Jungkook iş yerine gittiğinde çantasını masanın üstüne koymuş ve Nam Young ve diğerleri için etrafa bakınmıştı.
Zaten görmüştü onların Min Sung'un masasında olduklarını.
Hızlı adımlarla onların yanına gittiğinde "Vayy! Bizim yakışıklı gelmiş!" demişti Nam Young. Jungkook da bunun üstünde kıkırdamıştı.
"Dün ne yaptıysa artık. Pek de bir mutlu" diyerek Jungkook'a göz kırpmıştı Joon Seo. Jungkook ise elini ensesine atıp "Yok be" demişti.
"E doğum günü hediyesi?"
Nam Young meraklı gözlerle Jungkook'a baktığında "Evet, çok güzel bir üst almış bana. Gerçekten bayıldım" dsmişti gülümseyerek. Joon Seo ise göz devirip "Başka bir şey kastettik" demişti.
Min Sung "Oğlum adamın özel hayatına neden karışıyor sunuz?" diye sorduğunda "Sen sus minik serçe" demişti Joon Seo. Nam Young ise olumlu anlamda kafa sallamıştı.
"Ya boşverin beni ya. Doğum günüm geçti gitti işte"
Jungkook masaya doğru yaslandığında "Bu fazla saf, aynı Min Sung gibi" demişti Joon Seo. Min Sung ise "Sen de azgınsız oğlum, ben bir şey diyor muyum?" diye sormuştu.
Nam Young kıkırdadığında onun omzuna yavaşça vuran Joon Seo Jungkook'a dönüp "Taktik vereceğim sana" demişti.
"Taktik mi? Ne taktiği?"
"Belli ki eşinin sürekli başı ağrıyor. Bu durumu çözmek için müthiş taktikler"
Min Sung gözlerini devirip "Dinleme bu azgını" dediğinde yüzüne gelen saçlarını geriye doğru taramıştı Jungkook parmakları ile. Ardından da derin bir nefes alıp heyecanla Jungkook'a bakan Joon Seo'ya bakmıştı.
"Bu taktikleri genellikle bekar arkadaşlarıma verirdim ama hadi bir ilk yapacağım"
Jungkook her ne kadar Joon Seo'nun söyledikleri ile ilgileniyormuş gibi yapsa da herhangi bir ilişkiye girmek istemiyordu Yoona ile.
Yani istiyordu da... Zaten ağrısı vardı Yoona'nın. Bir de böyle şeylerle uğraşmasını istemiyordu.
İlaçlardan dolayı hamile de kalmayacaktı. Zorlamanın da bir anlamı yoktu.
"... Duydun mu? Belinden tutup dudaklarına yaklaş ve ona ilk defa senden duyacağı bir şey söyle. Ama ateşli olsun biraz. Böyle sarhoşmuşsun gibi söylemelisin onun gözlerinin içine bakıp. Yoksa işe yaramaz"
Jungkook olumlu anlamda kafa salladığımda "Çok iğrenç" demişti Min Sung. Nam Young ise "Bu cidden saf" diyerek göz devirmişti.
"Bak dene bunu, sonucu bana söyle. Olumlu mu, yoksa değil mi? Mutlaka bildirmelisin"
Jungkook gülümseyip olumlu anlamda kafa salladığında içeri girenler çoğalmış, içerisi kalabalıklaşmıştı. Bu da iş başı için yaklaşık on dakika kaldığının habercisi olmuştu
...
Jungkook kendini yatağın üstüne attığında biraz durmuş ardından da doğrulup dolaba yönelmişti.
Dolabın içinden havlusunu aldığında hızlıca banyoya gitmiş ve üstünü çıkartmaya başlamıştı.
Yoona yatak odasına geldiğinde Jungkook'u göremediğinden duş aldığını düşünüp yatak odasından çıkmış ve banyonun önüne gelmişti.
Kapıyı tıklatıp "Burda mısın Jungkook?" diye sorduğunda suyu açıp "Evet hayatım. Duş alacağım" demişti.
Yemek yemeyeceğini arayıp Yoona'ya söylemişti zaten Jungkook. İş yerindeki arkadaşları ona güzel bir akşam yemeği ısmarlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Helpless ☂ JJK ✓
Hayran Kurgu[Tamamlandı] Yoona'nın yanına uzandıktan sonra ona sıkıca sarılan Jungkook "Seni seviyorum" demişti ona. Yoona da "Ben de seni" diyerek Jungkook'a daha da sokulmuştu. Jungkook her gece yatmadan önce söylüyordu bu sözü ona. "Seni seviyorum" dışarı...