluğunda da deliriyorum" demişti.

Jungkook doğrulup Yoona'nın kalması için yer açtığında doğrulup Jungkook'un dudaklarına küçük bir öpücük bırakmıştı Yoona. Ardından da hızlıca yataktan inip kenardaki terlikleri ayağına geçirmiş ve hızlıca odadan çıkmıştı.

...

Jungkook ve Yoona kahvaltılarını yaptıktan sonra Yoona'dan öpücüğünü alan Jungkook hemen evden çıkmış ve yolda otobüs durağına doğru yürümeye başlamıştı. Yoona da mutfağa geçip kahvaltı masasını topladıktan sonra yatak odasına geçip kendisini yatağın üstüne atmıştı.


Derin bir nefes alıp ayaklandığında hızlı adımlarla dolabın önüne gelmiş ve elleri ile alkış yapıp dolabı açmıştı Yoona.

Çamaşırların içine sakladığı renkli kutuyu çıkarttığında hızlıca yatağın üstüne geri dönmüş ve kutuyu açmıştı.

Jungkook'un aylar öncesinde istediği o güzel ve kaliteli kazağı kenara attığı küçük paralar ile alabilmişti sonunda.

Bir kaç hafta önce satın almıştı zaten onu.

Kutuyu kapatıp kenardan küçük ve renkli bir kağıt aldığında onu kutunun üstüne koyup Jungkook için not yazmaya başlamıştı.

...

Jungkook şirkete girip kendi katına çıktığında etrafın sessiz olması onu şaşırtmıştı.

Evet otobüs saatleri yüzünden erken geliyordu şirkete ama yine de en yakın arkadaşları orada oluyordu.

Jungkook bu işe pek aldırmadan kendi masasına doğru yürümeye başladığında kapının arkasına saklanan arkadaşları oradan çıkmış ve arkadan Jungkook'un üstüne atlamışlardı.

Helpless ☂ JJK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin