Yoona gözlerini araladığında ona arkadan sıkıca sarılanJungkook'u hissetmiş ve gözlerini kocaman açmıştı.
En son Jungkook'u bekliyordu koltuğun üstünde?
Kucağında hediyesi, dolapta da kendi elleriyle yaptığı pasta vardı?
Yoona kafasını kaldırdığında elini belinin üstündeki Jungkook'un koluna atmış ve havaya kaldırmıştı onun kolunu. Elindeki kolu kenara bıraktığında doğrulmaya çalışmıştı Yoona ama Jungkook tekrar kolunu Yoona'nın beline atıp ona daha da yanaşmıştı. Ardından da bacağını atmıştı onun bacakları üstüne.
Yoona kıkırdayıp Jungkook'a baktığında derin bir nefes vermiş ve tekrar aynı şeyleri yapıp Jungkook'un yanından kalkmıştı.
Ellerini beline koyup etrafa bakındığında komodinin üstündeki açılmış hediye kutusunu görmüş ve gülümsemişti.
Jungkook'un doğum gününü kutlayamamış olsa da hediyesini almıştı Jungkook. Ayrıca hediye kutusunun üstündeki not ile de kutlamış sayılırdı.
Değil mi?
Jungkook diğer tarafına dönüp yüzünü yastığı gömdüğünde yüzüne düşen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırmıştı Yoona.
Ne de olsa kısa saçlıydı artık. Saçlarını toplayamıyordu.
Yoona yavaş adımlarla odadan çıkıp mutfağa geldiğinde etrafa bakmıştı hemem.
Dün gece geç gelmişti Jungkook ve Yoona'yı uyandırmamıştı.
Direkt geçip uyumuş muydu yani?
Hem de yemek yemeden? Aç karnına?
Yoona derin bir nefes alıp buzdolabını açtığında kahvaltı için bir birkaç yumurta almıştı. Tam buzdolabının kapağını kapatacakken de pasta ilişmişti gözünde.
Hiç dokunulmamıştı pastaya.
Jungkook görmüş olsaydı parmaklamadan duramazdı. Yemese bile mutlaka parmaklaması gerekirdi.
Yoona elindeki yumurtaları tezgaha bırakıp tekrar buzdolabına döndüğünde raftaki pastayı çevirmiş ve pastanın çevresine bakmıştı. Ardından da haklı olduğunu anlayıp gülümsemişti.
Pastanın kremasında kocaman bir eksiklik vardı. Parmaklayıp tadına bakmıştı Jungkook pastanın.
Bu da demek oluyordu ki yemek yemek için gelmişti mutfağa.
Peki neden bulaşık yoktu?
Yıkamış mıydı yoksa?
Yoona gülümsemesini büyütüp kahvaltı hazırlamaya devam ettiğinde gözlerini açıp kolunu yan tarafına atmıştı Jungkook yavaşça. Yoona'yı hissedemeyince ise gözlerini hızlıca açmış ve kafasını kaldırıp yan tarafına bakmıştı.
"Meleğim?"
Hızlıca ayağa kalkıp çıplak ayaklarıyla ağır ağır yürüyen Jungkook mutfağın önüne gelmiş ve kafasını kapıdan içeri sokmuştu.
"Benim meleğim ne yapıyor burda?"
Yoona kıkırdayıp "Kahvaltı hazırlıyor sana~" dediğinde gülümseyip "Sen yemeyeceksin o zaman?" demiş ve Yoona'nın arkasına geçmişti Jungkook. Ardından da ona sıkıca sarılıp boynuna bir öpücük kondurmuş sonra ise haşlanmış ve dilimlenmiş yumurtalardan birini alıp azına atmıştı.
"Hey! Onu kahvaltıda yiyeceğiz bay hırsız"
Jungkook kıkırdayıp pencereden baktığında derin bir nefes alıp Yoona'ya bakmış ve "Dün için özür dilerim" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helpless ☂ JJK ✓
Fanfiction[Tamamlandı] Yoona'nın yanına uzandıktan sonra ona sıkıca sarılan Jungkook "Seni seviyorum" demişti ona. Yoona da "Ben de seni" diyerek Jungkook'a daha da sokulmuştu. Jungkook her gece yatmadan önce söylüyordu bu sözü ona. "Seni seviyorum" dışarı...