Arkadaslar fotografta Ata ve Ece var bilgilerinize.....
Filmdeki Deniz le aynı duyguları hissediyordum.Onlar bu sözlerden sonra denizin içine girdiler ama ne yazıkki devamını göremeden Orkun beni dışarı çıkardı.
"Bu cesareti bir daha toplayabileceğimi sanmıyorum Dilara şimdi söylüyorum Ben Seni Seviyorum ancak sen beni seviyor musun sadece bir cevap istiyorum .Evet yada Hayır.
Çok şaşkındım.
"Evet evet eveet"
Hiçbirşey i farkinda degildim beni o an için duygularım yönetiyordu.
Orkun birşey söylemeye gereksinim duymadan bana sarıldı. LAY LAY LAY LAYLOM LAY LAY HEY
Ben de ona sarıldım.sımsıkı.
Bir den birinin beni sarstığını hissettim.Inanamıyorum filmde uyuyakalmışım.Ne yani Ali ve Denizin denizdeki konismalarindan sonra hersey rüya mıydi?Ne kadar sevi mistim her sey çözüldü diye. Ayrıca rezil oldum.Of
"Dilara Dilara uyan artık haydi film bitti"
"Of Ece uyandım ve rezil oldum.Ne zman uyudum ben ya?Oysa ne güzel de rüya gördüm keşke gerçek olsaydı.
"Ne gördün yolda anlatsana"
"Tamam hadi"
Dışarı çıktıi ve Orkunla Ata nın gelmesini beklemek üzere oturduk.
"Hani denizde konuşma yaptılar ya Ali ile Deniz işte onun son cümlesini bana Orkun Ali ile aynı anda söyledi.Hayal meyal hatırlıyorum ama gerçek gibiydi sonra beni dışarı çıkardı birşeyler oldu onu da anlatmayayim."
"Vallahi Dilara galuba sen uyumaya başlarken gerçek olarak Orkun bunu sana söylemiş çünkü bende duydum.Ancak uykylu oldugun icin bu sozden sonra uykuy dalip gerisini sen getirmissin artik oraya girmiyecegim.Ancak sizin film boyu yanimizda oturdugunuzdan eminim."
"Of ya rezil oldum çocuk bana sürpriz yapmış ben hiç uyumamis gibi filmde uyumusum of ya Offff. Ahh hadi kalk gidiyoruz onlara da mesaj atarız buz otele geldik diye bende bir daha gorunmem olur biter."
"Çok komiksin ama ben sevgilimi birakip hicbir yere gitmem"
"Sevgilim??"
"Evet canım sevgilim bana filmde çıkma teklifi eden sevgilim"
"Vay vay vay iddiayı kazanmış bulunuyorum o zaman
"Aman onu takamam şimdi bur şekilde seni vazgeçıreceğim bu iddiadan"
"Vazgeçtim bile"
"Hayret"
"Benim arkadasim mesut olsun yeter"
"Hahahaha benxede bencede ama yinede kazanmanın Ödülü olarak bir çikolatalı gofret kazandiniz hanim."
"Olley"
###########
Orkun un anlatımından -
"Ata inanabiliyor musun ya tam cesaretimi topladim olana bak. Dilara uyudu ya uyudu! Bu zamandA...offf bende birdaha ne zaman cesaretimi toplarsam...?""Oğlum bak dert ettigine bak . Bende Ece ye ilk açılırken noldu hatirla bakayim. Olmadi iş demi . Demek ki aynı kaderi paylaşıyoruz. Ikinci şans ikinci cesaret diyorum ve sevgilimi bulmaya gidiyorum."
"Of hayir dur ya ben Dilaraya ne diyeceğimi bilmiyorum."
"Himm birde o var degil mi ? Bak en iyisi sen Istanbuka dön ben kizlara hocalar çağirdi falan der hallederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Aşk
RomanceHiç tahmin etmediği, Daha önce görmediği, yaşamadığı bir yerdi ISTANBUL Dilara korkmuyordu, çünkü kendi seçmişti bu hayatı... Ya zorluklar onu yalnız bırakmazsa ve aşk yardım etmesse peki ne olacaktı...