500 okuyucuya ulasmak beni cok mutlu etti ancak begendinizmi begenmedjnizmi anlayamadim lütfen bu konuda yardimci olun.fotografta Orkun ve Dilara vardır herkesin bilgisine....
Işte selimlerde bu üniversitedeymis tesaduf mu ne?
Toparlandim ve makyajimi tazeleyip masaya gittim.Herkes hiçbir şey olmamış gibi kahvaltılarına başlamışti."afiyet olsun arkadaşlar" dedim.Ve bende basladim.Ece şöyle bir baktı.
"Ders saati başlamadan çarşıya gidelim mi Dilara?"
"Ata bizde gidelim onlarla"dedi orkun."Ne yani bana kızmadi mi?
"Gidebiliriz Ece .Orkun geliyormusunuz sizde."
"Ankara sokaklarinda kiz basina dolasmak diye kanun yok bizde tabi ki de yaninizdayiz."
Gülüş attım ve Ata ya baktim .
Ata da bana bakarak
"Ece yi yalniz bırakabilecegimi sanmıyorum " demez mi ?
Bunlar çıkıyorlar mı ya?.
Tabi Ece bir heyecan bana baktı ve .
"Bende tek başima olabilecegimi sanıyorum ama Ata "" dedi.Ata ya laf sokan Ece miydi yoksa benim duyu almaćlarımda sorun mu var?
"Tamam Ece ben gelmeyeyim o zaman "
"Bana mı bağlısın Ata gelmezsen gelme ya" Ece ye şaşkın halde bakıyordum ki önümüze bir pasta gelmiş ben başka dünyalarda...
"Bunee,?" Diye bağırmışım ki ben bile duymadim.
"Pastaaaa"diye cevap veren Ata ya sinir oldum.Ece den gelen sinirini benden çıkafmak zorundamıydı?
"Ne hikmet bu Şımdi durduk yerde?.....bir....dakkikaaaa......Orkun ya yine senin başının altindan çıktı değil mi ?"dememle
"Sadece meslegimizin ckacak olan tohumlarini kutlamak istedim.Yetişmesi için sabahtan sipariş vermem gerekiyordu.Maalesef"
"Ne gerek vardı peki?" Dedim
Ece nin "Orkun u tanımamışsın sen "dedi.
GALIBA GERÇEKTEN ÖYLE..
şimdi içimde tekrardan bir kıpırtı oldu.
pastayı kestik ve herkes yedi.Artanları da Orkuncağızım çalışanlara ikram etti.
********
Evet okula geldik.Herkes sınıflarına geçti.Dördümüz de ayrı sınıfta olmak zorundaydık.Farklı haberler içinmiş.Neyse ki aralarda buluşabileceğiz.geçip rastgele bir yere oturdum.Yanıma kimse oturmamıştı.Oh ne iyi soru yağmuru olmayacak en azından.derken ben kitabıma dlmışım,yanıma biri oturdu hangi şahıs ise parfümü fazla kaçırmış.düşüncesiyle kimmiş diye baktım ki Selimm!!!!!
Her yerde başıma bir Şeyler gelmek zorunda değil mi.
"Dİlara yok artık."demesiyle Selimin, düşünceden uyandım."Selim sen burada mı okuyordun ya?" diye karşılık verdim bende."güldü.
"EVET ben burada okuyorum da sen nerden çıktın hani istanbuldaydın?"
"Meslek icabı üsteleme istersen"
"Eee tek başına mı geldin"
"yok ya arkadaşlarla geldik 1 hafta buradayız"
" EE o zman öğle yemeğini bana ayırır mısın? " Ne diyeyim ben şimdi.Sinir oldum,sinir.BEnde bu stres varken 60 ıma çıksam kardır ya.
"ya şimdi arkadaşlara ayıp olur onları satmak gibi olmasın,"
"onlarda gelsinler tanışırız hem ne iyi olur" Ne demessin ya çok iyi olur.bir kerede tanışmayı ver ölürmüsün sanki? demek için neler vermezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Aşk
RomanceHiç tahmin etmediği, Daha önce görmediği, yaşamadığı bir yerdi ISTANBUL Dilara korkmuyordu, çünkü kendi seçmişti bu hayatı... Ya zorluklar onu yalnız bırakmazsa ve aşk yardım etmesse peki ne olacaktı...